Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 286
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Gezien? Sorry, ik dacht dat je met het WOORD moest beginnen, Ik lieg heel zeker niet, Ik ben niet gewoon maar iets aan het verzinnen! |
| reactie 287
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Verzinnen, wat moet ik zo snel verzinnen, om er onderuit te komen, dat ze niet m'n ouders belt!! |
| reactie 288
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Belt hij weer eens niet, Altijd maar kloppen en niks verzonnen. De bedenker van de knock-knock grappen, Heeft de no-bel-price gewonnen. |
| reactie 289
|
|
|
Gewonnen vertrouwen, uitgelopen tot niks, uiteindelijk verbroken, niemand meer om op te bouwen... |
| reactie 290
|
|
|
Bouwen kun je nog op mij, Tenminste, als je wil. Als er wat is, Roep me of geef een gil. Ik zal er altijd voor je zijn, Altijd. |
| reactie 291
|
|
|
Altijd is te veel, ik zal niet lang meer blijven, het gaat zo niet langer, je hebt het er zelf toe gemaakt! (jij niet hoor Patros!) |
| reactie 292
|
|
|
Gemaakt heb ik niets, Maar wel iets vreemds meegemaakt. Iets wat ik niet kan geloven, Alsof de duivel is wakker gemaakt. |
| reactie 293
|
|
|
Gemaakt heb je me, tot wie ik ben geworden, onzeker en niet wetend, hoe ik zm plegen zal.. |
| reactie 294
|
|
|
Zal je het doen? Zal je het doen al je kiest? Zal je het echt willen wagen, Tot groot verdriet van een jonge Fries? |
| reactie 295
|
|
|
Fries ben ik m'n leven lang, ja, ik denk dat ik het ga wagen, als ik er spijt van zal krijgen, is het te laat om het te vragen.. |
| reactie 296
|
|
|
Vragen spoken door mijn hoofd, Moet ik nu nog een vriend verliezen? Wil ze echt met het leven bekopen? Als ik eens een keer een vriend heb, Waarom moet dat altijd zo k*t lopen? |
| reactie 297
|
|
|
Jolie-Denise Berichten: 105 |
Lopen is fijn Dan sta ik klaar om mezelf te zijn |
| reactie 298
|
|
|
Zijn laatste uur heeft geslagen, Er was niemand die het wist. Een mes, een brief met een traan, Een graf, en een kist. Hij wist geen raad meer met zichzelf Hij wist niet waarom hij leefde, De jongen die niet van het leven geniet. Hij zocht alleen maar liefde, Maar vond het grote verdriet. Zijn school heeft hij achtergelaten, Zijn familie en zijn huis. Eenzaam, kapot, verminkt, Hij heeft alles opgegeven, Hij komt nooit meer thuis. |
| reactie 299
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Tuis, waar je mijn geheimen vind. En een klein dom versje met mijn gevoelens verbind. Twinkel twinkel little star, Let me hit by a car, How I really wish to die, Jump off the roof and try to fly, Twinkel twinkel little knife, Help me end this wretched life. If someone says to me 'go kill yourself'' I will say, '' I tryet, It didn't work. So I will just kill you instead.'' Stab everybody with a knife. Now all the problems are out of my life. :3 |
| reactie 300
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Life of Pie, Die ene film die ik miste, Dat eerste deel van 'hit you with a car', Komt ook uit een gedicht van PF, als ik me niet vergiste ? |
| Naar boven | |