Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 316
|
|
|---|---|
|
marill Berichten: 1058 |
doe nu maar je ogen dicht tegen dat felle licht je tijd is nog niet gekomen lig nog heerlijk te dromen gedachten kronkelen als een slang soms kort, maar meestal lang draaien van links naar rechts nog maar een uur slechts dat ik zo helder lig te dromen terwijl de regen blijft stromen |
| reactie 317
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Stromen rivieren altijd zo prachtig, Ze stromen in het maanlicht, Zo snel en krachtig, Dieren drinken uit de waterval, Superveel dieren bij elkaar, Misschien wel een duizendtal? Zo luidt het verhaal van de prachtige rivier, Lees nog een paar gedichten, En verder nog veel plezier.... <3 |
| reactie 318
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Plezier is verdwenen, het lijkt wel nacht, het is donker, leeg en verward, En dat is nu mijn hart... |
| reactie 319
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Hart dat slaat, In jou bijzijn veel te snel, Ik kijk naar mijn telefoon en denk: 'Bel, bel, bel ..' Je bent 'hem, De droom van mijn dromen, Het zou een droom zijn, Om bij je te komen, Ik droom van je, En mijn dromen blijven hangen in een lus, Want daar sta je met 'het' meisje, En je geeft haar een kus .. [FICTIEF XD] |
| reactie 320
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Kus mensen van wie je houd, laat zien wat ze betekenen, niet alleen maar voor jouw, maar ook voor de hele wereld.. |
| reactie 321
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Wereld vol razernij, Woede, pijn, en verdriet. Zee gemaakt van alle tranen, Die ik voor jou vallen liet. Jij bent belangrijk voor mij, Zonder jou, Was ik niet alleen jou, Maar ook mezelf kwijt. Zie het alsjeblieft niet als een slap excuus, Maar zie het, Als de keiharde waarheid. |
| reactie 322
|
|
|
Waarheid of fictief? Dat is wat ik me afvroeg na je gedicht, Man, deze wereld is te zwaar voor me, Wanner word ze verlicht ..? |
| reactie 323
|
|
|
Verlicht wordt het leven, Wanneer je verder durft te kijken. Want hoe kun je vrolijk zijn, Als je later niks durft te bereiken. Bij mij zijn al een paar gedichten geplaatst, Beginnend bij huis en eindigend voor de trein. Soms een beetje voor de lol, Maar ook wat serieuse suicide-notes om eerlijk te zijn. Altijd was ik het doelwit, Altijd was ik de roos. Altijd was ik de bok, Altijd was ik degene die hij koos. |
| reactie 324
|
|
|
Koos je de verkeerde keuze? Voor mij niet, Want het zou TE erg zijn, Als niemand je meer ziet, Misschien een beetje ego, En ik val in herhaling, Maar eigenlijk, blijf hier, Dat is het enige ding .. |
| reactie 325
|
|
|
Dingen veranderen, Je doet er niks aan. Ik wil echt genieten, Ik ben te jong om te gaan. |
| reactie 326
|
|
|
Jolie-Denise Berichten: 105 |
Gaan en afscheid nemen... Dat vind niemand leuk Dat met je gewoon accepteren 'k geef mezelf nog liever een beuk! Op die momenten ga ik huilen, dat moet ik echt verleren! Mensen komen en gaan. Waarom gaan ze? Ik heb toch niet gedaan? Het hoort bij het leven. Dat is maar voor even. Dan ga je een keertje dood. Grijp de kansen die het leven je bood! |
| reactie 327
|
|
|
Boodschap van je gedicht, Leef het leven, Leef vandaag, Leef de toekomst. |
| reactie 328
|
|
|
Toekomstig in de dokter Bood je me nu die medicatie aan? Dan heb ik liever maar een dik been, Nou, dag doktertje, Ik zal maar eens naar huis gaan, Pillen slikken, Grootte van twee keer mijn pinknagel, Juist in mijn mond gooien, juist mikken, Nu gaat het al wat beter, dat zeker, Ik moet wel een uur wachten voor de maaltijd, Ik, de goede eter, Ik kon nog geen pillen nemen, Ik kon niet inslikken, Dat zorgde voor problemen! ( Ik had een allergische reactie op mn been van een muggensteek, Nu moet ik pillen slikken en zalf smeren en al, Das nie echt fijn, Dus.. Non-Fictie!!)(en ik kon nog geen pillen slikken |
| reactie 329
|
|
|
Problemen zijn weg, Zomaar aan het verdwijnen. Nachtrust ging weg, Die f*cking zon ging weer schijnen. (-.-) |
| reactie 330
|
|
|
Schijnen de zonnestralen in je gezicht, Dat je zo een gezicht trekt? 't Is toch fijn, Zo'n beetje licht! De f*cking wolken zijn boos (Da zeiden mn ouders altijd als het onweerde, De wolken zijn boos, En ik geloofde dat altijd |
| Naar boven | |