Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 736
|
|
|---|---|
|
romanja Berichten: 1 |
Liefde kan zo mooi zijn. Al is het maar een beetje. De grote liefde begint al klein. Lekker knus met elkaar picknicken op een kleedje. Liefde kan ook niet goed af lopen. Al is dat niet vaak het geval. Emoties zijn dan vaak hoog opgelopen. In dat geval is liefde zo mal. |
| reactie 737
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Mal, Dal, Zal, Komen, Ik zal komen, Komen en vechten, Komen, vechten en roepen, Voor mijn rechten ! |
| reactie 738
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Rechten, Vechten, Slaan, gaan, Klappen, naar adem happen, |
| reactie 739
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Happen naar Peijnenburg, Zeg wat je denkt, Dit is geen sluikreclame. |
| reactie 740
|
|
|
Sluikreclame? Is dat hetzelfde als advertentie? Boeit me niet. Reclames... Hate it. Het onderbreekt een goeie film, Terwijl we geen f*cking reclame moeten hebben. Reclame.. Het is voor niets goed.. |
| reactie 741
|
|
|
Goed dat je het zegt, Ik wist echt niet dat ik raar ben, Misschien is dat, Omdat ik je amper ken?!? En ja, ik hem op me arm een wond, Ja, open gekrabt, voor de pijn, Misschien gewoonweg, Om dat ik niet bij dit leven wil zijn ? Gelukkig maakte hij alles goed, Door zijn grijns naar me te werpen .. |
| reactie 742
|
|
|
Werpen en gooien, Stampen en smashen, Het is allemaal sport, Waar je rugpijn van krijgt... |
| reactie 743
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Krijgt zwarte piet een andere kleur? Groen, geel, roze of blauw? Sinds wanneer is het sinterklaasfeest racistisch? Ik vind dit allemaal wel heel erg flauw... |
| reactie 744
|
|
|
Flauw? Doe dan wat peper, Over de noten. Sinterklaas racistisch? Mijn planning voor 5 december: Bij de koffie twee negerzoenen, Schuddebuikjes op brood. Met theetijd nog een moorkop, Avondeten is zigeunerschnitzel, Met zigeunersaus en als toetje blankenvla. Om acht uur nog een jodenkoek, Dan is het wel klaar. Nederland is pas racistisch, Sinterklaas een racist? Flikker op! |
| reactie 745
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 171 |
Op de koffie bij Patros-Fibros en daarna lekker bij hem eten zie ik wel zitten, laat ik hem weten! |
| reactie 746
|
|
|
Weten doe ik dat, Jij denkt dat ik, Minder weet dan, Dat ik denk te weten. Weet wel dat deze, Denkende dichter, Een dichtende denker is. |
| reactie 747
|
|
|
Is de laatste dag voorbij, Heb je je laatste dag gesleten, Verdwijn dan niet zomaar, Maar laat me eerst iets weten .. (Ken in real iemand die zm wil plegen, dus |
| reactie 748
|
|
|
(pf, Schuddebuikjes zijn lekker he Weten die mensen in het buitenland, Waarmee ze bezig zijn? Ze ruïneren de kinderen hun vrije, Gaten-tanden, snoepjes tijd.. Als ze naar Nederland gingen, Waren ze zeker tegen de Sint, Dat ze blijven in hun eigen land, Potverdomme nog aan toe.. |
| reactie 749
|
|
|
Toen was het zonder zorgen, Maar nu haat ik de dag, Overmorgen. (-,-) |
| reactie 750
|
|
|
Overmorgen ben ik terug, Zei papa tegen zijn dochter, Dan zal ik je kunnen knuffelen, Tot je erbij omvalt, Seconden, Minuten, Uren, Dagen, Maanden, En jaren wachtte de dochter, Er belde iemand aan, Ze hoorde alleen haar mama huilen, Het dochtertje dacht dat papa weer thuis was, Maar het waren geen tranen van geluk, Het waren tranen van verdriet... |
| Naar boven | |