Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 496
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Leven van pure liefde, Bestaat dat nog, Ik denk het wel, Dat denkt niemand meer toch? |
| reactie 497
|
|
|
Jolie-Denise Berichten: 105 |
Toch is liefde Overal in het heelal Toch wil een verliefde Zijn leven opofferen voor de ander, meestal. |
| reactie 498
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Meestal denk ik, Het gaat wel over, Maar nu ga ik mee naar Daar, Want hun beledigingen werden grover .. (Ik denk erover na hoor) |
| reactie 499
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Grover zijn jouw woorden, Zeggen dat je gaat. Het is nog niet te laat. |
| reactie 500
|
|
|
Laat het maar zijn, Ik zal al wel blijven. Blijven voor jullie, Maar ook om op jullie te kunnen kijven Het leuke deel van mij dag: Een jongen kwam naast me zitten, EN duwde mijn tas weg, Hij schoof korterbij, Maar ik schoof weg en zei: Pech ! |
| reactie 501
|
|
|
Pech heb ik vandaag ook gehad, Met die kakelende wijven. Ik heb bijna geen oren meer, Maar wat the h*ll is kijven?? |
| reactie 502
|
|
|
Kijven is, tja, Roepen, om ter orde te krijgen, Maar ik ga door met dit, En zal nog even down on earth blijven. |
| reactie 503
|
|
|
Blijven gespannen wachten, In onzekerheid gekomen. Kunnen niet meer genieten, Een goede vriend is afgenomen. Vandaag de eerste behandeling, Zwaar, voor hem, maar ook voor ons. Zware chemocuren heeft hij gekregen, Kanker, wat als een griepje begon. Na twee weken een onderzoek, Zelfs de dokter had er moeite mee, Om te zeggen dat hij maag -en leverkanker had, Tranen vullen de lege zee. Hij werd steeds zwakker, Hij kon niks meer. Hij ademde nog wel, Maar zijn geest, Was allang bij de Lieve Heer. Zolang hij nog kon streden deed hij dat, Hij zette zelf een punt achter het verhaal. Vandaag, anderhalf jaar geleden, Werd de ziekte hem fataal. Joost mijn vriend, Rust in maar verder. Want Hij zal je beschermen, De Goede Herder. De rust is je gegund. |
| reactie 504
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Gegund zei je, al de liefde, in de hemel en op aarde, sterkte m'n vriend! |
| reactie 505
|
|
|
Vriend, Jij bent de enige, Die ik nog kan bereiken. Alsjeblieft ga niet, Ik heb je nodig, Voor als je het nog niet ziet. Jij bent de laatste, Zonder jou heb ik niets. Zonder jou kan ik het niet, Ik kan niet meer leven, Als ik jou verlies. |
| reactie 506
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Verlies en verdriet gaan samen, hand in hand. Verdriet en apathie vanwege een verloren band. Verlies en woede maken blind voor de waarheid. Verlies en ontkenning dat je ieders troost vermijdt. Verlies en machteloosheid maken gedachten aan zelfmoord. Verlies en verwachting op een verlossend woord. |
| reactie 507
|
|
|
Woord voor woord lees ik, Wat er staat. Dringt niet door, Maar het is te laat. |
| reactie 508
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
laat me in gedachten laat me maar wachten op een teken van 'jouw" zijn al ervaar ik het met pijn na al die jaren van verzet aanvaard ik het je leeft in "Hemels" geluk |
| reactie 509
|
|
|
Geluk bestaat al lang niet meer, Het stierf toen ik het nodig had, Het heeft me nooit geholpen, Het heeft me enkel afgemat, Het is te laat, Geluk heeft zich tegen me gekeerd, Waarom? Wat deed ik verkeerd? Alles loopt slecht af, Maar ik zal hier staan, Het zal een harde strijd worden, En ooit zal ik gaan, Nadat de strijd van het leven is gestreden, En de doden zijn geteld, Zal ik meegaan, Nadat ik het jullie heb verteld, Ik kan nu ook gaan, Verdrietig kan ik gaan, Maar ik weet het niet, Misschien moet ik voor jullie blijven bestaan? Jullie zeiden dat ik moest blijven, You really change my life Forget the knife Dus zal ik strijden, Ik strijd tegen het geluk, Strijd tegen mijn gevoel, Maar vredig naar Daar gaan, Is en blijft mijn doel, Het Hemels geluk, Dat geluk zal me accepteren, Zoals ik ben, En zich niet tegen me keren .. |
| reactie 510
|
|
|
Keren heb ik er aan gedacht, Om te gaan, Met een scherp mes in mijn hand. Keren heb ik al gedacht, Dat het leven, Beter is zonder mij. Welke brief ik moest nemen, Welke reden, Ik kon het gewoon niet. |
| Naar boven | |