Huiskamer: Gedichtenslang [3]
| reactie 646
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Opschrijven hoeft niet altijd, Wat in het hoofd zit, zit ook in het hart. Maar dat grasspriet snapte ik niet helemaal, Ik was echt even verward. In alle volksmonden betekent dat grofweg 'dierenvoer', En niet het contact tussen twee mensen. Wat het ook betekenen mag, Laat ik jullie maar het beste toewensen. |
| reactie 647
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Het beste toewensen, als je jarig bent, of als je afscheid neemt. ik heb jouw ook het beste toegewenst, waarschijnlijk voor de laatste keer, want ik zie je niet meer, ik zal je voor het laatste zien, op de begraafplaats... |
| reactie 648
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Op de begraafplaats Was ik afgelopen week Samen met mijn vriend Toen ik bij zijn zusje keek Ik liep ook langs mijn opa Maar ik voelde mijn vriend z'n verdriet Ik kreeg zelf ook pijn Maar het helpt eigenlijk niet Dat zijn zusje enkele jaren terug is overleden door een afwijking Ik kan er niks aan doen Maar het blijft een pijnlijk ding |
| reactie 649
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ding, Jij bent een ding, Niet goed genoeg om iemand te mogen zijn, Had je maar lekker geen strafblad moeten hebben, Lekker pech, |
| reactie 650
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Pech, Telefoon weg Geen geluk Telefoon stuk |
| reactie 651
|
|
|
Stuk rustiger in huis, Zoon kapotte telefoon. Steeds maar weer die sms'jes, En die vreselijke beltoon. Altijd maar dat pingen, Getwitter of whatsApp. Dat vind ik maar niks, Tot ik er zelf één heb. |
| reactie 652
|
|
|
Heb je een nieuwe Smartphone? I don't care ! Heb je de nieuwste app? So what ? Al die prul moet ik niet hebben, Ik ben gelukkig met een gewone Samsung, Zonder apps of internet, Gewoon die Samsung chat, Dat is genoeg voor mij |
| reactie 653
|
|
|
Mij een zorg wat jij hebt, 'Oh kijk, ik heb een iPhone 5!' So what! Je kunt er evenveel mee als met mijn mini 2. Je weet dat mij dat niet boeit. Die iPhones worden steeds langer, Ze zijn nog steeds niet in de breedte gegroeid. |
| reactie 654
|
|
|
Gegroeid ben ik niet fel, De onzin over iPhones wel, Als ik er 1 wel, ga ik wel kopen, kinderspel, Ik moet geen iPhone, Maar heb wel een iPad, En als ik eerlijk ben, vind ik die heel vet, Paarden apps en andere dingen, Eigenlijk, als dat ding stukvalt, Heb ik echt geen verdriet |
| reactie 655
|
|
|
Verdriet om de telefoon, Verdriet die ik niet vergeet. Mijn dochter een iPad, Mijn zoon een iPod, En ik? iPaid. Ik moest weer eens betalen, Zoveel dat mijn rug al buigt. Vorige week wilde mijn vrouw een APPLE-stofzuiger, Het enige product van APPLE dat niet zuigt. |
| reactie 656
|
|
|
Zuigt het je stof, Dan is het een stofzuiger, Maar daar wil ik het niet over hebben, Wel over vleermuizen, Die leuke kleine zwarte schepsels, Die hoger vliegen als huizen, Ze zijn indrukwekkend, Hoog en toch klein, Ze zijn geweldig, Ik zou er zo graag eentje zijn, Lieve vleermuis, haal me hier weg, 'T is niet zomaar dat ik dit zeg ! |
| reactie 657
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Zeg nog eens hoeveel je van me houdt... Daarvan krijg ik het zo koud... Je bent het soms zo beu met mij, Maar wij, Wij tweetjes geven de liefde nooit op! |
| reactie 658
|
|
|
Op Emma, ik kom rond 4 uur? Emma, ik kom seffes, Emma, ik kijk niet meer zuur, Emma, ik kom logeren, Emma, Ik pak nog even m'n spullen. Emma, moet ik bikini meenemen, gaan we zwemmen in de meren? |
| reactie 659
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Meren, Ze zijn zo koud, Ik ben zwemmen een beetje beu, Ik heb trouwens toch geen zwembad, Ik ben verbrand... Aan mijn schouders, niet aan mijn hand, |
| reactie 660
|
|
|
Hand. Een hand is handig. Maar twee handen zijn nog handiger. Nu ben ik even op Blew. En beluister even mijn Bruno Mars. Dus mijn kleine zusje kijkt even Cars. |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [3]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...