Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 346
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Arme Patros .. Was je daarom zo stil ? Veel beterschap .. Binnenin stierf ik, Door het niets, Door het niets, Niets ... [Ik weet heel vaag] |
| reactie 347
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Niets is hopelijk waarheid, Een visioen voor mijn ogen. Zo helder en scherp, Ik hoop dat het me heeft bedrogen. Het van een ander horen, Is al pijnlijk genoeg, Maar het zelf zien, Laat me vanbinnen sterven. Mijn oog is aan het zweten, Over mijn wang rolt een traan. Een brok krijg ik in mijn keel, Dat het zo zal gaan. |
| reactie 348
|
|
|
Gaan, We moeten altijd doorgaan, Niet terug gaan, En je niet laten verslaan, Keer het heden nooit de rug toe, Vertel hem nooit dat hij weg moet, Zeg nooit dat je er niet bij wilt zijn, Want als we allen gewoon blijven, Wordt het misschien toch nog goed, [Ik ga deze insturen, vervolg komt, maar moet naar school -_-] |
| reactie 349
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Goed, laat me maar, ik zal gaan, zal uit je leven verdwijnen. Dan zal voor jouw, eindelijk de zon weer schijnen! |
| reactie 350
|
|
|
Schijnen heeft de zon voor mij nooit gedaan, Totdat ik jou had ontmoet. Als je wilt gaan, denk dan eerst aan mij, Wat zulk vreselijk nieuws met me doet. (klinkt ego, maar tis gewoon zo) |
| reactie 351
|
|
|
Doet het dan wat? Ik meende dat ik alleen. al mijn emotie's moet plaatsen, en daardoor domme dingen doe... (niet voor jouw Patros!) |
| reactie 352
|
|
|
Doe het niet! Je weet dat ik om je geef. Je weet dat jij de reden bent, Waarvoor ik leef. |
| reactie 353
|
|
|
Leef je dan werkelijk voor mij? Waarom doe je dat? zo bijzonder ben ik niet, het tegenovergestelde juist, dus ik snap je reden niet.. |
| reactie 354
|
|
|
Niet om het een of ander, Jij bent bijzonder, Jezelf in de slang. |
| reactie 355
|
|
|
Jolie-Denise Berichten: 105 |
'Slang' is het teken Het teken van vrijheid Toch vind ik iets ontbreken Het is de liefde De verliefdheid! Ik weet het niet zeker, het blijft een vraagteken. Voor altijd In de eeuwigheid |
| reactie 356
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Eeuwigheid, Voor eeuwig blijven ze bij elkaar, Dat zeiden de twee, Het gelukkige huwelijkspaar, Ze waren gehuwd, Negen maandjes later, Niemand krijgt hen drieën omvergeduwd, Ze hadden misschien geld, en ze waren getrouwd, Ze kwamen wat krap bij kas, Ze werden ineens als arm beschouwt |
| reactie 357
|
|
|
Beschouwt hij mij als een band? Als iemand die hardrock speelt. Ik luister er alleen naar, Vier letters in tweeën verdeelt. Telkens vragen ze me, Of ik AC of DC ben. Wie weet, misschien ben ik wel de slang, De bliksemflits die niemand kent. Die slang in AC/DC is ook wel bi, AC is dubbel en DC heeft verschil. Ik luister naar hun muziek, Maar om me heen is het stil. (Thunderstruck - AC/DC, heb ik steeds in m'n kop) |
| reactie 358
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
stil lig ik in mijn bed telkens herhaal ik het hoe lang nog mag ik blijven zal ik iemand schrijven of ga ik er stilletjes vandoor zodat ik niemand stoor |
| reactie 359
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Stoor me niet, Alsjeblieft doe dat niet meer, Ik wil niet dat iemand me zo ziet, Mijn hart is gebroken, Het doet pijn, alsof iemand, Met een mes erin heeft gestoken, Mijn bloed met de kleur rood, Heen gegaan ben ik, Ik zeg 'goededag', tegen de dood.. |
| reactie 360
|
|
|
Dood ga ik nog niet, En ik pep op als ik naar Thunderstruck heb geluistert, Het zou zo leuk zijn, Als je lieve dingen tegen me fluisterd, (gaat niet over iemand van deze site !) [@PF, Thunderstruck is een héél goed liedje] [@Emma, straks heb ik véél te vertellen !] |
| Naar boven | |