Huiskamer: Gedichtenslang [3]
| reactie 616
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Weg is mijn vriend, Mijn vriend die altijd voor me klaar stond, Die vriend, gaf de hoop nooit op, Die vriend, had de strijd verloren, Die vriend, kijkt nu naar me, Hij staart me aan, van daarboven, Die vriend, ga ik nooit wissen uit mijn geheugen... |
| reactie 617
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Geheugen zit vol verdriet, Geheugen zit vol vreugde, Maar niemand die het ziet, Maar niemand waar het deugde, Geheugen vol, kan niet gewist worden, |
| reactie 618
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Worden we geliefd, Worden we gehaat, Het enige wat telt, Is dat jij mij nooit verlaat |
| reactie 619
|
|
|
Verlaat me nooit, Emma, Verlaat me nooit, Emma, Nooit verlaat ik je, Emma, Nooit verlaat ik je, Emma, Maar ooit zullen onze wegen scheiden, Dan zal ik je met mijn vriendschap verblijden, Lieve Emma, blijf je mijn beste vriend? |
| reactie 620
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Vriend, ik ben zo blij dat ik jou heb, Zo blij dat jij er bent. We kunnen lachen, we kunnen huilen, alle geheimen ruilen, Die niemand anders kent. Ik ben je dankbaar voor je troost, Voor je humor en verdriet. We kunnen lachen, we kunnen huilen, alle geheimen ruilen, Die niemand anders ziet. Ik ben je dankbaar voor je steun, Voor alles wat je voor me hebt gedaan. We kunnen lachen, we kunnen huilen, alle geheimen ruilen, Die niemand ooit te weten komt. Omdat we altijd achter elkaar zullen staan. |
| reactie 621
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Omdat we altijd achter elkaar zullen staan Jij was voor de een een vrend, Voor de ander een broer, zwager, oom.. Dit is wat niemand verdient Anton, waar ben jij Want jou lichtje is reeds uit gegaan Ondanks jou vreselijke ziekte Heb jij lang op benen kunnen staan Ook al heb jij de strijd verloren En heb jij de 65 niet gered Wij hadden tuurlijk liever Dat je nog aanspreekbaar was in het ziekenhuis bed Enkele tijden geleden Ben jij uit het ziekenhuis gekomen Want het bleek wat beter te gaan Maar het heeft een andere weg genomen Voor jou is het misschien maar beter Maar eigenlijk ging je te vroeg Want voor ons als familie is het begrijpelijk Tuurlijk blijft het erg en dat zegt genoeg Rust zacht Anton |
| reactie 622
|
|
|
Anton, je hebt je rust meer dan verdient, Rust die je door je ziekte nooit kreeg. Rusten die je nu in vrede verder, Wij leven je leven voort mijn vriend. |
| reactie 623
|
|
|
Mijn vriend heeft een redelijk blond koppie Hij is een schattige jongen bovendien Mijn vriend is een lief mannetje Een schatje die ik geeft wat ik verdien |
| reactie 624
|
|
|
'die IK geef wat IK verdien', Die zin klopt niet helemaal. Geeft HIJ jou niet wat JIJ verdient? Of verwen jij jezelf ook op grote schaal? |
| reactie 625
|
|
|
Grote Schaal.. Jij ziet allemaal Ik denk dat ik nog half sliep Of dat ik in de wolken liep Maar inderdaad Patros het klopte niet Goed dat jij het ziet Jij bent er weer helder bij vandaag Ik had vandaag een vraag Maar het antwoord is gekomen En ik kan verder dromen Ik ben vandaag geslaagd voor auto theorie En ik voel me een genie Ik was echt verbaast dat er Geslaagd stond Want ik kan niet zeggen dat ik het simpel vond Maar toch stond er deze kandidaat is geslaagd En dit... dat ik het kon.. heb ik mij vanmorgen nog afgevraagd! |
| reactie 626
|
|
|
Afgevraagd heb ik dat wij wel echte vrienden waren, Maar echt, ik ben je gedrag meer dan zat! Als je mij nodig hebt, Herinner dan waar jij was, Toen ik je nodig had. |
| reactie 627
|
|
|
Had hij zich vergist? En wil hij terugkeren? Het zal niet makkelijk gaan, dat moet hij accepteren. Had hij een verkeerde stap gezet? deed hij het on-opgelet? Ik kan het niet in woorden uitleggen maar ik wil het je wel zeggen Ik vind het prettig dat je wilt afspreken maar je kunt mijn relatie niet afbreken Dit is ook niet wat jij wilt doen En nee, ook ontvang jij geen zoen Als vrienden kwamen wij elkaar tegen en daar tussen hebben andere dingen gelegen Maar als vrienden zullen we elkaar weer ontmoeten en als vrienden zullen wij elkaar begroeten! |
| reactie 628
|
|
|
'Begroeten doe ik mijn baasje graag, Ik duw mijn baasje altijd tegen de grond. Dat vindt John de Mol niet zo leuk." Aldus- Maurice de Hond. |
| reactie 629
|
|
|
Hond, Lieve Hond, Lieve Grote Hond, Blijf gewoon lekker gezond |
| reactie 630
|
|
|
Gezond door veel te trainen, Sporten is gezond? Ach hou toch op man, Vertel dat maar aan je hond. 'Met sporten bereik je meer', Ja, ik bereik vooral het ziekenhuis. Door te trainen kreeg ik die ene blessure, Nu zit ik al weken thuis. Maar ik blijf vrolijk, Met mijn gezin en met mijn dieren. Waarom bij de pakken neer zitten? Elke dag is er immers wel iets te vieren! |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [3]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...