Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 151
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Zei ik al dat de spiegel zou breken, Als jij erin kijkt? Echt geheid. Niet omdat je lelijk bent, Je bent beeldschoon. Maar met een oerlelijke persoonlijkheid. |
| reactie 152
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
een oerlelijke persoonlijkheid was al haar vrienden kwijt nukkig klaagde ze tegen een steen ze kon nergens heen haar tranen vloeiden onderwijl de haat groeide doch na een hele poos was ze plots niet meer boos ze keek naar de steen door haar tranen heen spiegelend in de zon was het dat het begon eerst was ze verward er bloeide iets in haar hart |
| reactie 153
|
|
|
Hart vol woede, Hart vol razernij. Hart vol verdriet, Hart vol van mij. Hoofd vol angsten, Hoofd vol pijn. Hoofd vol waanzinnigheid, Hoofd vol van mij. Leven vol ongeluk, Leven vol verdriet. Hoe dan ook, Ik geniet. |
| reactie 154
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
'Geniet van het leven, Het is te kort om het te haten !' Denk jij nu echt, Dat ik tegen jou ga praten? ( non-fictie) |
| reactie 155
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Praten lost niks op, Is mijn mening, Al die problemen, Schudt ik gewoon uit mijn kop! |
| reactie 156
|
|
|
Kop dicht of ik sla hem dicht! Ik meen het, hou eens je kop! Ken je de grap van de timmerman? Die slaat net zoals jij nergens op! |
| reactie 157
|
|
|
Op de pc at een jongen, Gefrustreerd en opgejaagd, Maar zover ik nu kan zien, is hij nog steeds niet bedaart '-_-' |
| reactie 158
|
|
|
Bedaart? Dat woord gebruikte mijn oma vroeger, Nu zeg je dat niet meer. Ik weet niet welke jongen op de pc zat, Maar die '-_-' is van mij, Wist je dat niet meer? Deze jongen luistert gewoon Bon Jovi, Net een mooie gitaar-solo er voor. Straks James Hetfield, Zodat ik dan even niets meer hoor. |
| reactie 159
|
|
|
Hoor jij mij nu boos zijn? Hoor je me schreeuwen? Nee, Zal je doof zijn voor eeuwen (Fictie) |
| reactie 160
|
|
|
Eeuwen zijn lang, Wiskune les langer. Reken later maar niet op een handtekening, Van deze goede zanger. Ik ben niet zo graag drummer of zanger, Ik ben liever gitarist. Deze singer-songwriter gaat je verlaten, Je hebt achter het net gevist. (fictie, ik zing slechter dan een herdershond) |
| reactie 161
|
|
|
Gevist achter het net? '-_-' was om te laten merken dat JIJ dat was, Sorry hoor, Maar ik pas ! |
| reactie 162
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Pas in het pin automaat Om te pinnen voor een feest Pinpas met mijn loon Om lekker uit te geven... Want ik krijg toch steeds geld.. Om lekker weg te pinnen |
| reactie 163
|
|
|
Pinnen in het haar, Pinnen op de grond. Pinnen bij het fondu, Fondu, je verbrandt je mond. -.- |
| reactie 164
|
|
|
Mond vol bloed, Rochellend en hatend, Vermoord geweest, De wereld verlatend ... |
| reactie 165
|
|
|
Verlaten van het gevoel, Verlaten van de angst. Verlaten van het verdriet, Verlaten van de boel. Omarmen van het leven, Omarmen van de vreugd. Omarmen van de vrijheid, Omarmen van het geven. |
| Naar boven | |