Huiskamer: Gedichtenslang [2]
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 34 |
Klaar is het gerecht we kunnen gaan eten zal het smaken of niet ik zal het snel weten Eerste happen zijn genomen benieuwd kijk ik jullie aan de duimen gaan omhoog dus zal ik morgenavond weer met veel plezier achter mijn fornuis staan |
| reactie 17
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 76 |
Staan omdat het moet, Het voelt niet goed, Het maakt je bang, Een traan over je wang. |
| reactie 18
|
|
|
beshnoemara Berichten: 57 |
wang tegen wang schouder tegen schouder met twee gouden ringen worden we samen ouder |
| reactie 19
|
|
|
Ouder met de jaren, De tijd tikt door, Toen we jonger waren, Was het makkelijker hoor. |
| reactie 20
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Vroeger dacht ik was ik maar ouder Toen had je nog een schouder Een schouder om op uit te huilen Iemand om als het te moeilijk werd je achter te verschuilen Maar als je ouder word , verwachten mensen dat je jezelf wel red Maar geloof me ,a ls je ouder word is niet altijd alles pret |
| reactie 21
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Pret ken ik niet. Ik heb een hart vol met haat en verdriet. Mijn enige vriend is het duister waarin ik rond zweef. Alle haat die ik over de mensen heen gooi, hoop ik dat toch iemand het me vergeeft. Ik kan niet anders doen en denken dan zwart. Want ik heb nou eenmaal een dood hart. |
| reactie 22
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
hart dat klopt is niet dood het is rood soms beknopt de knop kan niet groeien tussen verdriet en haat als je liefde toelaat zal het gaan bloeien |
| reactie 23
|
|
|
Bloeien doen de bloemen in de wei, Dat gebeurt er altijd in de maand mei, Verschillende vrolijke kleuren, Die de kou weer doen opbeuren. |
| reactie 24
|
|
|
Bart82 Berichten: 2 |
Opbeuren dat klinkt zo moeilijk Klinkt als op pleuren en dat is ook niet zo goelijk Toch maar de voorkeur voor bloeien Bloeien in persoonlijke stijl Dat kan iedereen Al ben je een dweil |
| reactie 25
|
|
|
dweil het is geen mop je gaat in het schuimige sop dan ga ik met je aan de haal en aan het eind van het verhaal voel jij je uitgeknepen |
| reactie 26
|
|
|
huibvanriet Berichten: 93 |
uitgeknepen door de banken is de crisis er gekomen met hun hebzucht en eurofanatisme maar door de bank genomen is dit het failliet van het kapitalisme |
| reactie 27
|
|
|
kapitalisme is egoïsme is rijkdom vergaren niemand sparen een vrije handel mijn gedachten gaan nu aan de wandel |
| reactie 28
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
wandel , wil ik dat wel ? gaat dit niet allemaal een beetje snel Kan je me niet rustig helpen Met het zoeken naar die mooie schelpen Kan je me niet rustig uitleggen hoe je die mooie mensen vind Straks word ik opgelicht door de wind |
| reactie 29
|
|
|
Poetess-Sascha Berichten: 139 |
wind die waait, soms heel erg hard, en soms is ie gedraaid, eigenlijk is de wind heel apart. |
| reactie 30
|
|
|
Apart is het gevoel binnenin, Het heeft altijd een begin, Vreemd en heel apart, Is het gevoel in je hart. |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [2]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...