Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 706
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 171 |
Heen en weer gaan de bladeren in de bomen verliezen het van de krachtige wind dat ze zullen vallen moeten ze zich laten welgevallen door een andere macht beslist! |
| reactie 707
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Beslist doe ik het. Het was een juiste keuze. De besliste keuze van God. De keuze die iedereen zou maken. Verder blijven leven. Niet weggaan. Jezelf sparen, Voor bij je vrienden te blijven... |
| reactie 708
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
blijven wil ik wel als ik tenminste meetel mocht je besluiten om me alsnog buiten te sluiten dan kies ik een andere weg nu ik dit zo schrijf lijkt het of ik mijn lot bij jou leg alleen ikzelf weet waarom ik nog blijf hopend dat het jou raakt mijn keuze heb ik al lang gemaakt |
| reactie 709
|
|
|
Gemaakt heb ik het, It's alive! It's a... Creative Aliën doll Ik noem hem... Uhm.. MarsReep Love Mars, De chocolade-stik, Niet die ene planeet, Hij zit vol met Creeeeepy Aliëns.. And i love Saturnus, Hij is zo cirkelig, Met cirkels eromheen... Het is pure magie.. Wat als de aarde nu ooit valt? Eens bij stil gestaan? Ik zou het maar beter doen. Wat als de zwaartekrachtstof op is?? Dan zou je nu niet zo comfortabel in je stoeltje zitten.. misschien valt de aarde nu wel op dit moment??? |
| reactie 710
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Dit moment besta je niet, Meer voor mij, voor mij, Ben je niks meer waard. |
| reactie 711
|
|
|
Waard is het wel, Dat jochie pesten, Maar als ik nog verder ga doen, Werk ik mezelf in de nesten. Ik heb het oog van de tijger, vuur, Dansen door het vuur, Want ik ben een kampioen. Je gaat me horen brullen. Ken je deze tekst? Dan ben je erg goed in talen :d (kon niks verzinnen) |
| reactie 712
|
|
|
Talen ben ik goed in, Nederlandse vertaling van ROAR, Simpel zat. Ook zal ben je slecht in talen, Nog zo makkelijk als wat. |
| reactie 713
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Wat vol hoofd, Melk met glas, Oehm .. Ben moe, Slapen deed ik net niet in de klas |
| reactie 714
|
|
|
Klas is saai, Gelukkig heb ik een week vrij, Hier is het vakantie. |
| reactie 715
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Vakantie begint vrijdag, Om tien voor vier, Dan heb ik een week vrij, Een week vol plezier, Jaja, val maar op, Je hebt nu al vrij, Maar als jij school hebt, en ik niet, Dan ben ik blij ;D |
| reactie 716
|
|
|
Blij ben ik nooit, Acteren is mijn ding. Iedereen voorgelogen. |
| reactie 717
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Voorgelogen ben ik, door al m'n lieve, nepvrienden, Ik haat jullie, sorry! |
| reactie 718
|
|
|
Hope-Faith14 Berichten: 15 |
sorry, een klein woordje dat mijn mond ontglipt zo veel, zo vaak want je moet weten als ik het niet zeg dat ik dan in schuldgevoel verstrikt raak |
| reactie 719
|
|
|
Raak ik jullie? Sorry daarvoor. Sorry dat ik nog rondloop, Op deze verklote aarde. Sorry dat ik mezelf ben, Zonder enige waarde. |
| reactie 720
|
|
|
Mousider Berichten: 10 |
Waarde hechten aan dingen die je kwijt kunt raken daar doe ik niet aan Dat zijn van die dingen die je aan het huilen maken omdat ze opeens niet meer bestaan |
| Naar boven | |