Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 166
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Geven van mijn leven, Zou ik doen, Geven van mijn vreugde, Zal ik doen, Neem mijn leven, Mijn vreugde en lief, Neem het ! Vuile hartendief ! |
| reactie 167
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Hartendief, Je bent mijn lief. Wees niet van steen, Laat me niet alleen. (fictie!!!) |
| reactie 168
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Alleenlaten doe ik niet, Maar bij jou doe ik dat wel, Het was al een tijdje geleden dat je mij verliet, We waren gelukkig allebei, Belletjes blazen, En springen door de wei... ( ook fictie ! ! ! ) |
| reactie 169
|
|
|
Wei met vele paarden, Maar één is zeer uniek, Stiekem is hij al meer dan honderd, En dus heel antiek, |
| reactie 170
|
|
|
Antiek staat bij mijn oma thuis, Man, waar heeft ze, Dat opgegraven? |
| reactie 171
|
|
|
Opgegraven paarden, Een heel graf, Paarden uit de oorlog, Iemand die om ze gaf ! |
| reactie 172
|
|
|
Gaf niets om zijn dood, Pas bij het graf, Zou ik hem nooit meer kunnen zien. |
| reactie 173
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Hem nooit meer kunnen zien Nee.. dat zal ik niet volhouden Hem nooit meer kunnen horen Nee.. dat zal ik niet aankunnen Hem nooit meer kunnen vasthouden Nee.. dat zal ik niet doorstaan Hem nooit meer kunnen spreken Nee.. dat zal ik niet kunnen volbrengen |
| reactie 174
|
|
|
Zien, horen, ruiken, proeven en voelen, Dat zijn onze zintuigen, Degene met het zesde zintuig, Daar zal ik voor buigen ... |
| reactie 175
|
|
|
Buigen? Voor ons? Waarom? Jij bent toch meer waard, Dan de minderheid? |
| reactie 176
|
|
|
(Was dat fictie of gaat dat over mij?) Minderheid van wat? Ik denk eerlijk dat 6-de zintuigen in de minderheid zijn, Sorry, 't Deed toch geen pijn? |
| reactie 177
|
|
|
Pijn doet niemand me, Als je me maar niet bij m'n noten raakt. Ik vertel de waarheid als ik zeg, Dat het niets uit maakt. |
| reactie 178
|
|
|
Maakt hij het me gemakkelijk? Nee, niet echt, Maakt is een moeilijk woord om mee te beginnen, Haha, nog een moeilijke: zegt ! |
| reactie 179
|
|
|
Zegt wel genoeg, Dat ik hiermee kan beginnen. Probeer in het vervolg, Wat moeilijkers te verzinnen. |
| reactie 180
|
|
|
Verzinnen van moeilijke eindes, Zelfs dat is me al te moeilijk, Hopelijk, Heb ik nu meer geluk, Weet je wat een ziekte is? Hippopotomonstrosesquippedaliofobie, Angst voor lange woorden, Begin dan met die naam Hippopotomonstrosesquippedaliofobie ! |
| Naar boven | |