Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 916
|
|
|---|---|
|
weeteennaam Berichten: 232 |
Het graf is zo donker en nat Het is een grote gat Het doet me pijn Het is zeker weten niet fijn! |
| reactie 917
|
|
|
beshnoemara Berichten: 57 |
fijn om weer van je horen dat is een tijd geleden was dat vorig jaar toen gingen we uit elkaar je had wat ruimte nodig en vroeg om een beetje tijd kom je weer terug of ben ik je voor altijd kwijt? |
| reactie 918
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Kwijt of niet, Je zult bij me zijn, Recht hier zo, In mijn hart.. |
| reactie 919
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
mijn hart klopt tot het stopt tot die tijd staat het open voor wie binnen wil lopen |
| reactie 920
|
|
|
Valab Berichten: 210 |
lopen stappen kruipen slapen de stappen van de mens |
| reactie 921
|
|
|
Mens zeur niet zo Wil je soms duplo Duplo om mee te spelen Zodat je moeder je bouwwerk kan beoordelen |
| reactie 922
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Beoordelen? Ben je nu ineens jury dan? Nee? Rot dan toch op! |
| reactie 923
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
op is de speculaas die ik had gekregen van Sinterklaas op is de bruine, zwarte en witte chocolade mij geschonken uit genade niemand die zeurde dat dit toch niet kleurde zwart is toch heerlijk puur de witte en bruine uit de natuur gemaakt van melk gezond toch voor elk |
| reactie 924
|
|
|
elk kind is lief zelfs een dief maar met grote mensen... laat ik daar maar nog veel voor wensen |
| reactie 925
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Wensen we niet allemaal, een mooi en pijnloos leven, maar zou het dan niet allemaal, veel te vanzelfsprekend zijn? |
| reactie 926
|
|
|
Zijn we zo slecht bezig? We maken de wereld kapot, De wereld bestaat nog maar 4.000.000.000. jaar, Het lijkt veel, Maar ooit gaat hij kapot gaan.. We moeten beter zorgen voor het milieu, En minder afval laten rondslingeren! |
| reactie 927
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Rondslingeren van spul, Hobby van mijn zus. Elk huis wordt een puinhoop. |
| reactie 928
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Puinhoop, zo is mijn leven, Alles gedaan voor haar, maar zij haat mij, Nooit laat ze me lachen, Nooit meer blij .. |
| reactie 929
|
|
|
Blij zijn hoeft niet voor ons, Als je maar blij bent met jezelf, En onze vriendin zijn hoef je ook niet, Als je maar een vriendin bent met jezelf, En ons geloven moet je ook niet, Als je maar gelooft in jezelf.. xx <3 (sterkte Esmée xxxxxx) |
| reactie 930
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Jezelf geloven, Nee, bedankt, gaat niet, Ik ben ik, hij is hij, en jij bent jij, Maar ik ben een groot stuk verdriet ! |
| Naar boven | |