Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 436
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Verdwenen is mijn angst, Verdwenen, maar kan terugkeren, Esmée ? Niet bang? Ja, ik kan het zweren ! |
| reactie 437
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Zweren? Ik nooit, Gokken doe ik graag. Zweren is wel de grootste gok. |
| reactie 438
|
|
|
Gok op geluk, Maar ik ga ervanaf, Dhag Nee, ik ben niet laf, Ben gwn moe XD |
| reactie 439
|
|
|
Moe van al het werken, Kan wel eeuwig slapen. Ga bed opzoeken. |
| reactie 440
|
|
|
Opzoeken van boeken, In de prachtige bibliotheek, Overal boeken, En ik keek, Ik lachte en las, Ik huilde en schold, Over Mickey Mouse, En de almachtige Bolt, Langzaam vervaagde die prachtige bib, Langzaam zag ik mijn Mojito-groene muren, Wakker worden? Kan nog even duren .. [Fictief] |
| reactie 441
|
|
|
Duren van de les, Langer dan verwacht. Kan niet wachten, Op de duistere nacht. |
| reactie 442
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Nachten lang heb ik gedacht, gewacht, verwacht de pijn te verzachten. Nachten lang heb ik getracht, de macht die ik verachte te slachten. Het mocht niet baten: ik kan niet haten, ik kan niet verlaten, ik kan niets goed praten. Helaas, ik heb spijt over wat je mij niet verwijt. Ik wil je niet kwijt maar je bent al weg... |
| reactie 443
|
|
|
Weg in het leven, Waar een wil is, Is een weg. Dat weet ik allang. Jammer genoeg zijn er op mijn weg, Wegwerkzaamheden aan de gang. |
| reactie 444
|
|
|
Gang ga je, Je gang, Je doet wat je niet laten kunt, En maakt kinderen bang, Lopen doe je, Je loopt, Je doet wat je niet laten kunt, En er is van alles wat je sloopt, Stemmen doe je, Je stem, En omdat jij het bent, Zet je mensen hun hart klem, Slapen doe je, Je slaapt, En als je iets laat vallen, Is er geen haar op je hoofd die denkt dat je het opraapt, Weg ga je, Je gaat, En als je zwak bent, Is er een speciaal iemand die je slaat .. [Fictief] |
| reactie 445
|
|
|
Slaat nergens op, The Fox Song van Ylvis. Hou op! Gauw! Esmée, misschien iets voor jou? |
| reactie 446
|
|
|
Voor jou is het meer als voor mij, Nog liever Smells Like Teen Spirit ! Maar ik moet gaan voor vandaag, En dat doet me verdrit (dom i know) Ik moet toesten leren, Frans en Natuurwetenschappen, Maar ik wil het niet, Maar moet hier mee kappen. Oke, ik heb geen insperatie meer, Ga seffes Nirvana op mijn gsm zetten, Maar nu toesten leren, En me hoofd vol blokken ! |
| reactie 447
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Blokken en figuren, Getallen en berekingen, Ik verafschuw wiskunde, Het kan de pot op, |
| reactie 448
|
|
|
Jolie-Denise Berichten: 105 |
Op de snelweg ligt een telefoon Die is niet van mij maar van mijn zoon Ik liet hem vallen en dat was heel dom! Nu voel ik mezelf heel erg super stom! (Echt gebeurd maar de telefoon is van mijn stiefmoeder!) |
| reactie 449
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Stom ben je niet hoor! Wel erg van die telefoon, Niet zo slim van je stiefmoeder, Of was het nu je zoon? Ik ben toevallig een gsm tegengekomen op de snelweg, Maar mijn mama is erover gereden, Tsja, Sorry, Maar dat is wel eventjes 'Pech'!! |
| reactie 450
|
|
|
Pech, Pech en geluk, Pech, Die GSM is nu echt stuk ! |
| Naar boven | |