Huiskamer: Gedichtenslang [2]
| reactie 46
|
|
|---|---|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Beginnen aan een lange reis Door landschappen van geluk en leed In klimaten van nemen en geven Word je wijs in de reis genaamd.... leven |
| reactie 47
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 76 |
Leven brengt je momenten, Je doet ze goed inprenten, Zo word het een verhaal, In jou eigen taal. |
| reactie 48
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 244 |
taal is echt mijn ding of ik het schrijf, lees of zing ik kan er altijd iets me doen mij zo van mijn emoties ontdoen i don't care wat mensen daar van denken de eerste reactie is meestal negatief maar zal ik je een gedicht schenken? en plots is het weer positief jup, zo'n taal is echt een wonderlijk ding en of ik hem nu schrijf, lees of zing, hij is en blijft deel van mij jup, mijn taal maakt me blij (: |
| reactie 49
|
|
|
Blij zijn om de kleine dingen, Het maakt je aan het zingen, Zo af en toe een vreugdedans, Je krijgt nog een tweede kans. |
| reactie 50
|
|
|
beshnoemara Berichten: 57 |
kans op vorst het wordt weer koud dat wordt bibberen voor jong en oud een oppeppertje als je nu baalt: de schaatsen kunnen uit het vet worden gehaald |
| reactie 51
|
|
|
Eri369 Berichten: 78 |
Gehaald of gezakt is altijd de vraag Ik wacht op de uitslag met een knoop in mijn maag Opgelucht als ik ben geslaagd Hebben jullie dat ook Heb ik me wel eens afgevraagd |
| reactie 52
|
|
|
Hope-Faith14 Berichten: 15 |
afgevraagd waarom ik wel, jullie ook? waarom ik hier ben en het antwoord blijft daarom... 'je bent nou eenmaal geboren' 'dus moet je verder met je leven' maar soms vraag ik me af waarom want er is mij nooit echt een mooi leven gegeven... |
| reactie 53
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
gegeven was mij een cadeau eerst vond ik het niet zo hoe zal ik het zeggen, mijn smaak nu zie ik het heel vaak het heeft de beste plek veroverd een lach in mijn hart getoverd |
| reactie 54
|
|
|
Getoverd een lach op mijn gezicht, Door dit gewone kleine gedicht, Woorden vormen een zin, Dit gedicht heeft een begin. |
| reactie 55
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
begin van de dag begin van een avontuur eindigt met een traan of lach in het late avonduur |
| reactie 56
|
|
|
Avonduur, De klokt hangt aan de muur, Hij tikt twaalf slagen, De klok leid je naar nieuwe dagen. |
| reactie 57
|
|
|
PatrickS Berichten: 57 |
Nieuwe dagen nieuwe nachten nieuwe tegenslagen worden verslagen door positieve gedachten een magische loop van verschillende gedichten wat kunnen we hier nog meer gaan verwachten? als de pijlen maar de zelfde kant op zullen richten |
| reactie 58
|
|
|
Richten op de dag, Dat je wakker word met een lach, Zoveel mooie dingen, Het laat je zingen. |
| reactie 59
|
|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Zingen maakt een ieder blij Wellicht een enkeling zelfs vrij Solo of in een chille band Nummers die een ieder kent Dus genieten in de hoogste stand Van de creaties van de stemband |
| reactie 60
|
|
|
PatrickS Berichten: 57 |
Creatie van de stemband waar een ieder van geniet laat zich leiden door de tikken van de beat een zwoele stem zingt "lalala" de harmony verleid ons om zo verder te gaan |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [2]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...