Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 181
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Hippopotomonstrosesquippedaliofobie, Heb je het ooit zo zout gegeten? Zeker uit de Donald Duck gelezen, Languit in de stoel gezeten? Hoe ironisch kun je het hebben? Bang voor je eigen angst. Mijn opa moet straks weg, Opa! Goede vangst! |
| reactie 182
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Vangst van de vis, Vis van de vangst, School en les, Welke school duurt het langst? |
| reactie 183
|
|
|
Lamgst duurt de eerlijkheid, Een leugen duurt zo kort. Wie zou kunnen denken, Dat ik ooit weer beter wordt? |
| reactie 184
|
|
|
Wordt mijn Engels ooit beter, Weet niet eens wat rijmt op us, Ja duh, In het Nederlands is dat lus, kus, mus ... |
| reactie 185
|
|
|
Mus op het dak zegt, 'Engels rijmwoordenboek.nl'. Met deze tip, Lukt het toch wel? |
| reactie 186
|
|
|
Wel wel, 'T is al gelukt, Rhyme rabbit is ook goed, Haha, Engels rijmwoordenboek suckt |
| reactie 187
|
|
|
Suck my **** ! Suck de sucker. Ben nu alleen thuis, Mijn vader is trucker. (eerste zin niet verkeerd lezen!!!) |
| reactie 188
|
|
|
Hahahahh Trucker door de bergen, Trucker door het land, Trucker langs België, Langs on strand -_- |
| reactie 189
|
|
|
Strand aan de zee, Met die zilte reuk. Eventjes tussendoor, Je nieuwe avatar is echt leuk. |
| reactie 190
|
|
|
Leuk en lief dat je het zegt, Zelf maken is altijd leuk, Aaah mijn ouders roken, Buiten ligt nog een peuk .. |
| reactie 191
|
|
|
Peuk op het stro: 'Boer, roken uw koeien, Of staat de schuur in de fik?' |
| reactie 192
|
|
|
'Of staat de schuur in de fik?' 'Verdomme, nee, mijn koeien roken, Ze kunnen zelfs zwemmen, En koken !' |
| reactie 193
|
|
|
Koken kan mijn moeder niet, Koeien? Kunnen jullie haar dat leren? |
| reactie 194
|
|
|
Leren om koeien te laten koken? Nee joh, fictie, cool, Mmm zalig, Red bull ! |
| reactie 195
|
|
|
Red bull geeft je vleugels, Whisky geeft je 4 x 4. Ik hoef geen vleugels, Ik hoef geen rode stier. |
| Naar boven | |