Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 511
|
|
|---|---|
|
jorinda Berichten: 486 |
Niet gaan, we zullen je missen, we houden van je, we kunnen niet zonder je! Wat is het leven nu, zonder jouw? |
| reactie 512
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Jouw ogen, Jouw lach. Mijn tranen, Die je in mijn ogen zag. Echt verdriet, Ga toch niet. Hoe moet ik, Verder leven, Zonder jou? Blijf waar je bent, Doe wat je deed, Krijg wat je kreeg, Blijf mensen trouw. Er zijn altijd mensen, Die tegen je zeggen, 'Het spijt me, Weet dat ik van je hou.' |
| reactie 513
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Hou niet van me, Want als ik ga, missen jullie deze hier, Ik wil me tussen de poort van de hemel wringen, Tussen de kleine kier, Hou niet van me, Dat kan ik niet aan, Dan zal ik het extra moeilijk hebben, Als ik het leven de grond in ga slaan ! |
| reactie 514
|
|
|
Sla niet je leven de grond in, Maar ik hou van je, Wat je ook zegt. |
| reactie 515
|
|
|
Zeg niet zo'n dingen, Dat kan je niet doen, Ik moet wel veranderen, Want volgens iedereen ben ik nog te 'groen', Het leven moet door, Verdriet verwerken met muziek, En hou van me zoveel je wilt, Ik ben en blijf een freak. |
| reactie 516
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Freak zeg ik vaak tegen mezelf, Leven heeft geen zin, En ik ben ook niet meer in de 'mood', But don't you worry, don't you worry child, I'm good! (Don't you worry child is een liedje |
| reactie 517
|
|
|
Good Times, Bad Times, Oh, shut up man, Het is dus echt niet waar, Dat ik alles kan ! Bad times to me, Nooit die goede tijden, Toch probeer ik al deze, Zo vaak mogelijk te mijden ! |
| reactie 518
|
|
|
Meiden zijn net kippen, Kakelen ze niet met hun mond. Dan kakelen ze wel met een toetsenbord, Het forum rond. C'mon man, Goede tijden ga je toch niet vermijden? Ja oké, misschien nog GTST, Man, wat een lijden. Een dramaserie zonder echt plot, Gespeeld? Dramatisch slecht. Doe mij maar liever Bones of CSI: NY/MIAMI, Tasty red like blood., Crime vind ik het betere werk. |
| reactie 519
|
|
|
Werk je niet teveel? Ik zie je bijna nooit meer, kan het ook wat minder? Dat is misschien beter! |
| reactie 520
|
|
|
Beter dat ik gewoon zwijg, Hier en in het echte leven, Weet je i'm sad, Zal ik er de geest aan geven ? |
| reactie 521
|
|
|
Geven kun je je leven, maar doe het alsjeblieft niet, ik kan je niet missen, doe me geen verdriet! |
| reactie 522
|
|
|
Verdriet wil je niet doen, Zal nog even blijven voor jullie, Maar binnenkort zal het de laatste keer zijn, Dat ik jullie zie .. |
| reactie 523
|
|
|
Zien zal ik je nooit meer, Je zal nooit meer kunnen staan. Na jaren van verdriet en pijn, Na je vrouw en zus te hebben verloren, Zelf ook de grond in gegaan. Je kunt ze eindelijk weer zien, Je ziet wat je nooit meer zag. Beste oom, Hopelijk geef je me vanuit Daar, Je laatste stralende lach. |
| reactie 524
|
|
|
Lach en het leven lacht je toe, Waarom probeer ik dit nog, Kijk, een nieuwe blouse, 150 euro, Stop met je gepoch, Kijk, een leven ! Van nul euro waard, Dat is de zin, Die je zorgen baart .. |
| reactie 525
|
|
|
Baat het leven je niet? Kom op, hou moed, blijven is het waard, Je wilt toch niet dat je iemand pijn doet? |
| Naar boven | |