Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 196
|
|
|---|---|
|
jorinda Berichten: 486 |
Stierenvechter, ik vind dat maar een ruwe sport, je speelt met je leven, waarom zou je?, je hebt em gekregen!! |
| reactie 197
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Gekregen heb ik geld, Maar ik heb het teruggegeven. Ik hoef geen geld, Om gelukkig te leven. |
| reactie 198
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Leven is hard, Zeker als je zus denkt dat ze kan zingen, Pff, even schreeuwen, Zo zijn er vele dingen ... |
| reactie 199
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Dingen zeggen doe ik beter niet, Ik moet beter mijn mond houden, Voordat iemand mij afschiet, Ik ben wat traag geweest met lezen, Sorry voor alles, En voor het irritant wezen!!!!!! ( Kan ik er iets aandoen? Kwil ook nie iiri doen hè!! Heb slaap nodig!!) |
| reactie 200
|
|
|
Wezen in het huis, Zonder ouders om hen heen. Misschien een beetje bot gezegd, Maar moederziel alleen. Wezen in het huis, Als schapen bij elkaar gedreven. Geen ouders die hen kunnen helpen, Die hen te eten kunnen geven. Wezen in een huis, Die de pret niet willen bederven. Ze zijn nog goed terecht gekomen, Zonder het huis, Zouden ze moeten zwerven. |
| reactie 201
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
zwerven in de nachten mijn gedachten zomaar ergens heen lig ik wat te turen minuten lijken uren terwijl de maan verdween het licht doofde gedachteloos roofde men mijn tijd, naar het scheen |
| reactie 202
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Het scheen dat hij ziek was Dus mijn rijles ging niet door Dat was precies een week geleden En nu rinkelde de telefoon weer Het schijnt dat hij nog ziek is In mijn tegendeel met lessen Want zo schiet het niet op Hij is misschien wel toe aan pensioen.. |
| reactie 203
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Hij is misschien wel toe aan pensioen.. Toe aan rust, |
| reactie 204
|
|
|
Rustig iedereen, Blijf kalm, Het is maar een simpele aardbeving, Zegt men tegen iedereen, Maar zo een aardbeving, Sneuveld wel 1001 mensen, Of meer,... Het liefst zouden ze de tornado stop wensen, Elke keer,.... |
| reactie 205
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Keer op keer, probeer ik het weer, nooit lukt het me, ik word hier zo moe van. Ik wil zo graag, echt kunnen leven, ook al moet ik alles geven! Maar het lukt me niet |
| reactie 206
|
|
|
Niet opgeven Jorinda, Het komt wel goed, Moest het niet gaan, Komen wij naar je toe met haast, en spoed! |
| reactie 207
|
|
|
Spoedig zal het bwter zijn, Geef toch niet op! Er zijn geen rijmwoorden nodig, Om te zeggen dat ik om je geef. |
| reactie 208
|
|
|
Geef hier die afstandbediening! Want binnen een halfuur komt Adventure Time op!! Finn en Jake zetten de wereld op z'n kop Kom op ga mee, Roep al je vriendjes, We gaan op reis op, avontuur, Jake de hond, En Finn de jongen, Beleven we zo veel, Tijd Voor Avontuur!!!! (intro Adventure Time |
| reactie 209
|
|
|
Avontuur met Finn en Jake, Is dat niet bedoelt voor kinderen van ver onder de tien? Mijn nichtje is nog niet eens drie, En die heeft het zelfs al eens gezien. (maar ff serieus, are you f*cking kidding me??) |
| reactie 210
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
En die heeft het zelfs al eens gezien.. Echt hoe geschokt ben je dan? Als je alleen in het donker aan het fietsen bent En dan springt er uit de bosjes in eens een naakteman... |
| Naar boven | |