Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 481
|
|
|---|---|
|
jorinda Berichten: 486 |
Kutdag, Kutleven, waarom ik? Waarom leef ik nog? |
| reactie 482
|
|
|
Jolie-Denise Berichten: 105 |
Nog altijd bloeit de bloem Mijn mobiel zegt zoem: Je schatje belt Liefde is beter dan geld Hij zegt Ik wil je zoenen kusje kusje kusje Met als profielfoto een musje |
| reactie 483
|
|
|
Musje, tsja wat moet ik nu dichten, over een musje, Als ik niks positefs, over m'n lippen kan krijgen? |
| reactie 484
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Krijgen, Ik krijg het al, Het is daarom, Dat ik bodemloos diep val |
| reactie 485
|
|
|
Val niet zo diep, ik zal je opvangen, ik zal er voor je zijn, hou van jouw!<3 |
| reactie 486
|
|
|
Jouw einde was ook niet echt duidelijk, Was het nu dit woord? Ik weet het niet, Esmée, maak voort ! Ik doe rustig, De kermis loopt niet weg, Het is toch waar? Wat ik zeg |
| reactie 487
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Zeg niets, Laat me alleen. Ik speel Kurt Cobain. Geweldig muzikant. |
| reactie 488
|
|
|
Muzikant? En zoveel meer ! Maar ik ga, Het is luisteren waarvoor ik leer |
| reactie 489
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 12 |
Leer je leven lang Wordt een slim mens! Slimmer dan Einstein Met een supergroot brein! Dat is mijn wens! |
| reactie 490
|
|
|
Wens heb ik niet nodig, Wens omdat het moet. Wens, waarom eigenlijk? Wens, het doet me niet goed. Mijn wens is om mijn familie weer te zijn, Mijn familie, Die naar de Hemel zijn gegaan. Mijn familie, Die ik zo vreselijk mis. |
| reactie 491
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 12 |
Missen is een goed teken Dat je van ze houdt Ze bleven maar smeken (en jij zei nee) Ookal hebben ze je uitgehuwelijkt Nu is het ze toch gelukt Je bent getrouwd Maar niet met haar Met het meisje van je dromen Oh, daar in de hemel zijn ze verrukt! |
| reactie 492
|
|
|
Verrukt zullen ze dan nog niet echt zijn, Ik trouw liever niet met 15 jaar. En wie weet, Ben ik over een paar jaar, Ook wel Daar. |
| reactie 493
|
|
|
Jolie-Denise Berichten: 105 |
Daar zul je nog lang niet zijn Of je doet het zelf Doe jezelf geen pijn Ik doe me niet pijn, mezelf |
| reactie 494
|
|
|
Mezelf pijn doen, Doe ik nog niet, Maar iedereen op school, Laat me breken. |
| reactie 495
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Breken en scheuren, ik wil alles stuk. Ik wil niets meer horen, het boeit me geen ruk! Ik ben er klaar mee, ik wil niet meer om je geven. Ik word er zo moe van om met gedachten aan jou te leven! |
| Naar boven | |