Huiskamer: Gedichtenslang [2]
| reactie 481
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Topic met het alfabet, Om samen verder te slijmen. Deze slang moet worden één portret, Zonder losse letters kunnen we ook wel rijmen. |
| reactie 482
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
rijmen jouw gedachten met de mijne herinneringen zijn er velen mindere maar zeker ook fijne die we altijd samen delen |
| reactie 483
|
|
|
Delen doen we het gevoel, Bij gedichten van vreugd en van verdriet. Je snapt wel wat ik bedoel, Alfabetgedichten horen hier niet. De passie is verdwenen, De passie moet weer terugkomen. Er was een waanidee verschenen, Het alfabet kan ik inmiddels wel dromen. |
| reactie 484
|
|
|
dromen is het liefste wat ik doe even in een andere wereld stappen al zeggen sommigen dit niet te snappen dan zeg ik, laat me maar, toe met passie gedreven naar een vredig leven |
| reactie 485
|
|
|
Leven doet mijn idool helaas niet meer, Hij leed te veel pijn. Maar elke keer telkens weer, Geniet ik van zijn stem zo fijn. |
| reactie 486
|
|
|
fijn luisteren naar de muziek mijn idool is Queen hun geluid is ook zo uniek Freddie Mercury blijft mijn nummer een |
| reactie 487
|
|
|
Een ding met erbij, Waarvoor we leven. Freddie Mercury is ook de idool van mij, Zijn stem kan mij nieuwe kracht geven. Dichten is voor mij net muziek, Allebei vol van kunst. Toch blijft Freddie zijn stem echt uniek, Hij voldoet aan mij gunst. |
| reactie 488
|
|
|
gunst vrij om te vragen kunst creatieve verflagen dichten schrijven met gevoel richten doe ik op mijn doel wat je doel ook is soms schiet men wel eens mis van missers valt te leren zodat de kansen kunnen keren |
| reactie 489
|
|
|
Keren, plussen of minnen, Ik weet het echt niet meer. Er is niets aan te beginnen, Het duurt eeuwen voordat ik het leer. |
| reactie 490
|
|
|
leer elke dag van je leven een beetje meer van je medemens het zal je vreugde geven tevens verlegt het je grens |
| reactie 491
|
|
|
Grens, Om te verleggen. Wens, Die ik zou zeggen. Wanneer jij van mij hield, En niet van een ander. Jij had mijn leven vernield, Houd op en verander. |
| reactie 492
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 220 |
Verander voor wie? het is nooit goed En ook wat het er toe doet Wat jij goed vindt of juist en correct Is voor een ander niet zoals hij of zij is gebekt blijf bij jezelf met een oordeel voordat je er een ander meer verveel je kunt wel alles denken maar een beetje eerbied en ontzag schenken is blijkbaar de mens niet meer toevertrouwd het is maar waar je van houdt en als je je hierbij aangesproken voelt is het blijkbaar ook voor jou bedoeld want je kunt wel zeggen die schrijven die zullen wel gaan blijven maar wanneer je iemand wegpest zal men gaan maar ook de rest |
| reactie 493
|
|
|
Rest mij dit te zeggen, Jij weet ook wel wat ik bedoel. Wil jij mij eens uitleggen, Vanwaar jouw aangesproken gevoel. Ik heb het geschreven, Voordat ik het wist. Verdriet en terreur is nu weggedreven, Die hebben achter het net gevist. |
| reactie 494
|
|
|
Marouscha00 Berichten: 56 |
Gevist achter het net Hebben terreur en verdriet dus Ik was een tijdje weg Maar ben ondertussen weer terug Met grote verbazing op mijn gezicht Las ik voorgaande gedichten Ik bedoel, alfabetrijm Wie zou daar nou voor willen zwichten? |
| reactie 495
|
|
|
Zwichten zal niemand daarvoor, Alleen Leon en lmnbeheer. Niet dat ik me eraan stoor, Maar alfabetdichten is niet wat ik naar begeer. Blijf toch gewoon dichten, Zonder elke losse letter. Ik wil me op de dichtkunst richten, Zonder dat houvast wordt ik knetter. |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [2]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...