Huiskamer: Gedichtenslang [2]
| reactie 496
|
|
|---|---|
|
marill Berichten: 1058 |
knetter word ik van het gezeur over die grote scheur recht boven mijn knie een en al rafels wat ik zie Marouscha fijn dat je er bent de dichtkunst herkent al zijn het soms wat losse flodders maar tussen de klodders verfspatten zullen we ons hervatten |
| reactie 497
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Hervatten lijkt me een goed idee, Ik heb niets net het alfabet te maken. Eén ding staat vast, ik die mee, Om deze slang mooi af te maken. |
| reactie 498
|
|
|
maken, is net als helen papier is er voor velen die we kunnen vullen of de randjes laten omkrullen sorry nu even geen inspiratie |
| reactie 499
|
|
|
Inspiratie heb je niet nodig, Als je je gevoelens maar uit. Echt, inspiratie is overbodig, Zonder gevoelens ben ik al snel uitgefluit. |
| reactie 500
|
|
|
uitgefloten is hij voor vandaag de wedstrijd is voorbij voor de ene ploeg een nederlaag de andere is ontzettend blij hij zoekt de kleedkamer op terwijl hij onder de douche staat spookt de wedstrijd door zijn kop tot hij de deur van zijn huis dicht slaat |
| reactie 501
|
|
|
Slaat men de grensrechter voor zijn kop, Of wordt hij zomaar ineens genekt. Krijgt die arme vent nou nog een schop, Dit nieuws gaf zo'n grote impact. Geen rede voor door verhaal, Of omdat je weet dat iemand gaat verliezen. Dan maar snel eventjes een haal, Sla die man maar voor de kiezen. Getuigen schrokken zich rot, Anderen lieten zich meesleuren. Dan maar liever gescheld en gespot, Maar dit mocht nooit gebeuren. |
| reactie 502
|
|
|
gebeuren er dingen om me heen waarvan ik innerlijk ween laat ik mijn moed ontwaken om hun innerlijk te raken |
| reactie 503
|
|
|
Raken in mijn ziel, Raken in mijn hart. De kans op verdriet is maar nihil, Ik heb mijn leven vrolijk gestart. De blijdschap haal ik uit de gedichten hier, En natuurlijk uit mijn eigen huis. Nog eventjes wachten totdat ik mijn verjaardag vier, Dan heb ik weer een feestje thuis. |
| reactie 504
|
|
|
huibvanriet Berichten: 93 |
thuis, mijn thuis ben jij het maakt daarom niet uit waar ik ben binnen of buitenshuis ik weet dat ik 'r gewen al ben ik mijlen ver van huis want jij bent mijn thuis |
| reactie 505
|
|
|
Thuis voel ik me veilig, Thuis voel ik me fijn. Dat is de rede ook, Dat ik blij thuis kan zijn. De keuken is mijn favoriete plekje, Met een poster van v/d Sar. En in de kluis achter het gesloten hekje, Staat mijn vertrouwde mini-bar. |
| reactie 506
|
|
|
bar is de kou die mijn hart raakte tranen huilde ik om jou totdat ik ermee staakte en door het loslaten kon jij ongedwongen praten dank je voor dit inzicht het geeft mijn leven weer licht |
| reactie 507
|
|
|
Licht heeft de geest, Van het jeugdige oud. Ik ben altijd al jong geweest, Maar mijn hart is zo zwart als goud. |
| reactie 508
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Goud dat glinsterd net als jij Goud heeft een waarde en dat heb jij voor mij Goud dat is kostbaar en jij evenmin Zoiets vinden is een wonder net als jou en mijn begin Zo wacht ik op jou stem, jou liefde volle arm als ik naar je kijk. Het hebben van goud dat is bijzonder, maar jij bent minstens zo belangrijk! |
| reactie 509
|
|
|
Belangrijk is dat je van jezelf houdt, En niet van degene waarvan je het verwacht. Ook al glimmen jouw ogen als goud, Door geluk tot diep in de nacht. |
| reactie 510
|
|
|
in de nacht als de maan de aarde verlicht laat ik gedachten gaan die in mijn dromen verwonderlijk terug komen |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [2]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...