Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 751
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Tranen van verdriet, Verdriet van het verlies. Het is dezelfde weg, Die ik kies. Vaarwel... (fictie |
| reactie 752
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Vaarwel voor nu, Maar één ding weet ik niet,.. Is het voor even, Of voor altijd? |
| reactie 753
|
|
|
Altijd al alleen, Nooit geaccepteerd, Door iemand, Voor wie ik echt ben. |
| reactie 754
|
|
|
Ben je echt zo stom? Zo stom om te zien dat je geaccepteerd wordt? Be happy.. Leef het leven! (gwn fictie) (kga soep eten) (doei) |
| reactie 755
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Leven stelt niets meer voor, Leven doet me enkel pijn, Ik wil nog juist 1 ding, Mijn laatste dagen van hem zijn .. |
| reactie 756
|
|
|
Zijn liefde zal je winnen, Gelukkig zal je zijn, In zijn armen. |
| reactie 757
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
arm en toch rijk niet altijd gelijk verdeeld werkelijk rijkelijk verveeld ging hij heen |
| reactie 758
|
|
|
xXx-me Berichten: 4 |
heen naar boven vaar het volgende op hem wacht maar toch was hij eerst van ons en hij was echt een mens van pracht ook al was zijn gezicht een en al gefrons daarom maakte je er een eind aan je miste de mensen om je heen maar wij wouden je nog niet laten gaan en toch lig je nu onder die steen (waar gebeurd) |
| reactie 759
|
|
|
Steen is mijn hart, En ik hoop dat ik in zijn armen liggen mag, Als ik vertrek, Kom ik naar je toe, vertel de waarheid, En zeg gedag |
| reactie 760
|
|
|
Gedag zeggen, dan weer, Het verlaten. Niet voor, Even, maar voorgoed. |
| reactie 761
|
|
|
Voorgoed ga ik weg, Heengaan, Samen met de anderen, Ik laat jullie alleen, Maar verlaten doe ik niet, Ik zal altijd bij jullie blijven, Als jullie me nodig hebben.. |
| reactie 762
|
|
|
hebben we elkaar niet nodig om verder te gaan? niemand is overbodig laat ons niet eenzaam staan |
| reactie 763
|
|
|
Staan de sterren aan de hemel, Lijkt het of ze je mee willen nemen, Maar jij wilt niet, Neem dan de benen ! |
| reactie 764
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Maar jij wilt niet, Neem dan de benen! Bezorg een ander verdriet, Dus ga nu maar henen.. Zoek een ander verblijf Maak een ander bestaan Weet dat ik jou uitschrijf Ga bij me vandaan! |
| reactie 765
|
|
|
van Daan, mijn neef waar ik al eens over schreef kreeg ik gisteren een brief hij uitte zijn grief over al die "zwarte" ophef hij vraagt, wie heeft het lef om echt op te staan voor al die moorden die zijn begaan voor die kogel die zijn weg vindt naar een ongeboren kind kijk nu eens werkelijk om je heen het gaat niet meer om die eerste steen die ooit geworpen is er is echt heel veel mis gun dan ons onschuldig kind een paar weken onze "zwarte" vrind |
| Naar boven | |