Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 91
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Dicht jij nu over Belgie? WIl je één worden? Ik blijf rustig, Maar iemand anders zou gooien met borden (Geen insperatie) |
| reactie 92
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Borden vol met shoarma, Dat was ooit nog een schaap. Heerlijk gegeten! |
| reactie 93
|
|
|
Mousider Berichten: 10 |
Gegeten in een chic restaurant Romantisch Wijn en kaarslicht Gewandeld door het park 's Avonds Sterren en een avondbriesje Geslapen in een duur hotel Knus Seks en ontbijt op bed Iets wat ik mis Geluk Houden van en liefde |
| reactie 94
|
|
|
Liefde zal ik jou geven, Als je bij me bent. Troosten, lachen huilen, Met jou ben ik gelukkig, Ik zou met niemand willen ruilen. |
| reactie 95
|
|
|
Ruilen van het leven, Tussen mij en een vleermuis, Dan zou ik gelukkig zijn, Vloog ik ver weg van huis, Fladder ik over de kerk, Ontwijk ik uilen, Da's eens een leven, Daar zo ik voor huilen, Ik wil geen mens zijn, IK wil vliegen, ver van huis, Daarom, WIl ik zijn, die vleermuis .. |
| reactie 96
|
|
|
Vleermuis in het schemer, Jagend op haar avondmaal. Met haar tanden zo scherp, Nagels als messen van staal. Een eenzaam beestje, Had beter moeten weten. Dat hij straks, Zou worden opgegeten. Nee, doe mij maar een vampier, Lekker bloedzuigen als het even kan. Weerloze slachtoffers, Daar geniet ik van. |
| reactie 97
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Van hier naar daar, Ik weet het niet meer, het gaat allemaal zo snel, en dat doet zo zeer.. |
| reactie 98
|
|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Zeer, als de pijn van een ontwortelende oude eik wijkend voor een weg, een huis, een plan Zeer, als je levensdoelen vervagen de fundamenten verdwijnen, ja en dan? |
| reactie 99
|
|
|
Dan stort alles in elkaar, Alles weg. Maar ik zal er van je zijn. |
| reactie 100
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Zijn voor elkaar? bestaat dat nog wel? Iedereen doet raar... |
| reactie 101
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Raar vind ik het Hoe mensen kunnen doen Ben je gezellig met een jongen praten Krijg je weer van die rare reacties Je weet wel... Hebben jullie iets Hij dus ja iets heel bijzonders Ja iets heel belangrijks Neem dan met mekaar Nee ik al een relatie En we zijn goede vrienden Leuke collega's Oh maar hoelang heb je dan Een paar maand Hoelang bedoel je Iets meer als twee maand Oh dat is niks ja Maak het uit met hem Want ik vind jou en jou collega Een leuk stel En wist je die twee maand is maar kort En voor je het weet is dat uit Want alles kan kapot Ja inderdaad, alles kan kapot Kom we gaan fietsen We zijn nu toch vrij Doe voorzichtig en tot morgen Goede collega van mij *waar gebeurt.. Je krijgt de vreemste dingen te horen Als je gezellig met een jongen bent. Ongelofelijk vreemd. Ik ben diegene die een relatie heeft, en haar woorden deden pijn. En mijn collegs vond ze ook niet leuk.* |
| reactie 102
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Mij zie je hier eventjes niet meer terug, De pc is vrijwel plat, Trouwens ik ga slapen, Ik ben voor vandaag het dichten even zat |
| reactie 103
|
|
|
Zat van het vele drinken Maar ja, een overgeslagen pilsje is er geen. Nu weet je dit vast ook wel: Waar gaat al dat geld toch heen? |
| reactie 104
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Heen en terug, Breng ik jou naar je bestemming, Elke keer maar weer, Ik ben het nu even beu, Zeg ik tegen mijnheer |
| reactie 105
|
|
|
'Mijnheer, voor mij een pak suiker, En ook een zak meel ' Vind u het goed, Als ik het met mijn onmelige vriendin deel? |
| Naar boven | |