Huiskamer: Gedichtenslang [2]
| reactie 121
|
|
|---|---|
|
marill Berichten: 1058 |
mond om te tuiten openen of sluiten met lippen die kleuren of woorden die je opbeuren een mond met een lach wil ik wel iedere dag |
| reactie 122
|
|
|
Eri369 Berichten: 78 |
Dag, mijn vriend ik weet dat je moet gaan Je hebt heel wat jaren aan mijn zijde gestaan Iedere dag stond je voor me klaar Als ik je nodig had was je daar Werken voor mij en mijn gezin is wat jij deed Door jou waren we altijd netjes gekleed Niemand heeft het eeuwige leven Maar jij hebt alles wat je kon gegeven Ik moet je nu vervangen misschien Mijn oude trouwe wasmachine |
| reactie 123
|
|
|
Valab Berichten: 210 |
wasmachine is raar het maakt lawaai maar wast wel goed speciaal |
| reactie 124
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Speciaal voor jou, maak ik verre reizen. Speciaal voor jou, omdat ik om je geef. Speciaal voor jou, omdat jij bijzonder bent. Speciaal voor jou, omdat ik je lief vindt. Speciaal voor jou, maak ik verre reizen. Speciaal voor jou, omdat ik niet zonder je kan. Speciaal voor jou, omdat jij het waard bent. Speciaal voor jou, omdat jij mijn nummer een bent. Speciaal voor jou, maak ik verre reizen. Speciaal voor jou, omdat ik je lief vindt. Speciaal voor jou, geef ik geld weg. Speciaal voor jou, omdat jij bijzonder bent. Speciaal voor jou, omdat jij het waard bent. Speciaal voor jou omdat jij het verdient. |
| reactie 125
|
|
|
verdient dit vandaag mijn aandacht nu het zolang geduldig wacht uitstellen tot morgen kan overlast bezorgen uitstellen van beslissingen kan leiden tot vergissingen nu ik dit zo neerpen mezelf weer herken een schuldgevoel verschijnt ga ik zorgen dat dit weer verdwijnt |
| reactie 126
|
|
|
beshnoemara Berichten: 57 |
weer verdwijnt de zon na een lange dag achter de horizon waar ik naar kijken mag omhuld door de nacht ben ik alleen met mijn gedachten nog niet helemaal beseffend wat ik van morgen kan verwachten |
| reactie 127
|
|
|
verwachten is moeilijk uit te leggen is het een hunkering naar herkenning of naar wat anderen zeggen ik verwachtte van jou iets toch deed je niets lieve volgende dichter maak jij het wat lichter? |
| reactie 128
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
lichter voelt het aan nu ik jou laat staan een last valt van me af je moest weten dat ik om je gaf toch ga ik weg en zonder teveel uitleg of een glimlach zeg ik je gedag |
| reactie 129
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 34 |
Gedag is gezegd nog een omhelzing een gemeende kus mijn laatste liefkozing Je bent vertrokken maar nu voorgoed mijn hart fluistert je na vriend, het ga je goed |
| reactie 130
|
|
|
beshnoemara Berichten: 57 |
goed of fout zoet of zout bitter of zuur melk of puur elke dag weer zijn er keuzes om te maken of het nou om de liefde gaat of om culinaire zaken |
| reactie 131
|
|
|
teigetje80 Berichten: 36 |
Zaken scheiden Hoofd- en bij- Weet wat belangrijk is Laat je verblijden Voel je vrij Om te gaan en te staan waar je zelf wil Kies voor de hoofdzaak, niet de noodzaak Zorg dat de keuze gemaakt je verder helpt, en er niet voor zorgt dat het je pijnlijk raakt |
| reactie 132
|
|
|
Raakt je hart vervuld van blijdschap Als je die kleine ziet En je je mond op een glimlach betrapt Om die kleine deugniet In dat kleintje zie je je jeugd Opgroeiend naar volwassenheid Iets waar ieder kind zich op verheugt Het gaat veel te snel, die tijd |
| reactie 133
|
|
|
huibvanriet Berichten: 93 |
tijd tekort voor de eeuwigheid maar de mens is de eeuwigheid vergeten daar is namelijk geen begin of eind geen tijd en ook is er niets bemeten |
| reactie 134
|
|
|
Bemeten, vergeten En nu is het te kort Meetlint versleten Wat er niet beter op wordt Hoe kon ik het weten Stond er niet bij stil Alleen maar stil gezeten Is dit hoe ik het wil Hoe kan ik het completen Hoe maak ik het nog waar Als mijn brein het af laat weten Als ik in de leegte staar |
| reactie 135
|
|
|
Hanser Berichten: 6 |
Staar is wel ff moeilijk, hoe wordt dat nou een begin Het is tijd nu voor een koning en dus niet een koningin Een vermoeden is het nu nog, hoor het net op RTL Als het maar niet te lang duurt, want van een feestje houd is wel |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [2]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...