Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 361
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Fluisterd ze in mijn oor, Ga die f*cking laptop nu halen, Kan zijn dat ik niet snel terug ben, Misschien ga ik wel in mijn eigen huis verdwalen |
| reactie 362
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Verdwalen in de bossen, Vlammen niet gedoofd. Verdwalen in de bossen, De bossen in mijn hoofd. Verdwaald en helemaal alleen, Puur door mijn gedachten. Verdwaald en helemaal alleen, Dool ik in de nachten. Het is een lange, eenzame weg, Wanneer je weet dat je alleen bent. Wanneer je weet dat niemand achter je staat. Welkom in mijn eenzame leven, Wees blij, dat ik jullie verlaat. (ook al verdwaal ik soms in mijn gedachten, jullie verlaten zal ik mezelf nooit vergeven) |
| reactie 363
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Verlaat de wereld niet, Dat is oke, Blijf inderdaad hier, Of ga met ons mee, Ga via de slokdarm van een monster, Ga binnen in z'n maag, Adventure Time, you're amazing ! Emma, sorry wat ik ei was laag, Adventure Time is gewoon debiel, Leuk en grappig |
| reactie 364
|
|
|
Grappig is ze wel, Die Fox, Maar traag van begrip, Niet zo snel ;P Lief, zo doet ze altijd, Maar als ze vervelend doet, Dan heeft ze heel heel, Veel spijt! |
| reactie 365
|
|
|
Spijt heb ik niet zo vaak eigenlijk, En vriendelijk, kom op ! Je steekt leugen in je hoofd Emma, Leugens in je blonde kop ! Vriendelijk, de pot op, Gemeen en wreed, ja hoor, Jij bent zo lief, zingt zo goed, De ster van het koor ! |
| reactie 366
|
|
|
Korenwolf in het veld, Oogst is mislukt. Die oogst, Dat was mijn leven. |
| reactie 367
|
|
|
Leven vol vernedering, Levende oogt mislukt? Man, doe normaal, Voor mij is je oogst goed gelukt, Op de vriendschappelijke manier, Reiziger, Kan ik niet zonder onze Patros, Zonder hem had ik al lang gezegd, 'Stomme leven, adios !' Oogsten mislukken, De volgende is dan een droom, Je blijft toch wel hier ? Tip: Om je beter te voelen, eet slagroom .. [Sorry, maar slagroom helpt echt XD] |
| reactie 368
|
|
|
Slagroom, Op ijs, Zo lekker, Da's al iets anders als anijs! Een toefje slagroom hier en daar, Oeps, Kheb het al opgegeten, Het gedichtje was net klaar!! (Gewoon, uit mn duim gezogen |
| reactie 369
|
|
|
Klaar met deze shit, Echt, onzin allemaal, Ik zit met me handen in mijn haar, In mijn leven zit geen verhaal, Gaan wandelen in Borgloon, Ik stond op een grasveld, gescheiden door een houten poort, Ik dacht ,de andere kant is het Eeuwige Leven, Zoals het hoort .. |
| reactie 370
|
|
|
Hoort zij het niet meer? Hoort zij dan niet de muziek. Hoort zij ons niet roepen, 'Je bent uniek!' |
| reactie 371
|
|
|
Uniek is het, De toch door het leven: De wind blazen door mijn haren, De wind waait door mijn vingertoppen, De wind woelt door mijn tenen, Zacht stap ik door de sneeuw op de berg, Bij elke stap die ik zet, Val ik weer twee stappen terug, Eeuwen duurt mijn tocht, Maar opgeven doe ik nooit, Zegevieren zal ik op de berg, Maar al bij al, Is het niet zo erg, |
| reactie 372
|
|
|
Erg is het voor mij, Ik zie mijn nieuwe avatar niet ! Welke is het? Die je ziet ? |
| reactie 373
|
|
|
Ergens wil ik niet meer leven, Ergens wil ik leven tot in de eeuwigheid. Ergens wil ik niet meer leven, Overal, wil ik haar niet kwijt. |
| reactie 374
|
|
|
Ik zie nog steeds de zwarte vos, Met als achtergrond bloedrood, Ik zie misschien een bos? Een bos vol met krullerige haren! |
| reactie 375
|
|
|
Haren verloren, Leven in een ziekenhuis. Ogen eeuwig dicht. Open mijn ogen, Ben ik echt in de Hemel? Ben ik er niet meer? Naar onder kijkend, Zie ik familie huilen. Was het echt mijn tijd? Kon niet meer vechten, Kanker had het gewonnen, Kan niet meer terug. Gesloten ogen, Lijkbleek en zonder haar. Familie om me heen. |
| Naar boven | |