Huiskamer: gedichtenslang
| reactie 61
|
|
|---|---|
|
Mariska92 Berichten: 13 |
gunnen is wat men moet kunnen om te weten wat liefde is om zo veel vrienden te hebben men kent dan geen gemis maar mensen zijn egocentrisch en weten niet wat ze doen als mensen in afrika kunnen delen denkt de westerse wereld aan poen |
| reactie 62
|
|
|
Anonymous-1 Berichten: 76 |
poen daar heeft de bevolking in dat soort landen niks aan alles wat je daar naar toe stuurt zal naar corrupte leiders gaan die genieten van de poen terwijl de bevolking lijd hongersnood soms 20 km moeten ze lopen voor water anders gaan ze een voor een dood het is heel hard gezegd maar het is wel waar wil je de mensen echt helpen dan moet de corruptie aangepakt worden daar |
| reactie 63
|
|
|
Alissaatje1997 Berichten: 114 |
Daar staat ze dan Eenzaam en alleen. Met 1 blik gaat ze eraan. Ik loop er dwars doorheen. Met 1 verkeerde blik. Is ze van mij. Slaan schoppen schelden. Dat vieze zwijn. Ze heeft alles verpest. Heb een beetje ruzie met mn vriend. Alles is haar schuld Daar ben ik niet van gedient. |
| reactie 64
|
|
|
JPSpadzinski Berichten: 139 |
Ik heb haar jarenlang gediend Ik was haar ober en haar slaaf Maar blijkbaar zag ze dat niet zo En heeft ze mij laten staan Ik zou nog steeds alles voor haar Ik zou mezelf doormidden zagen Puur om er altijd voor haar te zijn Niet een enkele keer Maar dubbel zo vaak |
| reactie 65
|
|
|
vaak wordt met beloven wel bedoelt iets maar meestal loopt die belofte uit op helemaal niets dus doe alleen beloftes als je die ook kunt waarmaken zo zal je ook in je leven niet iedereen kwijtraken |
| reactie 66
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 112 |
Vaak tijdens relaties Heb ik naast de pot gepiest Daarop ben ik totaal niet trots Ik vind het zelfs triest Die hartstochtelijke Indische Mijn blonde rechterhand Een toilet in een kroeg In de de auto, op het strand Ik heb nog altijd spijt Van mij vele overspel Ik raad het niemand aan Maar lekker was het wel |
| reactie 67
|
|
|
ahah ik had hetzelfde probleem, ik was ook al te laat Wel of niet Goed of slecht De snelweg Heeft meerdere strepen Meerdere keuzes Kunnen er gemaakt worden En meestal maken we de verkeerde Maar dat weten we nooit zeker |
| reactie 68
|
|
|
zeker zijn over alles is wat je niet kunt het gaat ook wel eens mis bv bij een motor stunt wind in de haren kijk jezelf een gaan ojee een steentje en je voelt je met je bakkes op het asfalt slaan kijk je gezicht het bloed als een rund maar het was wel een fantastische stunt |
| reactie 69
|
|
|
pff dit is een moeilijk haha Stunts zijn voor de waaghalzen ? Ja, voor die gene die het allemaal, niet zoveel kan schelen hoe het eindigt. Voor die gene die een hoger doel, hebben in het leven. En dat met alle macht willen bereiken. Zichzelf willen verrijken, Met een Bovennatuurlijke kracht. Dat is nou een echte waaghals. |
| reactie 70
|
|
|
Waaghals oh waaghals waarom zo gevaarlijk Waaghals oh waaghals kijk a.u.b uit! (kort uuhhh kon nie veel bedenken --') |
| reactie 71
|
|
|
haha ken het, maar het is nog vroeg Kijk a.u.b. uit Hou je ogen open Voor de gevaren Die nog onbekend zijn. Kijk a.u.b uit Hou je lippen gesloten. Een verkeerde klinker, En dan is het afgelopen. |
| reactie 72
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
Afgelopen is het voor jou en mij, Nooit meer sta je aan mijn zij.. Nooit meer zal ik je lieve woorden horen, Verwoestende woorden verstoorden mijn leven, Ze zeiden ga vrezen voor hem! Hij bedreig je. Hij heeft je in zijn macht. Alles wat hij had, Ik zag het in, Verslagen ging ik een andere weg, Huilend riep ik tot hem! Waarom doe je me dit aan! Moet het dan altijd zo gaan?! |
| reactie 73
|
|
|
Gaan jullie door? A.u.b? Nog even en dan ben ik weg Ga maar door. Doe maar. Morgen ben ik weg. Weg voor altijd, weg van hier naar een andere wereld. (oke hij faalt sorry ;_; ) |
| reactie 74
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
die is toch niet goed? Moet het niet met gaan beginnen? |
| reactie 75
|
|
|
doet die toch . Gaan jullie door? A.u.b? niks vekeerds aan |