Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 796
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Zijn zoals dat gedicht, Jolien, Is net zoals ik me voel, Ben heel erg blij, Dat hier mensen zijn, Die snappen wat ik bedoel .. |
| reactie 797
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Bedoel het niet zo, dus vat het niet zo op. maar stiekum, bedoel ik het toch zo verdomme, jullie snappen mij? waarom is er dan nooit, naar mij gevraagt? Wat kan het jullie ook nog schelen, of ik er wel of niet ben, er is altijd wel iemand, die de aandacht overneemt |
| reactie 798
|
|
|
Overneemt iemand de aandacht, Als je mij bedoeld, sorry Mij kan het schelen, Ik hou van je (vrienschappelijk), Wij houden van je, En willen alles met je delen, Wij houden heus van je, En wij snappen je denk ik wel, Jorinda, echt, Ook al is je leven de hel, We houden van je (FLUT GEDICHT ! We houden écht wel van je Jorinda) |
| reactie 799
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
We houden van je meer dan jij weet We hielden van je meer dan jij wist We geven om je meer dan jij denkt We gaven om je meer dan jij dacht... Onthoud dat Jorinda trap jezelf niet de grond in meisje |
| reactie 800
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Meisje toch, Kom maar bij mij, Bij mij, Ben je volledig veilig, Geen nood, Je bent bij mij in goede armen.. En letterlijk.. Ik zal je beschermen, Ik ben je kleine beschermengel, Zo eentje die op je schouder zit, Die de duivel eraf trapt, En daarna God vraagt om zijn zonden te zegen.. |
| reactie 801
|
|
|
Zeg en heb jij wel gelezen wat ik te melden had Of kijk jij niet naar mij om ach tja ik begrijp dat Mijn verhaal is niet boeiend dat had ik wel gedacht Dat je alleen je eigen verhalen belangrijk vond dat had ik niet van jou verwacht |
| reactie 802
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Verwacht niet te veel, Van de mensen om je heen. Ze kunnen je bedriegen, Laten je alleen. Alleen zijn raak je aan gewend, De verloren dingen die jou tot eenzaamheid dreef. Laat los wat je niet vast kunt houden, Wees niet dood maar leef. Leef zoals je wilt dat je doet, Leef door voor jezelf te kiezen. Sterf aan een natuurlijke dood, Niemand wil een vriend verliezen. Verliezen van vrienden doet altijd pijn, Maar zelfmoord wordt nog extra zwaar. Zeg niet dat het te laat is, Zeg niet 'Ik zie jullie daar!' Daar zal ik weken kapot van zijn, Kaarsen voor jou branden elke keer. Ik zal elke dag bidden dat jij terug zal keren, Maar waarschijnlijk, Zie ik jou nooit meer... Meer en meer zal ik jou gaan missen, Ik kan je gewoon niet vergeten. Alsjeblieft, blijf bij ons? We kunnen echt niet zonder jou! |
| reactie 803
|
|
|
Zonder jou is er geen dag meer, zonder jou is het erg zwart. Zonder jou is er geen licht meer zonder jou is het duister.... |
| reactie 804
|
|
|
(Patros, die zin: "Wees niet dood maar leef" sla ik op in mijn hoofd Duister in mijn leven, Meer dan kleur, Overal als 'anders' bestempelt, Overal een gesloten deur, Buitengesloten, Beken als een dief, Maar wat kan ik doen? Want ik vind je lief, Nog steeds wat nep, Nog steeds niet goed, mijn lach, Maar dan zegt ze: 'Kop op, shut the ** up me dat duister, Pluk je dag !' Dan kijk ik haar aan, Boos en tevree, Ik ben niet alleen, denk ik dan, Ik ben met twee .. (Flut? xD) |
| reactie 805
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Twee mensjes, Zaten op de bus. Ze zaten te ruziën, Over een simpele drinkbus. Ik heb hem niet laten vallen, Dus geef mij niet de schuld, Ik ben niet degene, Die hem liet vallen.. Dus 'sorry' voor zo gemeen te zijn, Dat ik je stom noemde, Maar dat noem ik niet schelden, Dat noem ik gewoon.. Dom doen.. |
| reactie 806
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
doen we ooit iets goed? toch heb ik steeds weer moed om opnieuw te beginnen aan dit soort zinnen gewoon om een simpele reden zijn we niet allen moe gestreden? om steeds maar weer een ander te bekoren al klagen ze dat we ze niet horen als de mens niet meer klaagt zwijgend zijn lasten draagt dan is het nog niet goed dan ontbreekt het hem aan moed dan wordt er weer gezegd dat hij zijn probleem verlegd och, ik weet het niet meer nu leg ik mijn pen maar neer om zwijgend verder te schrijven en mijn gedachten kunnen verdrijven |
| reactie 807
|
|
|
Verdrijven van rotte, Gedachten lukt niet. Laat ze gewoon komen. |
| reactie 808
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 171 |
Komen....laat ze gewoon komen over geluk en rijkdom vreugde en verdriet! In uw slaap is er niemand die uw dromen ziet over iets wat u kan overkomen!l |
| reactie 809
|
|
|
Overkomen is het mij, Het vreselijk, duizenden slechte zaken, Zit mijn vader ook nog eens over zelfmoord, Grappen te maken .. |
| reactie 810
|
|
|
Maken we het niet te bont graag, Ik hou niet zo van die dierenvacht. Beter kappen ze gewoon met villen, En laten ze mij gewoon rustig slapen, Het was een veel te korte nacht. (-,-) |
| Naar boven | |