Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 271
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Bedoel het niet verkeerd, Maar de Brabanders hier, Raken wat overstuur. Van de droevige gedichten, Of het dodelijke uur. |
| reactie 272
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Uur na uur verstrijkt, de tijd gaat te langzaam.. Maar wat moet ik anders? Ik vind het fijn om zo te dichten, anders is het zo met me gedaan... (maar ik wil er wel mee stoppen hoor:$) |
| reactie 273
|
|
|
Gedaan met zo dichten? Jij dicht echt goed,l. Maar stoppen met leven? Alsjeblieft, Verlies niet de moed! |
| reactie 274
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
De moed? die heb ik allang opgegeven! Het is wachten op morgen, als dat niks opleverd, zal ik een poging gaan wagen! |
| reactie 275
|
|
|
Wagen rijdt over de weg, Door en door, door het leven. Dat ding is al oud geworden. Maar ik ga, Ik moet nog wat meel zeven. |
| reactie 276
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Zeven dwergjes en 1 prinsesje... Het totaalpakket klopt niet... Door in hun bedden te slapen, Leert ze wel een lesje!!! |
| reactie 277
|
|
|
Les doet me denken aan school, Niet kunnen rijmen, Wel kunnen slijmen. |
| reactie 278
|
|
|
Slijmen doen zoveel kinderen, Tekeningen geven aan de leraar, Is verleden tijd, Ooh, even een punt meer geven en klaar! Vroeger deed iedereen dat, Elke dag 1001 tekeningen en gedichten, Das heel wat!! Nu in het middelbaar, doet niemand het nog, Dat denk ik alleszins, Ik heb gelijk, Toch??????????????????? |
| reactie 279
|
|
|
Toch doe ik het nog, Tekenen en dichten, Alleen voor CKV. Voor mijn examen, Heb ik dat nodig, Wat is daar mis mee?? |
| reactie 280
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Meent u serieus dat u schrijft Meent u serieus dat u dicht Meent u serieus dat u denkt Meent u het serieus u bent het verplicht?? |
| reactie 281
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
verplicht me tot niets dan steigert er iets in mijn hersenpan dat mijn denken uitschakelt gevoelens weer oprakelt zodat ik zelf keuzes maken kan |
| reactie 282
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Kan ik het aan? Rondzuilen met die zware schooltas? Zo'n beetje minder les, Komt af en toe wel te pas ... |
| reactie 283
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
pas voor pas slentert ze over het strand met de schooltas in haar hand ze moet nog wennen aan haar klas een nieuwe school leek haar toch wel cool nu de eerste weken zijn verstreken valt het haar een beetje tegen ze voelt zich nog wat verlegen doch het gevoel is niet verkeerd ze heeft al wat nieuws geleerd |
| reactie 284
|
|
|
Geleerd... DJolien ik wil niet bitchie doen, Maar je start niet met het laatste woord, Sorry dat ik dit zeg, Ik ben een domme oen -_- |
| reactie 285
|
|
|
Oen ben je niet hoor, Bitchie heel misschien. Maar meent begint met mee, Misschien niet goed gezien? |
| Naar boven | |