Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 526
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Doet er niet toe, Is en blijft gemeen, En wat hij zei was waar, Mijn hart is van steen, Hij zei dat ik geen ZM kon plegen, Dat een mes mijn hart niet doodt, Het is een beitel, Die hij voor mijn stenen hart aanbood [Erg he ? Non- Fictie -,-] |
| reactie 527
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Voor mij 'n stenen hart aanbood, Omdat ik te snel emotioneel geprikkelt ben. Ik voelde iets zitten maar hielt me groot, omdat ik zijn zwaktes ken. Ik weet niet wat het is, maar ik ben snel geraakt. Het is niet het vertrouwen wat ik mis, want dit is juist beter gemaakt. Als hij zelf begint te huilen, dan huil ik al gauw met hem mee. Maar hij kan bij mij terecht om te schuilen, We voelen het verdriet aller twee. Soms dan lig ik lang te piekeren en te malen, waarom moest het zo emotioneel. Maar ik kan er iets positiefs uit halen, we komen dichter bij elkaar in ons geheel. |
| reactie 528
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
geheel onverwacht schonk men mij een pracht van een kind dit kind wandelt zijn eigen weg soms gaan we samen in overleg alles wat hij doet vind ik niet altijd goed als hij mij ooit verlaat hoop ik dat hij dit met mij bepraat al zal mijn hart dan open scheuren weet hij dat ik zal treuren als hij niet op zijn manier kan leven wil ik hem wel al mijn liefde meegeven |
| reactie 529
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Meegeven doet iedereen, Ofwel zijn het hatelijke woorden, Ofwel de dingen die ze denken, Recht in m'n gezicht durven ze het wel, Maar als ik iemand bij heb, Is het al iets anders, Haten, Ik doe er soms aan mee, Maar tegen die vervelende mensen, Zoals Hanne, Kelvin en whatever, Zeg ik 'nee', Me voor schut gezet heeft ze gedaan, Ik zei het tegen andere vrienden, Ze bleven er niet bij stil staan, Mij de schuld geven, Is wat ze dienden, Ik had het gezegt, zij doorgezegt, Ze zeiden; Zoek maar andere vrienden,.. |
| reactie 530
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Vrienden? Wat zijn dat, Ook alweer? De nacht, Is mijn enige vriend. |
| reactie 531
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Vriend ben je, Als je achter me staat, Vriend ben je, Als je met me gaat, Vriend of vriendin? Vriendje of gewoon een vrind, Maar die twinkelende oogjes, Dat is waar ik je geluk vindt,... |
| reactie 532
|
|
|
Vindt je dat ik achter je moet lopen? Rot dan maar op! Ik ben geen volger. Vindt je dat ik voor je moet lopen? Rot dan maar op! Ik ben geen leider. Laat me naast je lopen, Want ik ben je vriend, Wij zijn gelijk aan elkaar. (little bit vaag) |
| reactie 533
|
|
|
(mooi gedicht Patros) elkaar begluren doen we, Ik merk dat je schrikt als we naar elkaar kijken, Maar wat ben je knap, Kon ik maar op j lijken, Ik merk dat je lacht naar me, Glimlach ik scheef terug, Spreek je ook eens tgen me? Samen naar een middagacctiviteit? Vlug ? (Nuwan <3) |
| reactie 534
|
|
|
Vlug even lachen, Ogen die stralen, Jij bent de ideale man. Fictie voor mij, Maar heb er niets tegen, Als je op het zelfde valt. |
| reactie 535
|
|
|
Valt hij voor een man? Wat maakt het uit? Hij is geen crimineel, En hij hoofd ook niemand uitgebuit, Valt ze voor een vrouw? En dan?! Haar keus, Evenveel verschil tussen jou en mij, jij een dwerg, Ik een reus |
| reactie 536
|
|
|
Reus qua schoenmaat, Misschien? Deze dwerg, Is toch groter dan jou. Iemand valt op beide, So what? Extra keus. Niks te verliezen. Jij hoeft je geen, Zorgen te maken hoor, Ze gaan alleen, Voor de mooie mensen kiezen. |
| reactie 537
|
|
|
Kiezen van grootte kan ik niet, 1 meter 66, is toch best al groot, Want het is al een jaar geleden, Dt ik eens de lucht in schoot, Schoenmaat 41 vind ik ook niet verkeerd, Eigenlijk iets te, kleiner mocht, Maar jah, Het is niet dat je die maat op de markt kocht, Ik ben bij de grootste, als je kijkt naar de gemiddelde meid, En hoe groot jij bent, Ik weet het niet, Groter, pech, je bent ook een vent .. |
| reactie 538
|
|
|
Vent ben ik nog lang niet, Een vent van 15? Ben je gek geworden? |
| reactie 539
|
|
|
Geworden ben ik, Gek van de wereld geworden, Dat wel ja |
| reactie 540
|
|
|
Doominique Berichten: 3 |
Ja is in het nederlands. Oui is in het frans. Si is in het spaans. tak is in het pools. ik ga ze natuurlijk niet allemaal opnoemen, dat duurt veelste lang. Denk niet dat ik wakker blijf zolang. |
| Naar boven | |