Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 61
|
|
|---|---|
|
marill Berichten: 1058 |
rijdt hij in model 107 al blijft hij volop gas geven toch kruipt hij over de wegen zal hij dan toch maar de achterbank legen weg met die 105 volle tassen met violen en bassen alleen de bijrijder laat hij zitten die ligt al uren te pitten zo gaat het lekker zeg scheurend over de snelweg lachend ligt hij in een deuk die van Patros vond hij namelijk erg leuk |
| reactie 62
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Leuk dat hij het leuk vindt, Maar zeg nou zelf, De waarheid is soms traag. Ik moet straks naar de tandarts, Ik ben er veel te vroeg af voor vandaag. |
| reactie 63
|
|
|
kubrax Berichten: 54 |
vandaag denk ik aan jou zoals elke dag maar ik wil je niet in me hoofd hebben ik wil je naast mij hebben dus kom naar mij toe ik wacht wel |
| reactie 64
|
|
|
ik wacht wel want in een tel zijn je gaatjes gevuld alleen de ober heeft geen geduld het enige wat hij steeds vroeg in die verlaten kroeg was wil je een glaasje fris met een glas of heb je liever een rietje onderwijl neuriënd een liedje och maak mijn glas nog maar eens vol dit is gewoon te dol die tandarts moet nu voortmaken want ik krijg niets meer tussen mijn kaken |
| reactie 65
|
|
|
Kaken klapperen op en neer, Geklap en gehuol is het enige dat je hoort. De tandarts had nog een gaatje vrij, De datum werd snel opgevuld, En de afspraak weggeboord. Even zonder dollen dichten, Klappertanden heb ik veel gehoord vandaag. Vragen zonder antwoorden, Antwoorden zonder vraag. Gillen, schreeuwen, klappertanden, Rennend krijsen en nog meer. De eerste druppels bloed, Vloeien langzaam neer. Het bloed uit de wond die nooit kan helen, Het bloed uit de wond die niemand kan zien. Het bloed uit de wond die niet bestaat, Het bloed uit de wond uit mijn droom. Ik droomde over opzettelijke dood, Misschien wat leguber voor deze slang. Die wond was zomaar gekomen, Iedereen schreeuwen, iedereen bang. (sorry voor het einde, maar zulke dingen gebeuren soms. So don't judge) |
| reactie 66
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Bang voor de toekomst, herinderingen van het verleden, maken mij onzeker, en bang voor wat gaat komen. |
| reactie 67
|
|
|
Komen mijn dromen ooit nog uit? De dromen waar ik mijn tranen stort. De dromen waarbij ik kan genieten van het leven, En vredig wakker word. Of zijn ze al uitgekomen? Ik ben zo vrolijk en zo blij. Eindelijk iemand gevonden, Waar ik zo lang al naar zocht. Na één blik ik jouw stralende ogen, Was ik meteen verkocht. |
| reactie 68
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Verkocht aan het duister waar mijn hart altijd klopt. Ook al blijft de ellende doorgaan, alsof het nooit stopt. Kun je me vergeven? Heb je überhaupt wel gezien wat voorn info ik je heb gegeven? Ik probeer geen vuur aan te sporen. Alleen maar mijn gedachte de mond dicht te smoren. Ik stop nooit met denken. En alles wat ik denk wil ik je graag schenken. Ik wil je dingen geven die niemand je ooit gegeven heeft. Als is het maar iets wat ik geef. Ik heb je soms nodig en jij mij. Als ik verdrietig ben maak jij me blij. Weet dat ik over je heen waak. En als iemand je iets aandoet, steek ik altijd raak. |
| reactie 69
|
|
|
Raak me maar waar je me wilt raken, Doe het met of zonder geluid. Verassend of voorspelbaar, Mij maakt het niet uit. Steek me, schop me, sla me, pijnig me, Scheld me uit, behandel me als rot fruit. Snijdt me, wurg me, kras me, Het maakt mij echt niet uit. Voor de duivel ben ik niet meer bang, Dus waarom wel voor jou? Jaren uitputting, gepest, Verdriet, spijt, en rouw. Maar ik kan er wel tegen, Het is iets waarbij ik me neerleg. Maag je me niet? Laat me dan alleen, Op mijn eenzame toch, Hoeveel opstakels er ook voor mij liggen, Op mijn eigen vertrouwde weg. (niet speciaal voor iemand bedoelt, maar wat iemand ook bij mij zal doen, ik raak nooit van mijn eigen weg) |
| reactie 70
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Mijn vertrouwde weg Is kapot gesloopt Ik heb nachten liggen piekeren Hier had ik niet op gehoopt Mijn vertrouwde pad Is niet doorgaanbaar meer Ik heb dagen zitten denken Nee dit weggetje kan niet weer... |
| reactie 71
|
|
|
Weer de hele nacht liggen piekeren, Ik ben zo moe, echt niet meer geinig. Tot op een goede nacht ik het antwoord vond, Waarom ik zo moe ben. Ik slaap gewoon te weinig. |
| reactie 72
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 220 |
weinig slapen doet je nooit goed maar weet je wat je doet luister naar je eigen ziel en verstand dan word je gelijk door slaap overmand probeer te vergeven vergeten en los te laten heb je het nu in de gaten dan zal je lekker slapen volgens mij lig je nu al op apegapen |
| reactie 73
|
|
|
Apen gapen, Ze liggen op apegapen. Waarom liggen die apen, Mij zo aan te gapen? Ik lig nog niet op apegapen, Wat koud water doet me goed. En door de raad van een goede vriend, Heb ik mezelf in mijn slaap ontmoet. Ik volg niet meer andermans ideeën, Ik volg mijn hart, Maar neem wel mijn bovenkamer mee. Bedankt, dit had ik even nodig, Eindelijk mijn eigen leven gestart. |
| reactie 74
|
|
|
kubrax Berichten: 54 |
gestart weer met een nieuwe school weer met de zelfde personen weer zie ik al mijn haters wanneer heb ik nou is geluk gewoon een beetje respect naar elkaar toe dat kan toch geen kwaad? |
| reactie 75
|
|
|
kwaad is hij weggegaan ons allen zomaar laten staan het begon gewoon met een grapje bij dat aardige roodkapje die met haar mandje vol met bloemen haar lieve oma stond te roemen verderop maakten wij een dolletje dat zag hij niet als een lolletje dus ging hij henen met een holletje nu vallen we allen uit ons rolletje |
| Naar boven | |