Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 931
|
|
|---|---|
|
beshnoemara Berichten: 57 |
Verdriet, tranen Een schouder om op te huilen Een zakdoek aangegeven Om je verdriet met vreugde te ruilen |
| reactie 932
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
ruilen zullen we onze lasten om ze even te verschuilen zodat we ons beiden kunnen richten op nieuwe inzichten |
| reactie 933
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Inzichten van het leven, Alleen maar donker en zwart, Toch doorgaan. Heb een reden, Om mijn leven te beëindigen, Toch doorgaan. Ziek van het leven, Wil gewoon kappen met mijn leven, Toch doorgaan. Iedereen wie ik lief had ging, Wilde hen achterna, Toch doorgaan. Ging door voor jullie, Zonder jullie, Lag ik allang onder de grond. |
| reactie 934
|
|
|
beshnoemara Berichten: 57 |
Grond, zwart, koud en nat ongedierte knabbelt aan de oren een gil van pijn, schreeuw om hulp niemand die het kan horen.... |
| reactie 935
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Horen van mijn daden, Doen ze allemaal, Enkel de slechte, En ze veroorzaken kabaal, Waarom? Ik doe ook goed, Ik ben niet de bitch die jij kent, En je moet echt je kop eens houden, Ik ben geen 'vent', Ik kleed me hoe ik wil ! Je moet me echt leren begijpen, lief, Leer me begrijpen, Want in mijn hart begin je, Vuile woorden te slijpen, Waarom? Ik draag dan altijd een jeans, En altijd een pull, Maar echt, ik ben ik, Stop met je flauwekul, Je doet me pijn ! Ik ben Esmée, The shy one, met de grote mond, Laat me mijzelf zijn, alsjeblieft, Je krijgt me neer op de grond, Waarom? Je wilt me afbreken, Stuk voor stuk, hel erg traag, Zodat ik meer pijn lijd, Je vat me bij de kraag, Pester ! Je breekt me af, Lief, je doet het echt ! Ik ben verdomme gewoon ik ! Ik vecht, Ik vecht ! Je bent mijn ziel, Je moet me steunen, lief, Je slaat me neer, Je noemt me dief, Waarom ? [SPreekt voor zich, niet?] |
| reactie 936
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Waarom, waarom ben ik mezelf, En niet jou? Ik wil niet zo'n loser zijn, Die niks durft.. Ik wil veranderen. Maar toch blijft m'n karakter. Ik besef me net; Ik ga me niet veranderen voor anderen, Ik blijf gewoon mezelf, Wat ze ook zeggen of roddelen over mij tijdens L.O., Ik ben misschien slecht in L.O., of in touwen hangen, En ze doen dat maar, Ik noem geen namen, maar dat ze dat maar doen, Het boeit me niks, doe zo voort, Zou ik zeggen. Maar onthou dit; Ooit was je misschien mijn vriend, Maar niks blijft voor eeuwig, Als je slechte dingen over mij zegt. Als je m'n vriend weer wilt zijn, Mag je altijd je excuses aanbieden, Het is niet verplicht, Ik heb nog steeds één goede vriend; Esmée! Zij staat altijd voor me klaar, Ook al laat ze me in de steek, Ze komt me (normaal) weer zoeken. En na uren zoeken, Botsen we tegen elkaar, Alsof onze wegen aaneen smelten... (non-fictie) |
| reactie 937
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Smelten zou ik voor jou Meende ik een tijd gelee Maar dat zijn enkel dromen De waarheid oh nee Ik meende dat er zoveel dingen waren Maar in het echt was dat niet correct Zoveel misverstanden merk ik nu Maar in de droom was het perfect |
| reactie 938
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Perfect was ze, Deze gedichtenslang, Tot Emma besloot: 'Deze is te lang', Nee hoor. |
| reactie 939
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Esmée, doe nie zo gemeen. |
| Naar boven | |