Huiskamer: Gedichtenslang [3]
| reactie 826
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Bomen omhakken, Of lekker gaan zagen. De regels aan de laars lappen. Ze zorgen juist voor leven, Kap toch met kappen. |
| reactie 827
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Kappen met dat lawaai, Het is zo irritant, Of je krijgt in je gezicht, een kersenvlaai, |
| reactie 828
|
|
|
Kersenvlaai, wat ben je toch eerlijk zoet, Echt niets iets, Is beter dan jou. |
| reactie 829
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 220 |
Is beter dan jou de kracht in jezelf is ontzettend groot die hoef je niet te zoeken die leg je gewoon bloot laat de kracht in jezelf ontwaken gebruikt ook die kracht roep het van de daken sommige mensen hebben bijna geen kracht meer ze stoppen het weg keer op keer immers de kracht zit in jou als je die kracht maar gebruiken zou je zou kunnen ? zeggen ik zal het je uitleggen The Lion King is mijn voorbeeld van kracht alhoewel ook van veel macht deze musical zag ik meerdere malen de muziek dikwijls laten herhalen omdat deze zoveel kracht uitstraalt en men die daar weer uithaalt kracht zit in jou binnenin en maak het je zelf naar je zin zodat die kracht kan ontspruiten dit is het advies van Leon Nuijten |
| reactie 830
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 83 |
dit is het advies van Leon Nuijten We laten ons niet KISTEN Wat ze ook in Den Haag gaan doen je weet onderhand het gaat alleen om poen maar van ons leven blijven ze mooi af en wat je daarmee kunt doen je staat gewoon paf je zou bijvoorbeeld blij en vrolijk kunnen zijn ook voor jouw lichaam en geest erg fijn het scheelt zeker weten depressiviteit en zonder meer dus dokterskosten geheid zo zijn er zoveel dingen om te doen geef elkaar Respect Eerlijkheid en Liefde met een dikke zoen |
| reactie 831
|
|
|
Zoen of sûn? Kus of Fries voor gezond? Allebei, Ligt het zo mooi in de mond. Nuijten vat dit aub niet weer verkeerd op, Maar dit is niet echt iets waar ik op wacht. Jij hebt het over de kracht in jezelf, Maar vertel mij eens, waar zit mijn kracht. De enige kracht die ik nog heb in mijn leven, Dat is datgene waar je nu in schrijft. Blijkbaar ben jij je andere raad nog niet vergeten, Die ene die luidt 'Wie schrijft, die blijft'. Ergens ben ik wel blij dat je weer terugbent, Jij bent altijd zo vrolijk en vol positiviteit. Lèon mijn beste, Weet dat jij mijn hart verblijdt. |
| reactie 832
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Verblijdt van liefde ben jij, Dromend en denkend, Want jij, jij houdt van mij, Maar ik sta verveelt te kijken, je trots krenkend, Ik ben niet in staat lief te hebben, Niet in staat te beminnen, De enige manier om me uit te drukken, Is een eeuwenlange, prachtige zinnen, Zinnen vol passie, liefde en haat, Vol jaloezie en woede, Dat is waarover die zin gaat, Wees dus op je hoede, Dagen denk ik na over mijn woorden, Woorden die is schrijf, Als ik spreek, denk ik niet, Want dan, dan zijn mijn hersens een platte schijf, Ik ken een paar van jullie nu een (computer)tijd, En ik hou van jullie, vriendschappelijke manier, Want dat is een feit, En dit kon enkel via deze mooie zinnen, 20 zinnen gingen hier al door, Die was de 21ste, Maar jij, jij was mij voor, Maar niemand houdt van me, Pessimist en haatdragend, Loop ik treurig door de straten, Je leven behagend, Niemand houdt me lief, Iedereen haat me, Niemand denkt aan me, Zinnen eindigen hier, Want ik ga nu douchen |
| reactie 833
|
|
|
Douchen? Nee, ik ga in Batman! Ik zag gisteren iemand die op Justin Timberlake. Morgen werken? Nee, ik ben Morgan Freeman! Is het vuur geblust? Nee, het brandweerman! Het kwam weer aanwaaien. Vindt je het erg dat ik vanavond bij Brat Pitt? Nee hoor, maar je moet wel Patricia Paayen. Zulke onnozele zinnetjes, Na een paar borrels in te schenken. Ben een beetje melig vandaag, Morgen kan ik weer helder denken. |
| reactie 834
|
|
|
Denken kan ik niet, Ik doe het onbewust, Maar ik denk helemaal niet, Als jij mij kust (FICTIE !) |
| reactie 835
|
|
|
Kust aan het water, Kust aan de zee. Overal zand, Maar vreugde? Nee! |
| reactie 836
|
|
|
Nee, Ik wil je niet, Nee, Ik zoen je niet, Ja, Ik hou van jou, Ja, Ik blijf je trouw, |
| reactie 837
|
|
|
Trouw? Wat is dat nou voor woord? Trouw? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord. |
| reactie 838
|
|
|
Gehoord over liefde, Geproeft van de haat, Deze tegenpolen, Is waar het voor mij om gaat .. |
| reactie 839
|
|
|
Gaat het dan alleen maar om jezelf? Egoïstisch kind dat je bent! Ga toch weg uit mijn leven! Ik heb er echt spijt van, Spijt dat ik jou het gekend! (gaat niet over iemand op deze site) |
| reactie 840
|
|
|
Gekend heb ik jou, Spijtig genoeg, Ik heb gewerkt voor je, Terwijl jij zat in jouw favoriete kroeg, Je hebt me geslagen, En ik je geschopt, Waarop jij, Mij hebt geklopt, Ik haat je, en je bent dood, Nu verdien ik gelukkig, Mijn brood .. |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [3]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...