Huiskamer: Gedichtenslang [2]
| reactie 181
|
|
|---|---|
|
marill Berichten: 1058 |
haat blijft om je heen hangen in tegenstelling tot verlangen het vasthouden aan haat doet alleen jezelf kwaad het is als hete kolen in je hand jij bent degene die zich brandt laat het los mijn lief |
| reactie 182
|
|
|
huibvanriet Berichten: 93 |
lief ..... beminnelijk zie ik jou zo zinnelijk je warme nabijheid jouw tegenwoordigheid telt voor mij welt in mij het tederste gevoelen lief ..... liefste mijn dank zij jou wil ik gelukkig zijn |
| reactie 183
|
|
|
zijn we niet gelukkig dan schrijven is houden van ja hoe zal ik het zeggen gevoelens op papier leggen of is het net iets meer leggen we ons innerlijk neer met een knipoog naar het leven |
| reactie 184
|
|
|
leven is wat ik wil het maximale er uit te halen eer ik voor altijd verstil leven is ..... voor jou levend alles gevend die mij gegeven is |
| reactie 185
|
|
|
Alissaatje1997 Berichten: 114 |
Is dit de waarheid Is dit het eind Van een geweldige vriendschap Dat nu zomaar verdwijnt |
| reactie 186
|
|
|
teigetje80 Berichten: 36 |
Verdwijnt de kracht Uit het stille leven Werd er om mij gegeven? Zonder dat geluk me toelacht? De stilte als verlamd Het verdriet rood omrand In ogen die straalden In het hart dat was verkrampt Omhoog gekomen Uit de diepte van de strijd Het leven heeft mij geleid Maar niet mijn ziel ontnomen |
| reactie 187
|
|
|
Alissaatje1997 Berichten: 114 |
Ontnomen heb jij mij Al mijn vertrouwen Laten en doen Niks meer om op te kunnen bouwen Ontnomen heb jij mij Mijn zelfvertrouwen Hoe kan ik nu Nog ooit iemand vertrouwen.. |
| reactie 188
|
|
|
vertrouwen is moeilijk te omschrijven me laten drijven in de duisternis kijkend om me heen zie ik dat het koolmeesje bouwt omdat het vertrouwd hij blijft niet alleen ze zijn vroeg dit jaar maken samen hun woning klaar voor hun kinderschaar ruiken ze het voorjaar? |
| reactie 189
|
|
|
voorjaar zo bevlogen in de lucht voel ik aan mijn eksterogen ‘k zie een vogel in zijn vlucht met een takje in zijn bek kiest hij met zijn eksterogen voor zijn nest de juiste plek |
| reactie 190
|
|
|
plek eenmaal veroverd word ik betoverd blijf ik stilstaan om ze gade te slaan vlijtig met takjes sjouwen kunstig hoe ze bouwen zo vrij in de natuur waar ik ze na tuur |
| reactie 191
|
|
|
Eri369 Berichten: 78 |
Tuur in de verte, staar in het niets Zo rijdt ik door het platteland Stuur in mijn handen van mijn fiets Er is van alles aan de hand Zo rijd ik in gedachten verzonken Mijn gevoel in wanhoop verdronken Wie zegt mij wat te doen Want er is van alles mis Krijg ik terug het geluk van toen Wie zegt me wat het beste is |
| reactie 192
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Wie zegt me wat het beste is.... Help me, ik weet het zelf niet meer, help me, wie moet ik geloven. Help me, ik vertrouw het niet meer, help me, wat moet ik doen. |
| reactie 193
|
|
|
teigetje80 Berichten: 36 |
Wat moet ik doen? Zal ik blijven of zal ik gaan? Steeds verder drijf je van mij vandaan Ik zie je in de verte Bijna bij de horizon Wat zie ik nou? Je komt weer terug Tegen de stroming in Vlug... Ik zwem naar je toe Jij roeit naar mij Het kleine stipje wordt alsmaar groter Ik ontwaar eindelijk jouw profiel Je neemt een sprong Een diepe duik Ik zie je niet meer O jawel... Daar ben je alweer Bijna op het einde van mijn kunnen Nog even volhouden! Reeds dichterbij elkaar Ik zie je gezicht zowaar Voorbij die boei Een klein stukje nog Tranen stromen over mijn wang Zo hevig ik naar jou verlang Daar ben je dan weer Onze vingers verstrengeld In elkaar... Wij gaan niet meer uit elkaar! |
| reactie 194
|
|
|
PatrickS Berichten: 57 |
elkaar helpen, waarderen, wonden stelpen, respecteren, een helpende hand voor het klimmen op de rand terug vanuit het donkere dal visualiseer het steeds meer maak een comeback met een knal ga tekeer je wilt meer de bodem geraakt dat deed zeer maar het motiveert je leert, en je keert terug naar de oppervlakte met de overwinning in gedachten elkaar te kunnen helpen het idee alleen al is al prachtig |
| reactie 195
|
|
|
Hope-Faith14 Berichten: 15 |
prachtig kan het leven zijn prachtig net als jij hoe mooi is het idee van jij altijd naast mijn zij prachtig is het leven nooit wil ik dit meer kwijt nooit jou meer verliezen ik hou van je, altijd |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [2]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...