Huiskamer: Gedichtenslang [3]
| reactie 856
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Pizza, Rond, Ongezond Maar veel te lekker |
| reactie 857
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 220 |
lekker ach ja ! het is waar je voor ga soms krijg je dat gevoel snap je wat ik bedoel moe van alle negativiteit moe van die eigengereidheid snap je wat ik bedoel dan denk ik weleens lees dan maar niks meer maar ja dat is nu juist de leer ach ja denk ik dan ze kunnen er wat van maar even erom lachen hele discussies spelen er zich af wat wordt geschreven ik sta paf en denk in mezelf ach ja maar midden in de nacht alsof een engel wacht schiet me van alles te binnen schrijven doe ik dan op een blok en kijk dan wel even op de klok half vier hé zot slapen ach ja de andere morgen zijn er weer andere zorgen maar ik lees het even niet ach ja ik wil lekker lachen en vrolijk zijn dat gedoe is niks voor mijn laat me blij zijn ach ja |
| reactie 858
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ja, vrolijk zijn wil iedereen wel, Maar krijg het maar eens voor elkaar. Met die nare pesters en stalkers, Die zijn ook nooit klaar. Ik blijf altijd rustig als mij dat weer eens overkomt, Ik denk 'Ach ja, zeggen ze wat over mijn muziek? Laat ze lekker kletsen, Ik ben mezelf, ik ben uniek.' |
| reactie 859
|
|
|
Uniek is muziek is als eten Het voedt je innerlijke kracht Maar laat ons niet vergeten Muziek heeft wel de macht Je kunt er vrolijk en triest van zijn Je kunt er kracht in vinden Kijk uit voor het venijn Laat je nergens door binden |
| reactie 860
|
|
|
Binden doe ik vandaag de jus niet meer, En als muziek net zo is als eten, Geef me dan maar wat muziek Koken doe ik even graag als dichten, Van doodsimpel tot excentriek. |
| reactie 861
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
ex is de cent zegt Riek geef mij de vijf, zegt Niek geef mij maar de oude gulden die mijn portemonnee vulden deze euro's zijn minder waard krijg ze niet eens gespaard ze vliegen eruit voor men ze ziet doch, al dit klagen helpt niet dus zal ik het ermee moeten doen al loop ik op een kapotte schoen |
| reactie 862
|
|
|
Schoen kunnen we wel naar Rutte smijten, Die man die denkt ons land goed te runnen. Scam City was laatst nog in onze hoofdstad met als resultaat, 'Tsjechen, Hongaren, Bulgaren, en Roemenen pakken wat ze pakken kunnen. Na dit overdreven korte gedicht wil ik nog 1 ding zeggen, 'Mark mijn beste, gooi die grensen nou eens dicht!' |
| reactie 863
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Dicht klap ik, als mensen me wat vragen, bang dat ik ga falen, in m'n antwoord dat ik geef. |
| reactie 864
|
|
|
Geef geen antwoord, Op de vragen, Die nooit iemand ooit heeft kunnen weten. |
| reactie 865
|
|
|
Weten is aanvoelen wat fijn is het wanneer mensen je aanvoelen direct weten wat jij wilt bedoelen zonder morren doen wat jou helpen kan dat is heerlijk daar droom ik dikwijls van en het gebeurt gelukkig ook nog wat een verrassing is dat dan toch je wordt op je wenken bediend je weet niet heb je dat wel verdiend er zijn gelukkig nog van die leuke mensen die openstaan voor jouw stille wensen die zij in hun hoofd horen en daarom die bronnen aanboren |
| reactie 866
|
|
|
"Aanboren jullie, we hebben niet de hele dag de tijd! En wie het ook maar in zijn hoord laat voor een verwijt, Om zijn mond open te doen tegen de baas, Tegen mij, of tegen iedere dwaas, Die is meteen zijn baan kwijt!" |
| reactie 867
|
|
|
Kwijt , Dag mezelf, Kwijt ben ik mijn uniekheid, Want jij, ach jij, Jij vind me geweldig, Doet me continu na, En wat je nog doet, Je gaat waar ik ga (FICTIE, spijtig |
| reactie 868
|
|
|
Ga niet zielig doen, Als je dat niet bent, En na-apen, is nooit leuk. |
| reactie 869
|
|
|
Leuk is iets anders, Als je moe bent, Want ik ben zo moe, Deze moeheid heb ik nog nooit eerder gekend, Vier dagen bij de paarden, Dat is écht vermoeiend werk, En er is ook verdomd veel lawaai, Veel meer als in de kerk, Afscheid nemen, Snel weg maar, Nu ben ik echt moe, 'k Ben helemaal gaar ! |
| reactie 870
|
|
|
Gaar is het vlees nog niet hoor, De barbeque is nog niet helemaal warm hoor. Nu je het zegt, ik moet nog wakker worden dit keer. Vrienden, ik zie jullie gauw weer, Maar ik moet er nu echt vandoor! |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [3]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...