Huiskamer: Gedichtenslang [2]
| reactie 76
|
|
|---|---|
|
Hermikos Berichten: 13 |
Karren vol bier Karren vol wijn Wat zou er gebeuren Als we zat zijn Plezier en gelach Maar pas op! Te veel alcohol Wat een mop Nooit genoeg Zo denken wij Tot ik een boete krijg Omdat ik zat rij |
| reactie 77
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
rij aan de kassa wat een massa dringen geblazen dat laat ik voor dwazen in mijn jeugdige jaren bleef ik staren voor de volle etalages warenwinkels met etages was een nieuw fenomeen in ons dorp was er geen naar de stad even verderop fietste ik met mijn zusje achterop samen dwaalden we over de galerijen keken naar boeken en schilderijen winkels met porselein wat voelden we ons klein nu in deze tijd raak ik soms de weg wel eens kwijt zie ik zo'n rij aan de kassa vlucht ik uit de massa |
| reactie 78
|
|
|
Alissaatje1997 Berichten: 114 |
Massa's aan vragen Dwalen rond in mijn hoofd Niet wetend wat ik moet denken Niks is waar, van wat is beloofd. |
| reactie 79
|
|
|
PatrickS Berichten: 57 |
beloofd maar niet nakomen? die gene zal zichzelf nog wel tegen komen karma zou je het kunnen noemen hoe dan ook zal die gene boeten |
| reactie 80
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 76 |
Boeten voor een daad, Voor het goede en het kwaad, Voor al die antwoorden, Die je rust verstoorden. |
| reactie 81
|
|
|
teigetje80 Berichten: 36 |
Verstoorden de woorden die werden gezegd Het lijkt misschien allemaal echt Maar dat is niet de realiteit De woorden die raken af en toe kwijt Woorden zonder gevoel Wat hebben die eigenlijk voor doel? |
| reactie 82
|
|
|
doel om in te scoren staat nu zo verloren op het witte veld waar is nu de held? doel om voor te leven elkaar warmte geven samen klimmen en dalen om zo de finish te halen |
| reactie 83
|
|
|
beshnoemara Berichten: 57 |
halen of falen slagen of zakken na jaren leren naar het einde snakken |
| reactie 84
|
|
|
Alissaatje1997 Berichten: 114 |
Snakken naar adem Maar het niet kunnen halen Langzaam word het zwart En moet je in de hemel betalen |
| reactie 85
|
|
|
Valab Berichten: 210 |
betalen waarom zou ik het is toch gratis de liefde |
| reactie 86
|
|
|
anonymousfornoreason Berichten: 4 |
liefde, zo'n klein woordje toch heeft iedereen het nodig jij, je buurman, dat meisje daar. iedereen. zonder liefde kun je niet leven liefde van je man, je vriendje, je ouders, familie, vrienden wie dan ook. als je maar liefde krijgt. dan kun je alles aan! |
| reactie 87
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 76 |
Aan en uit, Een gebroken ruit, Diep in je hart, Dat is zo apart. |
| reactie 88
|
|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Apart of bijzonder Opvallend of raar Net even anders Maar dik voor elkaar |
| reactie 89
|
|
|
teigetje80 Berichten: 36 |
Elkaar dingen gunnen Er zijn voor elkaar Samen gaan door diepe dalen En komen tot hoogtepunten Dat is vriendschap, nietwaar? Laat het leven stralen! |
| reactie 90
|
|
|
stralen zijn diep doorgedrongen naar het teerste punt waar ze gedachten verdrongen zodat je vrij ademhalen kunt |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [2]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...