Huiskamer: Gedichtenslang [2]
| reactie 61
|
|
|---|---|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Gaan of laten staan Van mij mag je naar de maan Mensen die liegen moet ik niet Maarja dat zie je niet Je stookt iedereen tegen me op En ik krijg weer op mijn kop Maar jou vertrouwen gaat niet meer Dat liegen van jou doet me zeer Want dit is mnisschien niet het enige dat je hebt gelogen Het heedft te zwaar gewogen Ik ben klaar met jou en jij nu ook met mij Ik word weer blij Ik wil geen last meer hebben van jou Laat je lekker staan in de kou Ik kies voor mezelf en vertrouw je nooit meer want jij doet me alleen maar zeer !! ( en ja dit gedichtje gaat over wat ik nu meemaakt vandaar dat t een beetje vaag is ) |
| reactie 62
|
|
|
PatrickS Berichten: 57 |
Over van gedichten over vrolijke muziek, naar problemen vanwege onnodig gelieg zet nu de problemen maar snel weer opzij vermijd slechte mensen ga door met jezelf met een schone lij |
| reactie 63
|
|
|
beshnoemara Berichten: 57 |
schone lei, zand erover vergeven en vooral vergeten dit zijn wel cliche maar vooral ware kreten |
| reactie 64
|
|
|
absoluut dus kijk niet meer achterom weet dat je met een positieve kijk zoveel verder komt zoveel verder neem het van me aan ga positief en overtuigd in dit mooie leven staan |
| reactie 65
|
|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Staan we op punt van slapen Al bijna weer naar bed Nog wat woorden rapen Gewoon nog ff pret Een rijm, een woord Zo leuk, net gehoord Lengte al naar gelang Gewenst in de slag |
| reactie 66
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
slagroom op het toetje veertje op een hoedje pluimpje soms gegeven veraangenamen het leven het zit in de kleine dingen die ons dagelijks omringen |
| reactie 67
|
|
|
Omringen als een ring om mijn vinger symbool staand voor liefde en geluk waaraan we bouwen met de kleine dingen Als op zondagmorgen verse broodjes bakken de heerlijke geur baant een weg door het huis de kleine dingen als samen zijn een vogel die fluit de kerkklok die luid het mooie vooruitzicht plezier hebben thuis dat trekt ons vooruit we nemen het mee we laden ons op voor weer een volgende week |
| reactie 68
|
|
|
week in week uit zit hij tussen groente en fruit iedere dag weer op de markt waar hij euro's bij elkaar harkt vandaag loopt het goed dat geeft hem weer moed morgen kan het tij keren blijft hij zitten met de gebakken peren vandaag heerlijke verse sla brengt weer euro's in de la morgen staan ze in de rij voor een flinke bos prei marktkoopman lijkt misschien fijn toch zou ik het niet willen zijn |
| reactie 69
|
|
|
zijn de rapen gaar of zitten we met de gebakken peren met een appeltje voor de dorst kun je mij ook nog plezieren |
| reactie 70
|
|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Plezieren we je met een appel of een mootje verse meloen het is lekker en gezond dus dat kun je gerust doen |
| reactie 71
|
|
|
doen of laten zwijgen of praten bij jou maakt het niet uit omdat je mij niet buiten sluit samen volgen we ons pad als jij een hindernis tegenkomt het even helemaal hebt gehad je innerlijke stem is verstomt reik ik je mijn hand zonder iets te vragen zal ik je dragen want daar zijn we vrienden voor |
| reactie 72
|
|
|
voor of tegen sneeuw of regen je kunt door weer en wind met iemand die je bemint |
| reactie 73
|
|
|
bemint en geliefd of verlaten en verloren blijf positief laat je geluk nou niet verstoren |
| reactie 74
|
|
|
huibvanriet Berichten: 93 |
verstoren, nee verstoren wil ik jou liefde niet als je bij hem denkt te horen en hem liever ziet moet je vooral gaan en jij dan ... wat nou ik .... ben je werkelijk begaan ik, ik zal onverstoord verder gaan |
| reactie 75
|
|
|
gaan de lichten nu al aan? het lijkt of ik ze net pas heb uitgedaan donker blijft het hangen het lichtelijk verlangen naar humor en vrolijke geluiden die komen uit het zuiden over enkele weken komen mensen uit alle streken om te kijken naar hossende narren met hun versierde karren |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [2]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...