Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 691
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Genoeg van mijn leven, Genoeg is te veel. Te weinig kracht, Om het mes te brengen, Naar mijn keel. Genoeg van mijn leven, Genoeg is geroofd. Dan maar op deze manier, Maar te weinig kracht, Pistool gaat niet naar mijn hoofd. Genoeg van het leven, Genoeg van jou. Een hoge boom, Ik klim omhoog, Maar zonder touw. Genoeg van het leven, Genoeg van ongelukkig zijn. Poging vier ook mislukt, Werd van het spoor afgeduwd, Geen botsing met de trein. Genoeg van het leven, Genoeg van elke mislukte keer. Pillen staan naast mijn bed, Eindelijk kan ik gaan, Eindelijk ben ik er niet meer. (fictie) |
| reactie 692
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
(mooi gedichtje Pf) Meer.. Ik wil meer, Niet genoeg, ik kan niet stoppen, Ik wil het, Geef me het nu, Ik wil dat laatste stukje chocolade! Verlanging naar iets, Iedereen heeft het wel eens. Maar er zijn ook andere mensen, Zij zijn er niet mee eens |
| reactie 693
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Eens de vogels vliegen, En de blad'ren kleuren, Verdwijnt de zomer, En komen de herfst geuren, De oranje, bruine en rode kleuren, Omranden het landschap, Ze vallen langzaam op de grond, Het is zo knap, Het blad valt in het meer, De stroming neemt haar mee, Elders valt er nog een blad, Nu zwemmen ze met twee .. (Ik weet niet, kwam in me op) |
| reactie 694
|
|
|
Twee meisjes, Woonden in een bos, samen met mama, Waren eens buiten aan het spelen, Ze hadden een paar poppen, Waarmee ze zich konden vervelen! Nieuwsgierig gingen ze eens verder kijken in het bos, Terwijl hun mama aan het koken was, Haar mama had het niet door dat ze weg waren, Ze kwamen niet terug, Mama was erg ongerust over hun tweetjes, Verder in het bos, Vond de politie hen dood terug, met sneetjes... |
| reactie 695
|
|
|
Sneedjes in mijn arm, Schrammen op mijn been. Wanneer kan ik, Toch eindelijk heen? |
| reactie 696
|
|
|
Heen ga ik niet, Nog niet, en ik hem mijn eigen manieren, Om me pijn te doen .. |
| reactie 697
|
|
|
Doen van verkeerde dingen, Vaak genoeg meegemaakt. Kon er niet aan ontkomen. |
| reactie 698
|
|
|
Ontkomen aan de dood lukt niet, Eenmaal ze is je ogen kijkt, Dan is het te laat .. |
| reactie 699
|
|
|
Te laat snap je dat, Ik straks aan de, Verkeerde kant van het gras lig. |
| reactie 700
|
|
|
Liggen in het groene gras, Wat mis ik die tijd van vroeger, Hier in de hemel, Is er geen gras, Alleen maar zielige, witte, donzige wolken, Waar je zomaar door valt, Als je, net voor je de grond raakt, je vleugels uitspreid, Had ik mijn vleugels maar niet uitgespreid, Denk je dan elke keer, Geef die vleugels even rust, Je zult voelen, wanneer je de grond kust... |
| reactie 701
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Kus me niet, je hebt me kapot gemaakt. Hoop dat de sex met een ander, je heeft gesmaakt. Je bent mij verloren. Ik hoef je niet meer. Je kwetste mijn gevoelens. Dit was de laatste keer. |
| reactie 702
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
De laatste keer dat ik je zag is vreselijk lang geleden Ik zie je foto aan de muur jij was met gladheid uitgegleden De laatste keer dat ik je zag was in de winter van 2011 De vorst stond aan de grond en dat.. dat wist jij zelf Jij fietste met een aantal vrienden richting het schoolgebouw Ze hebben alles zien gebeuren... en moesten verder zonder jouw Want toen jij de weg overstak werd het ijzellig op straat De auto die jou zag fietsen die was van schrik te laat Deze vrouw had de rem in moeten trappen maar van schrik wist zij niet meer En ze trapte het gaspedaal in toen wist ze alles weer... Volkomen in paniek kwam zij te staan jij was onder de auto gekomen De hulpdiensten werden opgebeld en jou stiefvader had de telefoon opgenomen Niet wetent dat jij het was die hij daar aangetroffen had Hulp was voor jou te laat hier begon jou nieuwe pad... (Dit ongeluk is waar gebeurt, maar ik ken het slachtoffer niet) |
| reactie 703
|
|
|
Pad vol gevaren, leven, Eist zijn tol. Nergens, Veilig op aarde. |
| reactie 704
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Op aarde, wonen nog zoveel mensen, en toch, als ik alleen ben, en ik me kut voel, waar zijn ze dan? |
| reactie 705
|
|
|
Dan dansen dassen in december, Niemand is alleen, Altijd iemand om je heen. |
| Naar boven | |