Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 781
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Awesomer wordt morgen, Weer een jaartje ouder, Eindelijk zestien. |
| reactie 782
|
|
|
Jan De Dichter Berichten: 10 |
Zwijgend vertellen wij de toekomst.. Met onze ogen dicht elkaar bekijken. Meer dromen dan realisitisch zijn, Is hoe wij de werkelijkheid bestrijden. |
| reactie 783
|
|
|
Bestrijden van de werkelijkheid hoeft niet, Naar mijn zin. Maar Jan, even iets anders, Het oude einde is het nieuwe begin, Van een mooi gedicht. |
| reactie 784
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Gedicht, verhaal, elfje, Maakt niet uit, Ik kan niet uitleggen, Dat ik van je hou. |
| reactie 785
|
|
|
Hou op met dat gezaag, Hou je kop es dicht! Verdwijn uit mijn leven! (fiction) |
| reactie 786
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Leven gaat wel door, 'Doe geen rare dingen', dat zinnetje is zo oud, vast al kaal, Maar zm is geen raar ding, Het is in deze wereld eigenlijk best normaal .. |
| reactie 787
|
|
|
Normaal gezien zou iemand je tegenhouden. Maar vandaag, Ben ik die kracht kwijt, Ik wil het wel. Maar kan het niet. Doe je zin, Maar blijf mij gedenken, Want ik ben die ene, Die altijd achter je stond.. |
| reactie 788
|
|
|
Stond je achter haar, Blijf dan in haar geloven, Dat ze het niet doet. |
| reactie 789
|
|
|
Dat ze het niet doet, Duizenden beloften aan mezelf, ik blijf hier, Maar eenmaal in de shit, Boeit die belofte me geen zier, Sta achter me, Ik zie je niet, voel je aanwezigheid niet, Maar eenmaal in de problemen, Zit je boordevol verdriet, Donkerte over valt me dan, En ik wil springen, laat een dure zerk maar zijn, Ik heb geen gevoel meer, Enkel nog pijn, Blijf in me geloven, Alsjeblieft, ik heb je nodig, nu of nooit, Het is mijn idiote leven, Wat ik in de strijd heb gegooid, En ik heb ze verloren, Blijf hier, vang me op, Je kan het niet, je bent niets, geef het op' Spookt door mijn kop, Hou me, ga weg, Ga weg uit mijn gedachten, Help me, help me, Zal ik aan de hemelpoort op je wachten? |
| reactie 790
|
|
|
Wachten hoef je niet op mij, Want jij blijft hier, Wat je ook zegt of doet. |
| reactie 791
|
|
|
Wat je ook zegt of doet, Ik blijf niet hier, Je kunt me niet overhalen, De hoop, Is hopeloos.. Laat me gaan, Het is al te laat nu, Dus ik ga, Adios, Amigos, Ik zal jullie gedenken.. Vele jaren later, Is diegene nog steeds niet terug, We geven de hoop niet op, De hoop is niet langer hopeloos.. Een maand later keer ik terug, Vanuit de hel, Man, Daar wil je niet zitten, Het is écht, de hel!! |
| reactie 792
|
|
|
Hel op aarde, Patros, je hebt gelijk, Ik kan niet gaan, waarom? Ik moet stoppen met dit gezeik, Ik kan niet gaan, maar wil wel, Ik mag niet, kan niet, wacht niet, Maar ik ben dit wel kotsbeu, En zeul rond met een hart vol tranen en verdriet. |
| reactie 793
|
|
|
Verdriet, Ik heb nooit iets anders gekend. Geluk, Ik ben het gewoon niet gewend. |
| reactie 794
|
|
|
Gewend om te lijden, Gehaat te worden, en te huilen, Gewend om dromen te zien vliegen, Weg met de uilen, Ik wil weg, dat weet je, Ik wil, maar ga niet weg, Ik .. kan het niet, wat ik ook zeg, Laat me wegkwijnen in een hoek, Negeer mijn gezuer alsjeblieft, Jullie zijn er, voor mij, Maar ik ben ook weer niet zo geliefd, Ga nu NIET zeggen: Jawel, Esmée, jawel, Want jullie kunnen heus je leven verder zetten, Zoals ik vertel, Maar ik blif op 'aarde', Zwevend tussen haat en pijn, GTST, fck up, Wil altijd bij jullie zijn .. |
| reactie 795
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Wil altijd bij jullie zijn tot op de laatste dag Soms doet het pijn En soms met een brede lach Maar ik wil altijd bij jullie zijn |
| Naar boven | |