Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 301
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Vergiste ik me? Was het haar stem, Of de stilte die mij doorboorde? Lijf kapotgesneden, Zelfverwonding, Littekens met een verleden. |
| reactie 302
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
verleden dat er voor zorgt, hoe mijn gevoelens zijn, wanneer ik boos ben, doe ik mezelf pijn. Meiden, hoe konden jullie, deze pijn mij aandoen, nu moet ik mezelf voordoen, alsof er niks is gebeurt? |
| reactie 303
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Gebeurt er nou weer iets vreemds? Of is het al voorbij? ''Hit me with a car'' Was niet van hem of van mij. |
| reactie 304
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
mij kan niets meer schelen, het leven gaat wel door, daar hebben ze mij niet bij nodig, waar leef ik eigenlijk voor? |
| reactie 305
|
|
|
Voor iedereen is er wel een reden, Om te leven en door te gaan. Zie het leven als een boksbal, Overwin het door ertegen in te slaan. Vecht voor je vrijheid, Vecht voor je blijheid. Vecht die zware strijd, Voel dat je wordt bevrijdt. |
| reactie 306
|
|
|
Jolie-Denise Berichten: 105 |
Bevrijdt je je emoties? Doe het maar gauw! Zeg het tegen die ene vrouw! Je houdt van haar maar zegt het niet! Als ik dat hoor krijg ik veel verdriet Laat je emoties lopen Blijf hopen Ben gelukkig Als je dat niet bent ben ik ongelukkig! |
| reactie 307
|
|
|
Ongelukkig zal ik zijn, Als ik een ongeluk overleef. Ik wil zo graag bij mijn vriend zijn, Die vriend die hier niet bleef. Gelukkig word ik pas, Als ik hem weer levend kan zien. Acht vrienden al verloren, Een beetje te veel, Voor een jongen van 15. Maar zij zouden willen dat ik doorging, Dat ik zou blijven leven voor hun. Dat ik geen verdriet hoef te hebben, Dat ik de blijdschap krijg, Die Hij mij gunt. |
| reactie 308
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Gunt God iedereen een tweede kans? Of is het gewoon, Iedere keer chance? |
| reactie 309
|
|
|
Chance is kans, En ik heb mijn, Eerste kans verbruikt |
| reactie 310
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Verbruikt jullie wasmachine Ook zoveel stroom Verbruikt jullie douche Ook zoveel warm water |
| reactie 311
|
|
|
beshnoemara Berichten: 57 |
water lekkend uit de wolken de zon gesluierd en geslonken de vakantie voorbij achter het raam zien ze mij in gedachten verzonken |
| reactie 312
|
|
|
dichtenmoedertje Berichten: 9 |
Verzonken in gedachten Lig ik vele nachten Over jou te dromen Of alles ooit goed zal komen |
| reactie 313
|
|
|
'Komen en gaan van gedachten, Maken me verlegen. Niet om de liefde, Maar om zelfmoord te plegen. Verzonken in gedachten, Verlang ik naar het vuur. Vastbesloten dat ik ga, Klim ik over de levensmuur. Ik kan nu niet meer terug, Ik zal branden in de hel. Mijn klas en mijn familie? Ach wat, zonder mij redden ze het ook wel.' Klein licht tekstje met betekenis, Niet echt boos, niet echt lief. Alsjeblieft, ik smeek het je, Schrijf nooit een afscheidsbrief. En als je er eentje schrijft, Leef hem dan alsjeblieft niet na! (in totaal 4x eentje geschreven, 4x eentje die iets rottigs heeft. Maar ik ben nig in leven, nog nooit heb ik ze nageleefd. En daar ben ik Hem dankbaar voor) |
| reactie 314
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Naar de dokter is niet fijn In het ziekenhuis wil ik ook niet graag zijn. En toch was ik er wel geweest Eigenlijk had ik feest Maar ik had een aanrijding gehad Waardoor ik niet naar het slagingsfeestje kon Mijn vriend haalde zijn rijbewijs Vlak daarna dat de botsing van de auto en mij begon... |
| reactie 315
|
|
|
dichtenmoedertje Berichten: 9 |
Begon..verleden tijd van begin Wat een onzin Het is een mooie gedichtenslang Ik kom lekker op gang Al weet ik niet zo goed hoe 't is ook pas de eerste keer dat ik dit doe |
| Naar boven | |