Huiskamer: Gedichtenslang [3]
| reactie 841
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Brood en water, Dat is wat jij verdient. Hoe noemde jij jezelf ook alweer, Noemde jij jezelf 'een vriend'? Een vriend dat was je, Een vriend die er nooit was voor mij. Wie was die vriend die nooit voor me klaar stond? Wie was die vriend ook alweer? Oh ja, dat was jij! Bij mij kun je wel aan blijven kloppen, Voor jou doe ik niet open, Echt, ik ben je zat. Als je mij nodig hebt, Denk dan eerst even waar jij was, Al die keren toen ik jou nodig had. |
| reactie 842
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
O ja, dat was jij! Jij zat bij mij in de klas Zo dat is lang geleden Ik dacht al, waar ken ik je van... Maar nu weet ik het weer Zo wat ben je veranderd En wat een schattig jochie Hoeveel jaar is hij? Mamma mamma Wie is die mevrouw? Luuk, dit is Ina mijn oud-klasgenoot... Oh hallo .... |
| reactie 843
|
|
|
'Hallo, dus U wilt dit kopen?' 'Nee, ik laat het eerst zien, Vóór ik steel!' Zo irritant die kassiers, Iets vragen, Waarbij je het antwoord weet. |
| reactie 844
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Waar bij je het antwoord weet Sorry dat ik de slang verbrak Maar hij had zijn tekst geweizigd Ik ken het wel vragen na de bekende weg Het slaat nergens op Maae toch doe ik het zelf ook.. |
| reactie 845
|
|
|
Ook een gebroken slang, Is glibberig als een aal. Vooral de grootgebruikers, Zijn sluw op grote schaal. Nog nooit heb ik zo'n grote slang gezien, Python is hier niks meer bij. Zelfs de koningscobra is kleiner dan dit, En die is al zes meter op zijn zij. Bij de python denk ik meteen aan die ene achtbaan, Niets leuker dan snelheid maken in zo'n bocht. Helaas dacht de treinmachinist daar ook zo over, De treinmachinist die elke dag de gevaren opzocht. 'Je mag in deze bocht 60? Dan ga ik maar 210. Even snel een foto'tje op facebook plaatsen, Zodat iedereen mijn rijstijl kan zien!' |
| reactie 846
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 220 |
zien houd het kien Horen Zien en Zwijgen horen doen we nu eenmaal zelfs al het hevige kabaal zien doen we gelukkig ook tenzij ik er voor wegdook zwijgen wordt wat moeilijker voor de mensen al zou ik het als individu af en toe graag wensen een paar bedachte uitspraken die u misschien kunnen raken: de discussie is de acceptatie van wat ik zelf dikwijls niet zie minder irritatie van kinderen die hinderen door de aandacht aan hun te verminderen immers alles is oplosbaar zelfs een steen wordt met de jaren rond loslaten geeft zoveel baten maar doe het met mate horen naar behoren zien houd het kien zwijg tenzij ik je rijg horen zien en zwijgen klinkt als verraad immers je hoort wat ziet wat en denkt ach laat deze vlieger van horen zien en zwijgen gaat dus niet altijd op immers dan helpen we zonder meer een pestkop alles is oplosbaar al klinkt dit raar toch is dat waar wanneer je iets de tijd geeft om te rijpen je moet die tijd dan dus niet afknijpen zal je zien dat alles oplosbaar is het enige ja inderdaad dat ik wat tijd mis |
| reactie 847
|
|
|
Mis ik je zo erg, Dat ik mezelf ga snijden? Mis ik je zo erg, Dat ik mezelf alleen maar haat kan geven? Mis ik je zo erg, Dat ik geen zin meer heb in het leven? Zal ik het dan toch maar doen? Zal ik dat toch maar het leven verlaten? Ach, wat maakt het ook uit? Als ik ga, heeft niemand het in de gaten. Maar, dan stel ik jou teleur, Jij wou niet dat ik mezelf zou verliezen. Dat ik door zou gaan voor jou, Dat ik niet hoefde te kiezen. Nu moet ik toch kiezen, Kiezen tussen leven en dood. Tussen het zonnige geel, En het droevige rood. Nee, ik doe het niet, Ik leef zolang als jij dat wilt. Ik hield van je, ik mis je zo, Waarom moest jij gaan aan wat ik niet mocht, Waarom had je die pillen gekocht. (zm van vriend en snijden zijn fictief. Srry als het hard is, maar de gedachte om zelf ook te gaan dwaalt nog steeds door mijn hoofd) |
| reactie 848
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
gekocht had ik een kaart speciaal voor jou nu heb ik hem bewaard heb geen adres van jouw een kaart van een jongen in de regen met een interessante tekst Soms, als het regent, moet je niet hopen op zonneschijn, maar genieten van de wolken...... |
| reactie 849
|
|
|
Wolken horen er ook bij in het leven, Het is niet alleen maar rozengeur en maneschijn. Wil je de vrolijke regenboog zien, Dan moet er ook regen zijn. Een zonnig leven is natuurlijk wel mooi, Maar zonder regen is die boog ver te zoeken. Geniet van de kleine dingen in het leven, Laat het sombere de vrije loop. Ik heb je altijd vrolijk gekend. Wees alsjeblieft jezelf, En niet degene, Wie mensen willen dat je bent. |
| reactie 850
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Bent wie je bent, Ga lekker door, Maar ik moet eten, Ben (hopelijk) zo terug hoor ! |
| reactie 851
|
|
|
(ben vandaag zo melig als een zak bloem) Hoor de wind waait door de bomen, Wat is fat een wild geraas. Laat hem alsjeblieft niet komen, Altijd weer die Sinterklaas! Hoor wie klopt daar kinderen, Hoor wie klopt daar kinderen; Wie klopt toch steeds op die deur. Het is die oude 'kindervriend', Samen met zijn mitrailleur. Sinterklaasje kom niet binnen met je knecht, Of we slepen je voor het gerecht. Ga toch terug, we hebben geen tijd, Totdat je voorgoed in Spanje blijft. Sinterklaasje kom niet binnen met je knecht, Of we slepen je voor het gerecht. |
| reactie 852
|
|
|
Gerecht van de liefde, Drank van de haat, Het is eten, Waarover dit gaat, Ik heb morgen show, Show van paardenkamp, Vandaag ging het slecht, Beenkramp, Morgen jumping, Hopelijk op Diabolo, Met dat ding, Aja, het zadel .. |
| reactie 853
|
|
|
Zadel je mij nou weer op met jouw problemen, Ben ik een pakezel of ben ik je vriend. Ik hoef niks meer voor jou op te lossen, Bekijk het maar lekker, Jij hebt je problemen zelf verdient! |
| reactie 854
|
|
|
Verdient om gehaat te worden, Want ik ben zo, Ik veranderde dit gedicht, Want iedereen is precies KO! Lawl, tot morgen als je niet on komt he, Ik blijf nog even |
| reactie 855
|
|
|
Even wachten, Nog even wachten, Effetjes wachten nog, Pizza! |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [3]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...