Huiskamer: Gedichtenslang [2]
| reactie 466
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 220 |
stil is het inderdaad maar dan is het nog niet te laat we zijn begonnen met de A wie doet ons nu eens na ik ga verder namelijk met de B die is zo groot telt wel voor twee |
| reactie 467
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Twee keer denk ik voortaan na, Voordat ik hier iets schrijf. Tot kort geleden werd ik gevolgd door de NSA, En ook voor de FBI had ik geen vast verblijf. Ja, u leest het goed, Ik leef voor avontuur. Bajes, brik, nar of petoet, Toch kom ik altijd over die ene muur. |
| reactie 468
|
|
|
muur genoeg maar om te slechten want daar zal ik altijd voor vechten inmiddels hebben we de C en deel jou verder mee dat jij de volgende moet doen want dan ben jij pas koen |
| reactie 469
|
|
|
Koen, Wat is dat toch voor woord. Wees toch niet zo'n oen, Je weet toch hoe het hoort. Nee dat weet ik niet, Ik ben nog maar net uitgeslapen. Tranen van geluk en niet van verdriet, Laat ik tijdens het apegapen. |
| reactie 470
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
apen gapen in de Zoo daar wilde ik naar toe doch de kou heeft ze verdreven naar een warmer leven |
| reactie 471
|
|
|
Leven doen ze daar niet, Ze kunnen daar alleen maar vlooien. Bananen eten tot de aap scheel ziet, Zo leven ze in te krappe kooien. Zet ze toch weer vrij, Laat ze toch niet leiden. Dan zijn deze acrobaten ook weer blij, En kunnen ze tegen de vijand strijden. |
| reactie 472
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 83 |
leven doen we gelukkig nog en jammer dat men de draad niet oppakt alsnog ik ga wel mee met de letter D wie doet er nu eindelijk eens goed mee |
| reactie 473
|
|
|
mee doen aan het alfabet snap ik niet helemaal liever heb ik vrij mijn letters gezet gewoon mijn eigen verhaal |
| reactie 474
|
|
|
Verhaal kun je het niet noemen, Gedicht is wat je bedoelt. Tenminste zo is mijn vermoeden, Ik weet dat jij op dat woordje doelt. Geeft niets hoor, Iedereen maakt wel eens zo'n kleine fout. Geluk, daar doe ik het voor, Niet voor zilver en niet voor goud. |
| reactie 475
|
|
|
goud is onderdeel van zwijgen maar ik zie dat ik jullie niet aan het alfabet kan krijgen Iemand die geïnteresseerd is, is interessant ja mijn levensmotto is ook wel spreken is zilver en zwijgen is goud geeft mij ook wel een band en voordat ik alle gezegdes die ik wel ken hier op ga noemen hou ik het bij de titel die bij mijzelf steeds meer op komt doemen immers diegene die interesse in mijn toont wordt meestal door mijn aandacht beloond irritant zijn de mensen die je negeren die zullen nog heel wat kunnen leren ik niet alleen zegt zo vaak en dat is ook wel raak het interessante aan een mens is de interesse van zijn wens daarom hoop ik dat de mensen interesse willen tonen en ik weet zeker dat het Universum hun zal belonen want niets is zo interessant als interesse denk maar eens goed na over die lessen dus ga ik verder met de E en ik wou maar dat je mee deed |
| reactie 476
|
|
|
deed inderdaad iedereen maar eens mee dat is beter als nu met deze kou aan de zee maar we gaan door met de F toch of niet of ben ik die het verkeerd ziet |
| reactie 477
|
|
|
Ziet de dronkaard nou zo scheel, Of is alles zo schots en scheef. Van alles zie ik er een paar te veel, Sorry, ik was net iets te veel op dreef. Alfabet dichten wil ik niet, Ik wil dichten op het gevoel. Ik weet niet wie er van de letters dubbel ziet, Maar letterdichten is niet de vreugde die ik bedoel. |
| reactie 478
|
|
|
bedoel maar wat jij wilt ik heb mijn dichten niet verspilt aan allerlei rijmelarij en in de keuze voel ik me vrij dus ga ik verder met lmn hbeheer met de G deze keer |
| reactie 479
|
|
|
keer op keer elke keer weer doen wij rijmen want dat is wat ik leer te spelen met letters bijvoorbeeld deze G want die doet ook in het alfabet mee |
| reactie 480
|
|
|
mee lopen met een ander sorry dan ben ik mezelf niet meer dus ik zeg dat ik niet verander dat is mijn mening hoor meneer willen jullie zo graag een alfabet rijm begin dan een eigen topic |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [2]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...