Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 121
|
|
|---|---|
|
jorinda Berichten: 486 |
Voel je de wind, bedenk dan, dat het niet zomaar iets is |
| reactie 122
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Is dit nu leven? Is dit het nu? |
| reactie 123
|
|
|
Nu leven we, niet gisteren, laat los wat je niet vast wilt houden, en ga ervoor! |
| reactie 124
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Voor mij denk ik dat je het niet begrijpt? Mijn oma ligt al een verdieping naar beneden. Je leest het goed ja, Ze is al overleden. Bij hersenletsel van een overledene voel je altijd koppijn, Kanker voel je aan door misselijkheid. Verstikking bij de longen, Jij begrijpt dat toch niet, Wat ik zou voelen als er iemand mij verliet. |
| reactie 125
|
|
|
Verliet ze je .. Het .. spijt me, Wist ik niet Pf, Mijn kat is ook een verdieping naar beneden .. |
| reactie 126
|
|
|
Beneden hoor je het nog, Mijn muziek dreunend door het huis. Dat vind ik gewoon fijn. Toch jammer dat mijn oma, Er niet meer bij kan zijn. |
| reactie 127
|
|
|
Beneden is het beter, geen angst en geen pijn, daar heb je geen problemen, met jezelf te zijn... |
| reactie 128
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Zijn engelen echt? Is het waar dat ze je meevoeren naar de hemel, Als het tijd is? Schrik hebben voor de dood is niet nodig, Je ziet al je familieleden ooit terug,... |
| reactie 129
|
|
|
Terug wil ik jouw, jij bent al gegaan, met de engelen naar de hemel, en liet ons achetr... |
| reactie 130
|
|
|
Achter de dood Ik kom terug als een wolf, Allez, zou ik willen, Noem me hoe je wil, desnoods Dolf, Ik wil er terug zijn als een wolf, Rennen en moorden, Maar als ik dan sterf, Wil ik terugkomen in warmere oorden |
| reactie 131
|
|
|
Oorden is ver van hier, maar niet verder dan de hemel, ik ben daar liever dan op aarde, want daar is geen pijn |
| reactie 132
|
|
|
Pijn van de koude, Ik vries af, Ja echt, Sta jij maar lekekr paf ! |
| reactie 133
|
|
|
Paf sta ik niet, ik ben zo hard geworden, ik voel geen kou meer, m'n hart is een bonk ijs |
| reactie 134
|
|
|
*Paf!* Raak! Eindelijk! Onder kogels bedolven, Die rotigge wolven! |
| reactie 135
|
|
|
Ijs is glas, En ik ga op mijn gezicht, Daarom dat ik hiervan hou, Daarom dat ik dicht (Emma en ik gaan ff off, vanavond mss terug on) |
| Naar boven | |