Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 766
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Vriend van me, Ik kan dit niet meer, Ik word over vallen door haat, Keer op keer, Ik kan dit niet meer, Ik wil niet meer aan, Laat me gerust, Laat me alsjeblieft gaan .. |
| reactie 767
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Gaan we weer Al dat gezeur Over pieten Dit jaar in een kleur Pieten discrimineren Wat een pretbederferij Ik kan het niet accepteren Dit is een traditie voor jou en mij Laat al dat gezeur ten eind Sinterklaas en pieten moeten blijven Wij willen niet dat sinterklaas verdwijnt Zullen we allemaal een brief gaan schrijven? Pieten horen bij ons En sinterklaas evenmin Een feest voor jou En het hele gezin |
| reactie 768
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Gezin verbroken, alles in het honderd, alleen door m'n broer, die de hele boel bedonderd! |
| reactie 769
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Bedonderd en bedrogen, Een leugen, Dat is wat mijn leven is. |
| reactie 770
|
|
|
Is dit alles het nog waard? Is dit al nog wel voor mij? Laat me niet wakker worden, morgen, Dat is het moment, dan ben ik eindelijk blij .. |
| reactie 771
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Blijf niet bij me, Hou niet van me, Val van de trap, En breek je nek. Zo een gemeen tekstje. Maar toch zo lollig |
| reactie 772
|
|
|
Nek breken, Laat me ze breken, Nu, |
| reactie 773
|
|
|
mairevdberg Berichten: 28 |
nu, nu breek ik die muur die om me heen zit, |
| reactie 774
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Zit te piekeren over het lijstje dat lijstje van mijn wensen Die ik eigenlijk niet echt heb dat is het lijstje voor mijn verjaardag |
| reactie 775
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Verjaardag, Overmorgen. Zit niet goed, In mijn vel. Zit te denken, Over de brief, Voor afscheid, Van mijn rotte leven. Zit te denken, Aan manieren, Om mijn dood, Straks uit te stippelen. Zit te denken, Aan het snijden, Kan niet stoppen, Ga eraan kapot. |
| reactie 776
|
|
|
Kapot is m'n leven, Het was nutteloos, Niemand kon me vergeven, Een grote fout heb ik gemaakt, Ik bleef in het leven, Ik ben een nietsnut.. Ik heb er spijt van, Nu kunnen ze rouwen, Tenminste, Als ze dat willen doen voor me.. |
| reactie 777
|
|
|
me tante in marokko, ja die komt |
| reactie 778
|
|
|
Komt je tante uit Marokko? Cool. Mijn tante komt uit een ander stadje. Genaamd kierewietstad. Ken je dat? Ik ook niet. Het is allemaal een sprookje..( (Ok. Ik heb niet gedronken als je dat dacht! Ik had geen inspiratie!) |
| reactie 779
|
|
|
sprookje hier sprookje daar ik ben een prinses |
| reactie 780
|
|
|
Prinses gezocht. Dat boek heb ik gelezen. Voor m'n boekbespreking. Ik dacht dat het een flop ging zijn. Slechter dan het boek Game Over. Maar het was awesomer |
| Naar boven | |