Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 451
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Stuk is die GSM? Geen NOKIA dus, Dan was de weg kapot. |
| reactie 452
|
|
|
Jolie-Denise Berichten: 105 |
Kapot gaat de wereld Snel en toch langzaam De wereld word een onderwereld De wereld gaat naar de klote en jij doet mee eraan! In je kamer is vast wel iets gemaakt door kinderarbeid Zeg nu niet: Dat is hun schuld en niet mijn verantwoordelijkheid! |
| reactie 453
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Verantwoordelijkheid over mijn leven, dus controle over mijn eten, wie heeft daar wat mee te maken? |
| reactie 454
|
|
|
Maken we de wereld kapot? Helpen we de wereld niet naar de kloten, met onze iPod? En de opwarming van de aarde? Onze aarde, met een supergrote waarde! Hij zal kapot gaan We moeten er tegenaan! Het kwaad verslaan! En al dat kwaad? Daar heb ik schijt aan! |
| reactie 455
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Aandacht zoeken doe ik graag, Problemen maken doe ik goed, Dhag,Gegroet ! |
| reactie 456
|
|
|
Gegroet heer Jezus U heeft haar op de wereld gezet, mijn tweelingzus Veilig ligt ze nu bij mama Ze ligt lijkbleek in het ziekenhuisbed, in haar pyjama! |
| reactie 457
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Pyjama, Pypypypyjama, Liedje van despicable me, Lekker in m'n hoofd nu! Bedankt hoor,.. Weg uit mn hoofd! Ju! |
| reactie 458
|
|
|
Jus van het vlees, Even laten staan. Fijn hoor, De winter komt eraan. |
| reactie 459
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Eraan, erop, eronder ik kan het niet vinden. Het is verdwenen als door een wonder, misschien had ik het vast moeten binden... Daar, hier, nergens, overal, ik weet niet of ik het vinden zal. Waarom ben ik toch zo'n chaoot? Van de frustratie word ik helemaal rood, totdat ik merk dat ik het al die tijd al in mijn hand hield.... (gaat niet over mij hoor, ook al ben ik redelijk chaotisch, zover is het bij mij nog niet gekomen |
| reactie 460
|
|
|
Hield het niet meer vol, Ik ging naar mijn bed, Om nooit meer op te gaan staan. Ik wil jullie bedanken, Voor wat jullie, Voor me hebben gedaan. Ik ga jullie verlaten, Zie de hemelpoort, Leven naar de maan. Ik zal Daar wachten, Als het jullie tijd is, Om naar mij toe te gaan. |
| reactie 461
|
|
|
Gaan we fictief doen, Dat hoop ik toch, Shit naar school, Hetzelfde als de de weg naar de Hel |
| reactie 462
|
|
|
Hel, de weg ernaartoe, I'm on the highway to hell. Als we toch over muziek hebben, Denk ik toch dat, Starway to Heaven ga bewandelen. |
| reactie 463
|
|
|
Bewandelen we samen het bospad Door de weilanden zwemmen in het zwembad Ik wil je beschermen voor al je vijanden Met je zwemmen naar onbewoonde eilanden Alles wil ik samen met jou doen 'K geef je een dikke zoen! |
| reactie 464
|
|
|
Zoen op je voorhoofd, Slaap wel, lief kind, Het is zonder het te weten, De laatste keer dat ik je hier vindt, De volgende ochtend, Raam helemaal open, Je bent ervandoor, Met een verkeerde persoon meegelopen, Volgende dag in de krant: Meisje vermoordt Dhag lieverd, Dit is niet zoals het hoort .. |
| reactie 465
|
|
|
Hoort dit gedicht fictief te zijn? Is het waargebeurd? Weet het niet meer. |
| Naar boven | |