Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 886
|
|
|---|---|
|
Valab Berichten: 210 |
macht en kracht tegen zacht en week het is een slacht peace of cake |
| reactie 887
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Cake, what the hell, Daar kan ik geen nederlands gedicht mee maken?! Maakt niets uit |
| reactie 888
|
|
|
uit het niets kwam het aan het leek op iets precies de maan het was een paard een paard van vuur hij was van de kaart hij was puur |
| reactie 889
|
|
|
Puur de liefde houd me hier, De liefde voor jullie, en - weeral - voor mijn engel, Maar momenteel zeuren ouders zo ! Kom eens hier me bengel ! (Serieus, mijn ouders zeggen dat -.-) |
| reactie 890
|
|
|
bengel, engel wat ben ik stengel hengel nee geen schrik slim, dom wat ben jij roep en grom ik ben blij |
| reactie 891
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ik ben blij, Ben ik dat? Nee hoor, Dat was een grapje. Ik ben nooit meer blij. Vandaag was al beter. Maar niet zoals vroeger. Toen was het beter. Kan ik niet van nu zeggen. Ik mis die tijd van vroeger, Help me.. Ik word nerveus van alles.. Ik ben het even beu. Ik wil even weg. Een tas pakken, en even gaan fietsen in Brugge. Kijken of ik maatjes tegenkom .. Ik wil weg, Maar voor even. Want dan zou ik ze missen. Degene die altijd commentaar geven, En zeuren over mijn punten. Maar voor de rest helpen ze mij. Ik ben daar wél blij om. Ik waardeer het dat ze me steunen .. In de slechtste omstandigheden, En om wat dan ook .. |
| reactie 892
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ook geen zin in school? Ook geen fut voor leren, Neem eens een dagje vrij! |
| reactie 893
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Vrij bestaat niet in mijn woordenboek, Alleen maar werken, En leren, en eten, en slapen, En Harry Potter boeken lezen. Meer kan ik niet doen. Heb ik de kans? I don't know! Ik wil een kans, Een kans om mijn doel de bereiken, Goeie punten op mijn rapport! Wens me alvast geluk, Want mijn wanhopige droom gaat (denk ik) .. Niet uitkomen.. |
| reactie 894
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
uitkomen doen de eitjes keurig netjes in rijtjes liggen ze onder de vleugels van hun moeder los willen ze de wijde wereld in maar zoals ieder begin zullen ze eerst iets moeten leren |
| reactie 895
|
|
|
(Patros, as je 'neem eens een dagje vrij' bedoeld met die rare kaart uit Nederland waarmee je 4 (?) keer thuisblijven kan, die kaart hebben we niet in België, thuisblijven is spijbelen ..) Leren, schrijven, denken, Nee, Muziek, dromen, slapen, Ja |
| reactie 896
|
|
|
Ja, nee, misschien, Ik weet het echt niet meer, Soms snap ik mezelf niet eens. |
| reactie 897
|
|
|
eens........... heel lang geleden in mijn verre verleden was er geen prins zelfs geen wit paard wel een warme haard verkleumde vingers enigszins schoenen voor de haard met wortels voor het paard tekeningen van mijn broertjes en mij ach, die zes schoenen op een rij die gevuld werden met speculaas komend van sinterklaas nog zie ik het voor me staan hoe wij zongen over die maan die door de bomen scheen wimpels die waaiden ergens heen op die hoge daken klapperde Piet met zijn kaken de kou kroop door zijn pakje met al dat lekkers in zijn zakje vulde hij toch mooi onze schoen nu zou ik het nog wel eens over willen doen mijn schoen voor die warme haard gevuld met wortels voor het paard een tekening van jou en mij al die schoenen op een rij |
| reactie 898
|
|
|
Rijzen of reizen? Kan beide, Maar heb de spelling, Van een kat. |
| reactie 899
|
|
|
kat wat mat zat Ja zat Ik ben het zat om te worden geleid Laat me leven hoe ik wil Vrijheid is mijn woord |
| reactie 900
|
|
|
woord voor woord ongestoord tik ik op mijn bord tot het een rijm wordt in vrijheid geschreven met emoties gedreven geeft verlichting in mijn hart iedere dag weer een nieuwe start |
| Naar boven | |