Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 856
|
|
|---|---|
|
PatrickS Berichten: 57 |
gegrepen, in de nacht door dromend te fantaseren, om van de realiteit weg te keren, of om dromen te visualiseren, niet geschoten is altijd mis dus grijp je kans om ervan te leren |
| reactie 857
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Leren en studeren.. Zie het niet meer zitten, Bij al die examens, Wil ik ziek thuis zijn, lekker pitten.. Ik geef de moed op.. Hij is al in mijn schoenen gezonken, Ik wil weg, Laat me alleen, Ik kan het wel aan, In de hel, Maar achtervolg me niet, Herdenk me niet, En leg geen bloemen of tekeningen op mijn graf, Want ik ben degene, Die niemand mist.. |
| reactie 858
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Mist is te dicht, om jouw nog te zien, jij, die mij verlaat, jij, die mij haat, jij, die mij pijn doet, Van jouw houd ik, en toch verlaat je me |
| reactie 859
|
|
|
Me verlaten.. Doe het maar, Geen problemen mee.. Me niet missen.. Niet dat jullie dat al doen, Maar me ook niet bevelen om te blijven, Ik ga jullie wensen niet laten uitkomen, Sorry.. Alleen de mijne, Daar ga ik voor, en versper mijn weg niet.. Niet dat het al te laat is.. |
| reactie 860
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Is dit mijn mening, Of is dat een gemeen gedicht, Is het enkel bij mij, Nee, gewoon mijn plicht .. (STOM GESCHIEDENIS!) |
| reactie 861
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
plicht heb ik om te solliciteren zoals jullie nu plicht hebben om te leren het leven zit vol met plichten dat wil ik even tot jullie richten in jullie ogen ben ik al oud vorig jaar ging het plots fout mijn rug is versleten solliciteren ben ik ook al lang vergeten al drie en veertig jaar stond ik steeds voor mijn baas klaar nu ik dan oud ben en versleten kan ik dat niet zo maar vergeten helaas ben ik nog niet toe aan mijn AOW maar stoppen met werken, NEE dat kan ik nog niet doen dan zit ik nu gewoon zonder poen klagen zit niet in mijn aard leven wil ik, dat is me toch wel veel waard lieve jeugd zoek naar een deugd nu is het leren geblazen om straks te kunnen werken voor de bazen maar samen leven blijft een streven om te horen bij de sterken kan dat alleen om samen te werken |
| reactie 862
|
|
|
Valab Berichten: 210 |
werken we samen of apart doen we het zacht of doen we het hard ik voel me niet goed ik voel me week ik heb geen moed geef me geen preek |
| reactie 863
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Preek voor steun, Preek om te geloven, Dat ze veilig zijn, Daarboven. |
| reactie 864
|
|
|
daarboven waakt HIJ met aan zijn zij al onze dierbaren die ooit op deze aarde waren nu jij voor dat licht staat ons hier op aarde verlaat wens ik jou met heel mijn hart daarboven een mooie nieuwe start dwalend door de mooie bloemenvelden verlost van de pijnen die je hier kwelden laat dit leven nu maar los mijn lief..... |
| reactie 865
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Mijn Lief.. Mijn lief, dat werd je het klikte tussen ons direcht vanaf dag een dat we elkaar ontmoette en toch had ik dit niet verwacht dat wij zo dicht bij elkaar kwamen... Mijn lief, dat werd je onze harten en geesten raakte elkaar waardoor er iets begon we deelden verhalen en momenten dat doen we nog maar toch is het anders... |
| reactie 866
|
|
|
Anders dan anderen, Dat ben ik, maar ik, Blijf tenminste mezelf. |
| reactie 867
|
|
|
mezelf zijn mezelf kunnen blijven mezelf niet in bochten drijven om anderen te bekoren die eigenlijk niet eens horen wat ik ze vertellen wil in mezelf is het gewoon stil |
| reactie 868
|
|
|
Valab Berichten: 210 |
stil zijn doe het even voor mij het is echt fijn je maakt me dan blij doe het even voor mij |
| reactie 869
|
|
|
Mij is het een raadsel, Waarom ze me vragen, Om te zwijgen. Om stilte te claimen? Als ik praat moet ik stil zijn, Maar ben ik eens stil, Heb ik volgens hen opeens problemen. |
| reactie 870
|
|
|
Problemen vol angst, Angst om te falen, Ook al wil je je best doen, Het wilt maar niet lukken, Tegengehouden worden, Je zelfvertrouwen, in een knip weg, Gooi die droevige gevoelens eruit, En vertel ze de waarheid, Nu accepteren ze je, Je bent precies hun buddy, Maar ooit verandert dat, Maar wanneer precies, Weet ik niet.... |
| Naar boven | |