Huiskamer: Gedichtenslang [2]
| reactie 151
|
|
|---|---|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Iedereen heeft gedachten, wat er had moeten gebeuren wat er fout is gegaan wat er valt te betreuren Iedereen heeft gedachten waarom niemand het heeft begrepen waarom het zo dichtbij kon gebeuren waarom niemand heeft ingegrepen Iedereen heeft gedachten wie er iets zou kunnen aanpakken wie er bij zouden kunnen helpen wie er voor zou zorgen dat we doorpakken En zelf heb je de gedachte al die betrokkenheid geeft je kracht al die meningen is een pracht maar van jou ......, word het meeste verwacht |
| reactie 152
|
|
|
Eri369 Berichten: 78 |
Verwacht niet te veel van een mens Ieder heeft zijn eigen grens Te veel van hem verwachten Zal niet de pijn verzachten Die je voelt als je niet krijgt wat je wil Dat maakt hem zelfs en beetje stil Weet dat het onzekerheid brengt En hem hiermee een beetje krenkt Dus doe je zelf een plezier Verwacht niet te veel Maak hem een beetje fier En houd de vriendschap heel |
| reactie 153
|
|
|
teigetje80 Berichten: 36 |
Heel veel verdriet, heb ik gehad Heel veel zorgen te boven gekomen Jij bleef bij mij: "No matter what" Nu blijf ik bij jou, omdat jij, jij bent Ik laat je niet staan je bent mijn vent! Die nu mijn steun hard gebruiken kan Zal er voor jou zijn, zoals je er voor mij was Ik riskeer de pijn, het eventuele verdriet Ik kan je niet laten staan Dat vergeef ik mezelf niet Jij was er voor mij Nu ben ik er voor jou Gewoon, omdat ik zielsveel van je houd! |
| reactie 154
|
|
|
Alissaatje1997 Berichten: 114 |
Houd hij wel van mij Gewoon van mij Houd hij wel van mij Gewoon zoals ik ben Houd hij wel van mij Zoals ik van hem hou? |
| reactie 155
|
|
|
ikhouvanhaarzoalsvanmezel Berichten: 3 |
houden van, alles kan, is het nou bisexueel, lesbien, of hetero, het maakt niets uit 2 mensen samen is een duo, zolang je kan houden van een ander, is er niets dat dat verandert gelukkig zijn daar kan niks tegen op, ik ben inderdaad lesbi en ben zo gelukkig met mijn mop, jammer dat mensen zo veroordeeld worden, dat ze je om je liefdesleven in elkaar slaan terwijl je zo niet bent geworden, je wordt ermee geboren of je wordt het niet, dat als je iemand in elkaar slaat, jij erger bent dan diegene : dat je dat niet inziet! me moeder heft me altijd geleerd, dat als je ooit geslagen wordt je je gewoon afweert. ik ben gay en kom ervoor uit, heb liever roze dan blauwe muisjes op mijn beschuit, ik hou van vrouwen zoals hetero mensen van een man, dat is omdat in 2013 alles kan! zolang je gelukkig bent is niets aan de hand, en zorg ervoor dat je voor je recht opstaat en je gewoon vermant. dit is weer even klaar, het volgende word is dan weer maar. |
| reactie 156
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Maar dat was lang geleden Woorden uit een oude doos Worden weer gefluisterd Spijt zul je ervan krijgen Al luister je niet naar mij Laat oude koeien in de sloot Ze zijn niet meer te redden |
| reactie 157
|
|
|
huibvanriet Berichten: 93 |
redden om te raden met welke reden wetten om verwaten zeker te weten waar zijn we nu mee bezig altijd present of wel eens afwezig maar eigenlijk is dit niet uit te leggen als je het weet mag je het zeggen |
| reactie 158
|
|
|
beshnoemara Berichten: 57 |
zeggen kan ik niet typen doe ik wel schrijven ook wel eens al gaat dat minder snel |
| reactie 159
|
|
|
Alissaatje1997 Berichten: 114 |
Snel denk ik weer terug Aan mijn bed Aan mijn droom Het is zo fijn als ik met je chat. |
| reactie 160
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
chat jij of chat ik nou ik zeg dat ik het vertik liever spreek ik je in het echt nu heb ik mijn mening gezegd |
| reactie 161
|
|
|
Valab Berichten: 210 |
gezegd voor dat ik het wist het doet pijn al die woorden sorry |
| reactie 162
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Sorry We zeggen het vaak, bijvoorbeeld om die fout. Sorry het spijt me, van die ene leugen. Sorry Ik hoop dat je het mij kunt vergeven, je weet wel van die ruzie laatst. Sorry dat zeggen we, als er iets vervelends is gebeurt. |
| reactie 163
|
|
|
ge beurt zegt mijn baas wat is er gebeurt vraag ik dwaas |
| reactie 164
|
|
|
teigetje80 Berichten: 36 |
Dwaas zogezegd Dwaze dagen Dwaze gedachten Dwaze gevoelens Dwaas geeft soms relaas Aan het volle leven Af en toe toegeven aan dwaasheid geeft verlichting Verandert de richting Raak je nare gevoelens Voor heel even kwijt! |
| reactie 165
|
|
|
kwijt wil ik jou in ieder geval niet al hebben we allemaal verdriet kwijt wil jij je lijden hoelang kun je nog strijden kwijt spijt van woorden al of niet uitgesproken handen worden uitgestoken om je te helpen om het leed wat te stelpen even kwam die lach om je mond toen ik zomaar voor je stond met tranen ben ik weggegaan eenzaam zag ik je staan toen ik je weer verliet alleen weer met je verdriet zou ik je lijden iets kunnen verlichten met hartverwarmende gedichten |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [2]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...