Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 376
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Heen ga ik, Ik ben dood, Mentaal, Mijn liefde bloedrood, Hij heeft me gered, Zonder hem was ik nu weg, Want mijn leven is niks, Had altijd pech, Hij was daar, En ik keek in zijn ogen, Maar toch voelde ik ze niet duidelijk, Ik voelde niet hoe de vlinders vlogen, Wil zijn aandacht, Maar ik weet niks van die jongen, Treurig zat ik onder de koepel, Heb maar wat liedjes gezongen, Ik weet niet of hij tweedejaars is, Of is hij even oud, Eigenlijk, Laat mij dat koud, Hij heeft mijn leven gered, Zal maar bij je voetbalveld blijven, Wil je alsjeblieft, De angst dat niemand van me gaat houden verdrijven? |
| reactie 377
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Verdrijven die kleine vleugjes wind, al de drukte in mijn hooft, al mijn problemen op dit moment? |
| reactie 378
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Moment is kracht maal arm. Van die hefboomberekeningen krijg ik het warm. Niet dat de oefenopgaven nou zo moeilijk zijn, maar die vragen op het examen, die krijgen mij wel klein! Die vragen daar zijn altijd veel moeilijker dan verwacht, hoe goed ik ook oefen, zo haal ik nooit een acht… Daar gaat mijn gemiddelde weer naar de maan... Hadden examens maar nooit bestaan! |
| reactie 379
|
|
|
Bestaan kan ik hier, Hier kan ik alles zijn wat ik wil, Zonder deze site was ik verloren, Sta er nu bij stil .. |
| reactie 380
|
|
|
Stil, in de wereld van onwetendheid. Dit ben ik, dat ben jij en overal is onzekerheid. Ga nu gauw, keer alsjeblieft niet om. Volgens jou was onze liefde niet meer dan een bom en jij stak het lont aan… |
| reactie 381
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Aan het leren, Had geen zin. Bedankt Ichago, Dat was mijn begin. (heb daar een toets over volgende week Stil zijn de lange nachten, Slapen is niet mijn taak. Het enige wat ik wil, Is wraak. Wraak voor wat ze me hebben aangedaan, Wraak voor wat ze met me deden. Wraak voor wat ze met me wilden doen, Wraak voor wat ze me hebben laten doorstaan. Bestaan geeft nieuw leven, Maar eentje erbij, Is eentje eraf. Mijn vrolijkheid bestaat niet meer, Leven, Is mijn straf. |
| reactie 382
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Straf ongelovigen niet, Zij kunnen er niks aan doen, Dat iemand niks in een God ziet? Al dat kerkgedoe, Dat is voor hun niks, Zij worden na een tijdje, Dat allemaal moe, Mensen zijn te serieus, Altijd een gevecht, En een gebroken neus |
| reactie 383
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Neus steek je maar in je eigen zaken, Hou je erbuiten, Laat me alleen. |
| reactie 384
|
|
|
Alleen laten? Ik? Waarom moet ik dat, Heb ik iets misgedaan, Ik wou je niet kwetsen, |
| reactie 385
|
|
|
Kwetsen doe je me altijd, denk toch eens na, bij wat je naar m'n hooft slingerd, of heb je geen gevoel? |
| reactie 386
|
|
|
(Veel succes met die toets dan PF Gevoel is voor de levenden, mij heb je vermoord. Je zei dat ik je ruimte moet geven, maar wat je eigenlijk bedoelde is wat ik heb gehoord. Je was me zat, dus verwaarloosde je me. We waren zo close, naar jou idee té. Nou, het spijt me, maar ik was gewoon gek op jou Zo gek dat ik zelfs voor je sterven zou... (slaat niet geheel op mij) |
| reactie 387
|
|
|
Zou ik het doen, m'n polsen doorsnijden. Dan ben ik wel voor eeuwig af, van het onbegrijpelijke gevoel |
| reactie 388
|
|
|
Gevoel heb ik als ik je kwets, Als ik het nog eens doe, Geef je me maa onverwacht een pets, Ik zal er op beter op letten, Het spijt me, Ik ben dit niet aan het opzetten! (fictie |
| reactie 389
|
|
|
opzetten doe ik mijn kraag, Want ik krijg het koud van jorinda's ideeën, Niet doorsnijden, Niet varen over die eeuwenoude goedverzonnen zeeën ! |
| reactie 390
|
|
|
Zeeën van dode lijken, Zeeën van verzonken moed, Die zee is aan het blijken, Dat hij is gemaakt van bloed! |
| Naar boven | |