Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 241
|
|
|---|---|
|
marill Berichten: 1058 |
snuit je neus je hebt geen keus zegt kleine Lot duimelot en pink voelen zich beiden flink zo aan de buitenkant samen vormgevend harmonisch levend regeren zij de hand |
| reactie 242
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Handje hier, Handje daar, Presidenten leven is saai, En ook erg zwaar, Elke dag een toespraak, Altijd uit het hoofd leren, Elke dag een afspraak, Presidenten verdienen misschien veel, Je hebt geen tijd voor je familie, Dat is een GROOT nadeel!!! |
| reactie 243
|
|
|
nadeel van groot kapitaal overal een filiaal regerend over de centen komen er moeilijke momenten als de crisis toeslaat jij mensen uit nood ontslaat allen met een achtergrond wetend, hiermee komen ze niet rond gaan je gedachten aan de haal met je hele kapitaal |
| reactie 244
|
|
|
Met je hele kapitaal kun je de pot op, Ik denk daar nog niet aan, Later komt dat pas, en dan komen we er weer bovenop! |
| reactie 245
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Bovenop de top van de berg, Het is moeilijk om daar te komen, Klimmen is net als leven, Ik laat me door niets, Of niemand dwarsbomen! |
| reactie 246
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Bom en Aanslag Mijn hoofd rommelt vreselijk Een knal van een of ander wapenveer Mijn lichaam trilt Een schot van een geweer Een klik van een opgeladen pistool Mijn ademhaling gaat tekeer Een schreeuw van pijn en angst Daarna hoorde je mij niet meer |
| reactie 247
|
|
|
Meer dan ik had gedacht, Niet eens in geld of, 'Ik ben beroemd!' Nee, meer verdriet heb ik gekregen, Ik ben tot in de eeuwigheid, Verdoemd... |
| reactie 248
|
|
|
verdoe mijn tijd aan gezelligheid deel hier een stukje dag om mijn mond een lach schrijf af en toe een bericht in de vorm van een gedicht |
| reactie 249
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Gedicht voor de warmte De steun en de rust Een gedicht over liefde Waar ik veel van lust |
| reactie 250
|
|
|
Lust jij druiven? Ik had vandaag naar mijn eerste schooldag, druiven mee, Ik was smsje aan het versturen, M'n vriendinnen waren mn druiven aan't opeten en ik zeg, 'Hee!' Ik had gelukkig nog een paar druiven over, Dat was niet alles, We hebben het nog wel eens daarover! |
| reactie 251
|
|
|
Daar! Over sukkels gesproken, Kijk eens wie daar aan komen. De twee grootste sullen, Uit de saaiste dromen. Kijk uit je doppen! Ik wil een begraafplaats bouwen. Over mijn lijk! Of toch over het jouwe? |
| reactie 252
|
|
|
Jouwe,... Jouw lijk begraven? Of iemand anders zijn? Over wie heb je het trouwens? Had je het toch over mijn lijk? |
| reactie 253
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Lijk ik echt zo moe? iedereen vraagt het me, het enige wat ik s'avond ook doe, is veel ste veel denken |
| reactie 254
|
|
|
Denken moet je niet, Misschien ben je niet moe, Als je het zelf maar ziet, Je vraagt je misschien af; Hoe? Moeheid word veroorzaakt door laat gaan slapen, Veel geklaag, En veel gapen, School is weer aan de gang, Sommige kinderen nerveus, Sommige kinderen bang, Daardoor kun je ook moe zijn, Maar als je je best doet, Word alles wel fijn! |
| reactie 255
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Fijn?? Weet je wat ik fijn vind? de pijn als ik me snijd. de pijn, dat vind ik fijn! |
| Naar boven | |