Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 676
|
|
|---|---|
|
Meryfel Berichten: 33 |
Hoorde het wel zo? vroeg ik mij altijd af want als het niet zo hoorde volgde geheid straf maar zelf als dat niet volgde wilde ik het goed doen anderen niet teleurstellen met goed fatsoen |
| reactie 677
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Fatsoen heeft deze wereld niet meer, Geslagen, geschopt en uitgejouwd worden hoort erbij, Ook al vind je het niks, Want daarvan wordt je niet blij, Mezelf slaan zou ik nu wel kunnen, Verdomme, hij keek naar me, maar ik keek verlegen weg, Ik deed maar alsof ik geroepen was 'Ja, ik kom' Is wat is zeg, Kan me wel slaan, Kans gemist, dag verpest, En dan ook nog dat *** Geschiedenis, Een test -,- |
| reactie 678
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Test Frans, Test Nederlands, Test Latijn, Is echt niet fijn. Ik zou ooit, Eens een goede, slimme, Slanke, Probleemloze leerling willen zijn.. |
| reactie 679
|
|
|
Zijn van jezelf is belangrijker, Blijf jezelf, je bent goed, En het enige wat telt, Is dat je je school een beetje doet, Ik ben ook niet hoogbegaafd, Ik ben gewoon de enige die weet wat een cirkel is -,- Ik weet het bijna altijd bij wiskunde, Maar vaak heb ik het mis, Je kan zeggen wat je wilt, Ik ben ook niet slank (Tja, eumh, zwaar dan Iedere dag verveel ik me op school, Zit ik te tekenen op me bank, Emma, je bent gewoon goed, Laat die langharige en die bakkershater je leven niet verpesten, Ze doen het enkel, Omdat je beter bent, en ze je testen .. |
| reactie 680
|
|
|
Testen, Toetsen, Ga er toch mee weg, En als je tegenwerkt, Heb je serieuze pech! Slag in je duck face, Lekker puh, Ik ben op dreef 45 op 100 bij geschiedenis? FOCK OP MET UW GESCHIEDENIS KAK. VAK. Dat is mijn mening over toetsen Ze zijn walgelijk en onuitstaanbaar, Op een slechte manier.. |
| reactie 681
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Manier kan slecht zijn, Wil je geld verdienen? Dan moet je toch wel leren. |
| reactie 682
|
|
|
Leren.. Haat het.. Kga offline.. Is that allright? Is that fine? |
| reactie 683
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Finally! Eindelijk vakantie! Shit! Volgende week moet ik weer! -.- |
| reactie 684
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Weer vakantie, ik ben volgens mij de enige, die de vakantie, gewoon vreselijk haat! |
| reactie 685
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Haat verteert de ziel. Het verguist al wat goed is, het vermaalt de liefde en geeft geen kans tot vergiffenis. Haat geeft geen blijk van eerlijkheid. Het vertroebelt de rationaliteit, berooft ieder van de vrijheid en gooit mensen tegen elkaar in de strijd. Vergeet alsjeblieft niet waarom je niet zou haten, waarom het goede zou baten en waarom je het slechte zou laten. Laat de liefde van anderen alsjeblieft op je inwerken en probeer alsjeblieft te merken hoe dat jou ten goede zal veranderen. |
| reactie 686
|
|
|
Veranderen deed mijn leven heel hard, De ene moment keek ik uit naar het weekend, Nu kijk ik uit naar de middag, Mijn leven heeft veranderingen gekend .. |
| reactie 687
|
|
|
Gekend heb ik haar, Bijna niemand was over de hoogte van die ene, Het is geen leugen, Het is jammergenoeg waar, Nooit heeft ze iets verkeerd gedaan. Ze was een vredige engel, Maar die tijden zijn vergaan, Voor één keer, ging ze naar een fuif, Maar ze ging wat té ver met plezier maken, Haar vrienden en familie, maakten een laatste wuif.. <3 (fictie) |
| reactie 688
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Een laatste wuif voor ik echt vertrek Een laatste groet voor ik echt weg ga Een laatste tot ziens voor mijn vliegtuig vliegt |
| reactie 689
|
|
|
Vliegt heen, Ga ernaartoe, Volg je dromen snel, Seffens waaien ze weg, Duw je nachtmerries weg, Wees sterk, Onderschat jezelf niet, En volg altijd je dromen, Je hele leven lang.... |
| reactie 690
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Je hele leven lang Vanaf je geboorte Wisten ze je naam Uniek net als jij Je hele leven lang Spraken ze je ermee aan Tot op de dag van vandaag Vanaf nu zullen ze zwijgen Ze hebben je zien opgroeien En ze zagen je kinderen Gelukkige kleinkinderen En nu nu is het genoeg |
| Naar boven | |