Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 466
|
|
|---|---|
|
jorinda Berichten: 486 |
Meer en meer, ik kan niet stoppen, fuck die vreetbuien, ik ga kapot! |
| reactie 467
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Kapot van de opmerkingen, Gepest is echt als de pest. Wat maakt het eigenlijk uit? Ik ben anders, En beter dan de rest. |
| reactie 468
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Restjes van het eten, Geen nieuwe kost vandaag, Vandaag gaan we het weer lekke opvreten, Lekker die goulash van de dag ervoor, Bijvoorbeeld bij witloof, Op dat gerecht ben ik niet zo smoor! (Gewoon fictie |
| reactie 469
|
|
|
Smoor er maar in, wat kan mij dat schelen, jij, laat mij vallen, ik, wens jouw een verdieping lager! (Ik weet dat ik zo niet mag denken, maar voel me gewoon kut!) |
| reactie 470
|
|
|
Jolie-Denise Berichten: 105 |
Kut is niemand het is gewoon een woord Lief is vast wel iemand Ik hoop dat iedereen dit hoort! |
| reactie 471
|
|
|
Hoort het niet zo? hoe dan wel, ik moet m'n agressie kwijt, dus doe ik het zo |
| reactie 472
|
|
|
Jolie-Denise Berichten: 105 |
Zo snel gaat het niet Ik zeg ook niet dat het goed opschiet Je agressie raak je pas kwijt Als je leeft in blijheid |
| reactie 473
|
|
|
Blijheid? wat houd dat in? nooit meer echt gevoeld, ik kan dat niet... (dat gedichtje was niet voor jouw persoonlijk hoor!) |
| reactie 474
|
|
|
Niet dat ik het altijd goed heb, Maar het einde van de weg, Die jij ziet. Kan even goed een bocht zijn, Is het niet. Je leven verandert, Dat is bij iedereen. Vandaag een kutdag, Zorg jij voor het gat? Ik wens voor hen een eigen steen. |
| reactie 475
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Steen omklemd mijn hart, Want hij begon te praten met mij, Ik ben niet meer op hem verliefd, 'Jij bent Esmée, hé ?' is wat hij me zei, Ik ben niet meer op hem, Val nu voor een tweede jaar, Maar toen ik je zag, Bracht je mijn hart in gevaar, Leandro, ja ik ben Esmée, Ik praat graag met je, maar hou niet meer van jou, Dit allemaal, Omdat ik van een ander hou .. |
| reactie 476
|
|
|
Hou eens op! Hij heeft niks gedaan! Bek dicht of ik sla hem dicht! Woede schoot door mijn hoofd, Wilde weg, Maar mijn lichaam hield me tegen. Had geen controle meer, Bleef maar vechten, Het werd rood voor mijn ogen. Ik vocht, wilde dood, Hoopte dat ik hiermee, Zelfmoord zou gaan plegen. Nu leef ik nog steeds, Mijn reddende engel, Liet me niet in de steek. (fiction!!) |
| reactie 477
|
|
|
Steek het mes in je vlees, In het vlees op je bord, Wil je woede kwijt, Doe aan slagsport |
| reactie 478
|
|
|
Slagsport? Dan denk ik aan boksen. En da vind ik nie zo plezant. Ik hou niet van vechten, Doet pijn aan m'n hand. (-.-) |
| reactie 479
|
|
|
Hand vol met pillen, zou ik het doen? Waarom ook niet, wie is er, die het nu ziet, dat het slecht met me gaat? |
| reactie 480
|
|
|
Gaat het wel goed met me? Want wat ze me zeiden, dat deed me schrikken, Want nu beweren de vrienden van Wouter, Dat hij zijn hart op me is aan het mikken, Het stomste is, Ik val voor Wouter's vriend, want hij is het, Ik vind deze dag moeilijk, Eigenlijk gewoon kut .. [Non-Fictie] |
| Naar boven | |